Ik zei haha. Maar het moest echt. Liet in mn rijbewijs zien in mn telefoonhoesje, maar dat was de achterkant, nee nee de voorkant want anders kan het net zo goed van je brommercertificaat zijn. Dat weet ik toch heul niet jonge, in mijn tijd waren dat nog slappe kaartjes hij schrok er een beetje van mijn dag kon niet meer stuk.
eelke schreef:Ik zei haha. Maar het moest echt. Liet in mn rijbewijs zien in mn telefoonhoesje, maar dat was de achterkant, nee nee de voorkant want anders kan het net zo goed van je brommercertificaat zijn. Dat weet ik toch heul niet jonge, in mijn tijd waren dat nog slappe kaartjes hij schrok er een beetje van mijn dag kon niet meer stuk.
Dat denk ik ook. Je mag niet naar de leeftijd vragen en wel naar id en daar staat je geboortedatum op. Inderdaad! Brommer reden wij zonder enig papiertje en de eerste 10 jaar had ik zo'n in 3 gevouwen roze lap die op die vouwen altijd zo lekker uitscheurden. Toen ik bij mijn eerste verlenging een pasje kreeg kwam bijna iedereen kijken van ohhhhh ziet dat zoooo uit. En over 2 jaar de tweede verlenging.... Pffff nog even en ik zit in het bejaardenhuis....
Kim_S schreef:Mijn puppy houdt van behendigheid
Vanochtend weer "puppycursus" gehad.
Een aantal keren 2 tunnels achter elkaar gelopen (mèt aandacht tussendoor!), 2x een lage kattenloop, en 2x een lage schutting gedaan (voorzichtig met de pootjes nog). Ik moest daarna gewoon aan de riem gaan hangen om hem tegen te houden, hij wilde nog een keer en nog een keer en nog een keer
Zo leuk om te zien dat hij zo'n lol heeft, mijn lieve puppieguppie
Dat klinkt goed! Is dat dat schooltje net over de grens bij bourtange?
eelke schreef:Ik zei haha. Maar het moest echt. Liet in mn rijbewijs zien in mn telefoonhoesje, maar dat was de achterkant, nee nee de voorkant want anders kan het net zo goed van je brommercertificaat zijn. Dat weet ik toch heul niet jonge, in mijn tijd waren dat nog slappe kaartjes hij schrok er een beetje van mijn dag kon niet meer stuk.
Jones heeft ruim een uur in de tuin geslapen. Heel hard gesnurk en lag hij op zijn zij met gestrekte poten en zijn rug tegen de schutting. Twee jaar geleden woonden er andere buren met een bulldog die zo enorm te keer ging dat de planken uit de schutting braken. Jones was toen bang om de tuin in te gaan. Hem nu zo relaxed te zien, was dus heus genieten.
Gelukkig niet voor boxer want ze doet me nog wel eens flink pijn met haar handje, maar als haar voetjes bezig zijn voelt het bijna als een inwendige massage
Gister hield de motor van de toet op met normaal doen en is die naar een opkoper gegaan.
Geen geluksmomentje natuurlijk.
Echter nu is er een toet uit 2005, helemaal waar wij altijd van dromen te koop en gaan we daar morgen een proefrit in maken.
Helemaal in de gloria zo blij.
En hij is al even te koop en over de prijs is te onderhandelen