Hope schreef:Deze week maar een halve kilo afgevallen!
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
-
frodo quin
- 5-sterren

Oh, ik wist niet dat je het verschil kon voelen, leuk.jasmijn schreef:Ze is wakker en voor voetballer aan het oefen![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig niet voor boxer want ze doet me nog wel eens flink pijn met haar handje, maar als haar voetjes bezig zijn voelt het bijna als een inwendige massage![]()
![]()
-
frodo quin
- 5-sterren

Al een hele vooruitgangHope schreef:Deze week maar een halve kilo afgevallen!
Ja dat voel je heel goed, althans ik welfrodo quin schreef: Oh, ik wist niet dat je het verschil kon voelen, leuk.
Haar handjes is veel subtieler en "zachter" terwel het schoppen vaak echt flink je buik uit kan laten puilen, op dit moment is het ook echt super duidelijk omdat ze al heel lang in een houding ligt dus ik presies weet waar haar handen en voeten zijn.
Ze wil nog wel eens van haar linker naar haar rechter zijden draaien maar haar hoofd blijft altijd heel braaf beneden en haar beentjes omhoog, daar om doen die armpjes ook zo'n pijn iets waar in ze slaat is heel gevoelig daar.
Met haar voetjes is ze heel braaf en schopt eigenlijk altijd naar mijn voorkant waardoor dingen zo als ribben maag en long meestal gespaard blijven en je haar zo duidelijk kan voelen trappen en soms zelf echt door de buik heen een voetje kan voelen
SuperHope schreef:Deze week maar een halve kilo afgevallen!
Ik zet in op volgende week al je kilo's gehouden
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zoë is zelf de trap opgelopen net. Wel met mijn hand onder haar billetjes zodat ze niet kan vallen. Ze begint eindelijk de coördinatie te begrijpen van voor en achterpoten tijdens het traplopen. Knappe meid.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Haku ligt beneden in zijn mand te dromen, vast een helen spannede droom want ik hoor hem boven blaffen en miepen in zijn slaap

-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
We hebben gezwommen, ik en de husky heren. Shadow vindt het echt leuk, spot heeft volgens mij vooral genoten van het even uitrazen na afloop op 't veldje ernaast. Super als ze meteen komen als je roept. Wel spannend als ze 180graden draaien en in volle achtervolging op jou af komen. gelukkig knalden ze niet tegen mij op- bonus geluksmoment
- pearlsofpassion
- Moderator
Na 3 gebroken dagen en nachten omdat zoontjelief weer minstens 4 hoektanden en twee kiezen tegelijk aan het kweken is, eindelijk nog eens een nachtje niet eruit gehoeven.
De voorbije nachten waren er perioden dat hij gewoon niet wist waar gekropen en soms elk half uur huilend waker werd, maar vannacht dus niet!
Dat hij nu een half uurtje vroeger wakker is omdat hij gisterenavond compleet omviel van de slaap een uur voor zijn gebruikelijke bedtijd, nemen we er met plezier bij!
De voorbije nachten waren er perioden dat hij gewoon niet wist waar gekropen en soms elk half uur huilend waker werd, maar vannacht dus niet!
Dat hij nu een half uurtje vroeger wakker is omdat hij gisterenavond compleet omviel van de slaap een uur voor zijn gebruikelijke bedtijd, nemen we er met plezier bij!
- pearlsofpassion
- Moderator
jasmijn schreef:Ze is wakker en voor voetballer aan het oefen![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig niet voor boxer want ze doet me nog wel eens flink pijn met haar handje, maar als haar voetjes bezig zijn voelt het bijna als een inwendige massage![]()
![]()
Fijn dat je er zo van geniet!
Dat is nu het enige waar ik continu last van heb, deze stampt echt de hele tijd en vaak zo hard dat het pijn doet.
Laurens stampte minder maar duwde steeds keihard tegen mijn ribben, dat was ook geen pretje. Deze komt vrijwel nooit aan mijn ribben maar kan me dus wel bijna onderuit halen door plots keihard te schoppen.
Bovendien is hij een beetje té actief. Hij zou wat moeten bijkomen en dat lukt natuurlijk niet als hij maar blijft wroeten en draaien daarbinnen.
Zijn buikomtrek is wat te klein voor zijn leeftijd terwijl hoofdomtrek en lengte net voorlopen. Ze gaan nu goed opvolgen of hij voldoende aankomt, want als het stopt of onvoldoende is, zal hij er waarschijnlijk vroeger uit moeten...
Als hij wel goed blijft bijkomen, blijft hij best zo lang mogelijk zitten, maar zoals mijn baarmoeder tegenwoordig actief is, heb ik niet het gevoel dat het nog erg lang gaat duren.
Nu moet ik dus zoveel mogelijk rust nemen...
Bij jou nog alles prima in orde? Baarmoeder nog vrij rustig?
Zit ze al klaar en ingedaald?
Bij mij wel, maar dat hoeft nog niet hoor. Nog alle tijd...
Geen wekker vanmorgen en een dag vol ruimte om spontaan te bedenken wat ik ga doen. I like it!
O wat vervelend dat hij achter blijft, je wilt gewoon dat ze lekker goed groeien en geen problemen hebben.pearlsofpassion schreef:Fijn dat je er zo van geniet!![]()
Dat is nu het enige waar ik continu last van heb, deze stampt echt de hele tijd en vaak zo hard dat het pijn doet.
Laurens stampte minder maar duwde steeds keihard tegen mijn ribben, dat was ook geen pretje. Deze komt vrijwel nooit aan mijn ribben maar kan me dus wel bijna onderuit halen door plots keihard te schoppen.
Bovendien is hij een beetje té actief. Hij zou wat moeten bijkomen en dat lukt natuurlijk niet als hij maar blijft wroeten en draaien daarbinnen.
Zijn buikomtrek is wat te klein voor zijn leeftijd terwijl hoofdomtrek en lengte net voorlopen. Ze gaan nu goed opvolgen of hij voldoende aankomt, want als het stopt of onvoldoende is, zal hij er waarschijnlijk vroeger uit moeten...![]()
Als hij wel goed blijft bijkomen, blijft hij best zo lang mogelijk zitten, maar zoals mijn baarmoeder tegenwoordig actief is, heb ik niet het gevoel dat het nog erg lang gaat duren.
Nu moet ik dus zoveel mogelijk rust nemen...![]()
Bij jou nog alles prima in orde? Baarmoeder nog vrij rustig?
Zit ze al klaar en ingedaald?
Bij mij wel, maar dat hoeft nog niet hoor. Nog alle tijd...
Mijn kleinen meid kan me ook wel bijna onder uit halen hoor, maar dat doet ze dan met haar handjes
Voeld echt alsof iemand een breinaald daar in steekt dan
Ben echt heel blij dat het trappen van haar geen pijn doet en zelf lekker voeld, de rest van mijn lijf doet meer dan genoeg pijn
Mijn banden beginnen nu ook echt heel veel pijn te doen en soms kan ik gewoon bijna niet liggen daardoor
Veder is bij mij alles helemaal goed en is ze keurig op schema en groeit flink.
Ze ligt al keurig diep netjes met haar hoofdje naar beneden en draait enkel link of rechts, nu ligt ze helemaal aan de linker kant met haar rug naar mijn rug toe ( vanochtend bij de verloskundigen
Gister was ze zo druk bezich met trappen aan de linker kant dat vriendlief er van onderste boven was toe hij dat voelden
Verloskundige vond het trouwens ook apart dat ik het trappen van mijn kleinen meid als een massage beschreef, meesten vrouwen vinder er geen bal aan dus ik ben weer lekker anders
Veder heeft deze damen nog lang geen zin om te komen, werkelijk nog geen piep van mijn baarmoeder gehoord en ook nog niet eens 1 harde buik gehad
Nee ik vermoed dat deze damen eerder flink laat zal komen dan te vroeg, zeker als ze ook maar een klein beetje op haar ouders lijkt
Wij mochten vandaag baby-kijken. Uk groeit goed, beweegt erg goed, hartje klopt mooi regelmatig.
Alles in orde dus. Het was nu voor ons voor het eerst te onderscheiden als mensje, dat is wel bijzonder. De vorige keer was het echt een tuinboon. Nu duidelijk een hoofdje, armpjes en beentjes en een lijfje.
Het had de hik. Zo grappig!
Alles in orde dus. Het was nu voor ons voor het eerst te onderscheiden als mensje, dat is wel bijzonder. De vorige keer was het echt een tuinboon. Nu duidelijk een hoofdje, armpjes en beentjes en een lijfje.
O wat fijn dat jullie er zo van genoten, het is echt altijd een wonder om te zien
lijkt me echt super schattig om zo'n kleien frummel de hik te zien hebben
lijkt me echt super schattig om zo'n kleien frummel de hik te zien hebben
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Lol een tuinboon. [emoji12]Hope schreef:Wij mochten vandaag baby-kijken. Uk groeit goed, beweegt erg goed, hartje klopt mooi regelmatig.
Fijn dat het met de uk zo goed gaat.