Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Jaaa de temperatuur zakt als een malle!!!
-
frodo quin
- 5-sterren

Super hé
Ik vind weer dat keert altijd geweldig 
Hmmmmm net kaio naar binnen geroepen, inslag 2 in 2 sec. Die ligt gewoon heerlijk onder het afdak het
Daarna nog 2 inslagen, maar blijkt nu weet verder weg te gaan, onee toch nr 5.
Goed ff flink onweer hier dus
Daarna nog 2 inslagen, maar blijkt nu weet verder weg te gaan, onee toch nr 5.
Goed ff flink onweer hier dus
Hier gaat het zo ook regenen! Yes!
Ik bedenk me nu, hoe weinig het geregend heeft. We hadden afgesproken; als het tijdens het uitlaten regent, dan gebruiken we de douche zak om het gips te beschermen. Dat ding hebben we maar 2 keer gebruikt ofzo.
Ik bedenk me nu, hoe weinig het geregend heeft. We hadden afgesproken; als het tijdens het uitlaten regent, dan gebruiken we de douche zak om het gips te beschermen. Dat ding hebben we maar 2 keer gebruikt ofzo.
Het onweert hier heul erg en vooral ook heel dichtbij. Ik vind het niet zo leuk eigenlijk 
Hier nu ook, rammerdebam!
-
Mandarijn
- 5-sterren

Hier is het gerommel al weer voorbij. Gelukkig viel het hier mee.
Was vanavond naar de cursus vd brandweer. En daar viel het er echt uit en flink wat onweer en bliksem. Dat was in Midden-Limburg (Echt).
In Weert is de bliksem in geslagen in een huis. Daar moet de brandweer naar toe vanwege de inslag en brand.
Was vanavond naar de cursus vd brandweer. En daar viel het er echt uit en flink wat onweer en bliksem. Dat was in Midden-Limburg (Echt).
In Weert is de bliksem in geslagen in een huis. Daar moet de brandweer naar toe vanwege de inslag en brand.
Het zou hier met een uur moeten zijn... Ik hoop het echt, want nu te benauwd om te slapen
-
Mandarijn
- 5-sterren

Hier is het nu afgekoeld. Hopelijk ook snel bij jou. Want het is nu heerlijk slaapweer.Lizetta schreef:Het zou hier met een uur moeten zijn... Ik hoop het echt, want nu te benauwd om te slapen
dubbel
Laatst gewijzigd door - pien - op vr 16 sep 2016, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
De afgelopen dagen waren echt
Nu heeft het geregend en is het wisselend bewolkt...maar het huis is nog lang niet afgekoeld
Gisteravond zaten we buiten tot 21.30 en was het nog gewoon 23C en we vonden het 'lekker koel'
O ja, het waaide wel heeeeerlijk
Er was érgens een lagedrukgebied 
Jammer genoeg geen onweer...o nee, da's niet fijn, dan raakt Joep altijd in de stress, maar ikzelf vind het geweldig
Dan mag Joep in bed
Nu heeft het geregend en is het wisselend bewolkt...maar het huis is nog lang niet afgekoeld
Gisteravond zaten we buiten tot 21.30 en was het nog gewoon 23C en we vonden het 'lekker koel'
O ja, het waaide wel heeeeerlijk
Jammer genoeg geen onweer...o nee, da's niet fijn, dan raakt Joep altijd in de stress, maar ikzelf vind het geweldig
Dan mag Joep in bed
Laatst gewijzigd door - pien - op vr 16 sep 2016, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja dit is beter he!?
Hierbinnen nu 21 graden. Behalve in de wc, da's een dichte ruimte en daar is het gewoon echt een stuk warmer
Hierbinnen nu 21 graden. Behalve in de wc, da's een dichte ruimte en daar is het gewoon echt een stuk warmer
Mijn wc ligt aan de 'altijdschaduwkant' en heeft een raampje wat open staateelke schreef:Ja dit is beter he!?
Ik heb wel 's verzucht dat ik daar ging slapen
Binnen is het 25C...vanavond zet ik lekker de boel open als er geen regen komt
Ik heb benden het raam open (en de klepraampjes en de achterdeur) en de vensterbank een ventilator. Boven en op zolder staan de kamer ook open. Het is idee is dan dat dat ding koude licht van buiten naar binnen blaast en dat dan de warme lucht er via boven uit kan.
En dat werkt wel. Luchtstroom door heel het huis
En dat werkt wel. Luchtstroom door heel het huis
Hier in huis nog een dikke 24 graden. Het weer van gisterenavond was pittig, 15 mm regen in minder dan een uur.