Chendo , foto pagina 47

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Chendo , uitslag biopt pag 36

inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Ik zou tot het volgende bleodonderzoek niks uitproberen van toevoegingen zodat je een waarde hebt om mee te starten op vlak van toevoegingen en dan te kunnen zien of het beter of minder gaat. 't is lastig hé want je wil natuurlijk zo snel mogelijk ingrijpen om nog verdere schade te beperken...sterkte hoor maar toch ook niet vergeten te genieten van je mannetjes. :bigarmhug: :bigarmhug:
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Lizzy schreef:Wat een narigheid :'(

Ik ben het helemaal met je eens hoor, dat deze ene biopt wel genoeg was :-\ . Qua CBD olie kan ik je helaas geen advies geven. Wil je met of zonder THC gaan geven? Ik gebruik met en zonder en ik ben vast heel eigenwijs enzo maar ik heb nu een aantal leveranciers geprobeerd en bij mij helpt er maar 1 echt goed en dat is die van Jacob Hooy. Nou ja, dat is dan volgens anderen weer zooi dus mjah....

Sterkte met Chendo :-*. Hoe komt hij hieraan he...? We zullen het wel nooit weten....
Dat kon volgens Lisette allerlei oorzaken hebben, net de verkeerde bacterie op een moment van lage weerstand was er 1 van, maar meestal vinden ze de oorzaak niet.
Dus waarschijnlijk kom ik er nooit achter. Hij heeft het waarschijnlijk al heel lang en het is nu pas naar boven gekomen nu dat de lever dusdanige schade heeft opgelopen.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

oo nog steeds niet goed. Wat een ellende.
Hoop toch zo dat je mannetje weer goed opknapt. Sterkte weer de komende tijd met de medicatie :bigarmhug:
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Komt ook nooit meer goed helaas. We gaan proberen of we de ontsteking onder controle krijgen, want dan stop ook de cirrose als het goed is. Maar zolang dat niet is blijft de verschrompeling doorgaan.
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Geen idee of het aan te raden is in jouw geval en in het algemeen bij leverproblemen, maar golden paste en hoge doseringen omega3 werken ontstekingsremmend.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Ik heb ergens gelezen dat Curcuma niet goed is bij leverziekten. Ik ga hem wel grizzly zalmolie geven.
hamada
5-sterren
5-sterren

Bericht door hamada »

Je hebt nu iig duidelijkheid, maar het blijft zwaar.
Sterkte met Chendo.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Wat loodzwaar dit allemaal zeg.[emoji20]
Ik hoop dat jullie de ontsteking snel onder controle krijgen en zo toch nog een goede tijd van Chendo mogen genieten. Sterkte. [emoji8]
sella

Bericht door sella »

Is het niet dat golden paste niet kan als je galstenen hebt? Omdat dit dan een koliekaanval kan geven?
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Ik weet het niet. Ik ben nog aan het zoeken. So far heb ik gevonden dat je het bij levercirrose mag gebruiken.
sella

Bericht door sella »

Dat dacht ik dus ook. Wel bij levercirrose. Zou heel simpel iets als colloïdaal zilver of goud water de klier die dit veroorzaakt om zeep kunnen helpen?
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

sella schreef:Dat dacht ik dus ook. Wel bij levercirrose. Zou heel simpel iets als colloïdaal zilver of goud water de klier die dit veroorzaakt om zeep kunnen helpen?
We weten niet wat de "klier" is die dit veroorzaakt en of het wel een bacterie is. Dus het is moeilijk zoeken.
sella

Bericht door sella »

Het kan dus ook een virus zijn begrijp ik dat goed?
Niet dat ik meteen dan een idee heb, helaas.
rosmin
5-sterren
5-sterren

Bericht door rosmin »

Wat een snert diagnose :-\
Hoop dat Chendo opknapt door het gebruik van Prednison.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Vandaag een pot GP gemaakt en begonnen met 1/4 theelepel. Ik heb het Balou ook maar meteen gegeven. Op de turmeric facebook groep te horen gekregen dat het heel goed is voor leverproblemen dus we gaan het maar proberen.
Ik moet hwt wel verstoppen in het eten want ze trekken er hun neus voor op.

Gesloten