Zere poot, hotspot en kennelhoest; project gipsspalk
Moderator: Lizzy
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Zere poot, hotspot en kennelhoest; project gipsspalk
Arme Gijsje, het blijft inderdaad wel bezig zo. Knuffel voor de mooie man.[emoji8]
-
sella
Knuffel en ik hoop dat de da wat kan betekenen voor de zere tenen.
-
frodo quin
- 5-sterren

Arme Gijs
Succes bij de da straks.
Toch wel flinke ontstekingen van de drukplekken op 2 tenen en de hak. Advies weken in biotex en antibiotica. Dus dan gaan we dat maar weer doen.
Gijs was braaf!! Hij laat het dan toch maar weer gebeuren he. Als ik hem was had ik van de eerste de beste dierenarts die ik zag een hapje genomen.
Gijs was braaf!! Hij laat het dan toch maar weer gebeuren he. Als ik hem was had ik van de eerste de beste dierenarts die ik zag een hapje genomen.
-
sella
Jammer dat het zo ontstoken is.
Wat kunnen ze braaf zijn hé.
Ja, maar voor mij wel een bevestiging dat het goed is dat de spalk eraf issella schreef:Jammer dat het zo ontstoken is.
-
frodo quin
- 5-sterren

Jammer van de ontsteking, maar gelukkig idd dat de oorzaak al weg is.
Ja alleen kan hij er nu natuurlijk bij om er aan te likken en dat is weer niet zo handig 
Nee, dat niet.eelke schreef:Ja alleen kan hij er nu natuurlijk bij om er aan te likken en dat is weer niet zo handig
Gelukkig heb je naar je gevoel geluisterd en is het gips eraf. Hopelijk gaat het snel beter met hem.
Heb je ook advies gekregen over temperatuur van het water waarin je gaat weken? Koud water is voor pezen gunstiger dan warm water, maar warm water weekt beter dan koud.
Wat een lieverd is het. Zoveel gesukkel aan zijn poot en toch alles toelaten.
Nee, maar ik heb die logica gevolgd en dus maar lauw water gebruikt. Morgen denk ik warm weken en dan afspoelen met koud uit de tuinslang. Afwisselen warm koud is ook weer goed voor de doorbloeding.
Zag er nu al beter uit! Honing zalf er op en legging toch maar weer aan. Meneer slaapt beneden. Ik moet echt ff een nacht rust hebben.
Zag er nu al beter uit! Honing zalf er op en legging toch maar weer aan. Meneer slaapt beneden. Ik moet echt ff een nacht rust hebben.
Wisselbaden zijn echt het allerbeste. Dus als je die mogelijkheid hebt: doen!eelke schreef:Nee, maar ik heb die logica gevolgd en dus maar lauw water gebruikt. Morgen denk ik warm weken en dan afspoelen met koud uit de tuinslang. Afwisselen warm koud is ook weer goed voor de doorbloeding.
Legging aan en lekker slapen. Niemand heeft er iets aan als jij het niet meer vol kan houden, en je hebt het wel voor je kiezen gehad met die twee mannen van je.
Precies.
En ik bedacht ook nog? De hol da adviseerde toen ook nog schoonmaken met kamille thee. Leek toen ook goed te werken dus dat kan ook nog tussendoor.
Geen ruimte voor gehad in mijn hoofd om dat te bedenken de afgelopen dagen.
En ik bedacht ook nog? De hol da adviseerde toen ook nog schoonmaken met kamille thee. Leek toen ook goed te werken dus dat kan ook nog tussendoor.
Geen ruimte voor gehad in mijn hoofd om dat te bedenken de afgelopen dagen.
Misschien beeld ik het me in hoor, omdat ik het graag wil zien, maar ik zie een andere hond! Hij kijkt zo anders uit zijn ogen. 6 x per dag naar buiten is echt heel fijn, we hebben 6 andere rondjes, dus iedere keer wat anders. Hij stapt tevreden rond, lekker om zich heen kijkend. Ik zal morgen eens samen met meneer gaan lopen zodat ik een filmpje kan maken. Ben heel benieuwd hoe jullie vinden dat hij loopt.
Ontstekingen gaan ook een stuk beter. Hij heeft er niet heel erg veel last van, hij probeert er niet eens aan te zitten als hij zijn legging aan heeft.
Ontstekingen gaan ook een stuk beter. Hij heeft er niet heel erg veel last van, hij probeert er niet eens aan te zitten als hij zijn legging aan heeft.
Heerlijk! Ik denk eerlijk gezegd niet dat je het je inbeeld. Daarvoor ken je hem te goed.eelke schreef:Misschien beeld ik het me in hoor, omdat ik het graag wil zien, maar ik zie een andere hond! Hij kijkt zo anders uit zijn ogen. 6 x per dag naar buiten is echt heel fijn, we hebben 6 andere rondjes, dus iedere keer wat anders. Hij stapt tevreden rond, lekker om zich heen kijkend. Ik zal morgen eens samen met meneer gaan lopen zodat ik een filmpje kan maken. Ben heel benieuwd hoe jullie vinden dat hij loopt.
Ik denk dat de wandelingetjes gewoon echt goed zijn voor het koppie!
Romtiedom, wandel filmpje. Heb er ook nog een van de achterkant/voorkant maar dan hangt zijn staart er best wel voor.
Als ik het zo bekijk is het toch nog wel een slap wiebelpootje.
Als ik het zo bekijk is het toch nog wel een slap wiebelpootje.