Angelique schreef:Bij 10 hadden ze de trog gekregen hoor ik vond die bakjes gewoon erg lief en die moesten gekocht worden
Maar ik ben ook onder de indruk van de eetbewchaving. Denk dat deze kinders echt nog nooit echt honger hebben gehad en er op vertrouwen dat op gezette tijden er genoeg eten komt en derhalve krijsen overbodig is
Ohww okee, foute fokker dus (net als ik). Die bakjes zijn ook lief. En ze eten gewoon super beschaafd. Ik denk dat het inderdaad heel erg veel uit maakt dat ze geen tekorten kennen. Daar worden ze lui van . Misschien is het ook wel gewoon het temperament, dat kan natuurlijk ook. Of een combi.
Lizzy schreef:Ohww okee, foute fokker dus (net als ik). Die bakjes zijn ook lief. En ze eten gewoon super beschaafd. Ik denk dat het inderdaad heel erg veel uit maakt dat ze geen tekorten kennen. Daar worden ze lui van . Misschien is het ook wel gewoon het temperament, dat kan natuurlijk ook. Of een combi.
Diep in het hart hartstikke fout ja. Ik las dat laatst idd ergens dat de ontwikkeling van voernijd toch echt een fokkersprobleem was en toch echt niks te maken had met neuropeuten die jarenlang lopen te verkondigen dat je maar lekker moet rommelen met die bak voer en dat vooral iedereen er met zijn tengels aan moet kunnen zitten enz.
uhuhuh als ze op de salontafel proberen te klimmen werkt overigesn ook als een tierelier