Niet?cj schreef:Ik was het echt niet.
Saskia
Vanmorgen blijken ze hier te hebben lopen schieten. Koek, gaat niet goed hier!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Niet?cj schreef:Ik was het echt niet.
Saskia
Oh slim! Ik ga het gewoon proberen met frambozen. Volgens mij hebben de buren er staan.pearlsofpassion schreef:Fijn Hope!
Jammer dat ze uit seizoen zijn....![]()
Ken je niemand die frambozen of dergelijk in de tuin heeft staan om te proberen? Want in de winkel zijn ze niet te betalen, maar hier bij ons krijgen we ze momenteel niet op tijd opgegeten...![]()
Het is toch hoopvol dat er positieve evolutie lijkt op te zitten. Hoe klein ook...
Ik vind het gewoon zo jammer voor je dat ze dan ook maar de helft zoveel smaak hebben als ze uit de kas komen...Hope schreef:Oh slim! Ik ga het gewoon proberen met frambozen. Volgens mij hebben de buren er staan.
Aardbeien zijn niet meer vers van het land maar uit de kas. Jammer dan haha ik ben echt blij dat ik wat gevonden heb.

pearlsofpassion schreef:Ik vind het gewoon zo jammer voor je dat ze dan ook maar de helft zoveel smaak hebben als ze uit de kas komen...
Maar inderdaad, beter dan niets!
Geniet ervan!
Misschien gaat het daarom juist wel goedpearlsofpassion schreef:Ik vind het gewoon zo jammer voor je dat ze dan ook maar de helft zoveel smaak hebben als ze uit de kas komen...
Maar inderdaad, beter dan niets!
Geniet ervan!
Ja, dat wilde ik ook al zeggen. Slappe smaak dan natuurlijk. Maar fijn, da's toch weer iets op je lijstje! Het lijkt wel iets beter te gaan, als ik het zo lees he?Hope schreef:Misschien gaat het daarom juist wel goed
Ja, ik vind van wel.eelke schreef:Ja, dat wilde ik ook al zeggen. Slappe smaak dan natuurlijk. Maar fijn, da's toch weer iets op je lijstje! Het lijkt wel iets beter te gaan, als ik het zo lees he?
Precies!eelke schreef:Nou als het in dit tempo door gaat met verbeteren dan zou ik in mijn nopjes zijn! Alles beter dan terug naar het ziekenhuis en aan het infuus lijkt me.
Geluksmoment van hier; ze hebben de bomen voor mijn huis gesnoeid, wat een licht ineens binnen! En, mijn meneer kwam een kettingzaag tegen bij de aldi, kan hij eindelijk de pallets in de achtertuin gaan zagen. Ik heb nu een enorme bos hout voor de deur ().