Elza's zijn leuk! Ik heb er ook eentje! (mijn jongste dochter, 14 jaar)jasmijn schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
O oeps ja dat is haar echte naam![]()
Re: Wat heb je enzovoort....deel 666
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Klinkt hartstikke normaal hoorLizetta schreef:En dan kom ik eraan met mijn 157 en schoenmaat 36/37...![]()
..
En leuke naam, Jasmijn
Zie je wel, zo vreemd ben ik dus niet!Kaio schreef:Klinkt hartstikke normaal hoor![]()
Wat een ukkepukken hier,
(zei zij met haar 1,90m
)
(zei zij met haar 1,90m
Ik heb geklust de afgelopen twee weken. Aan een werpkist.
Nee, niet voor mezelf! Mijn Tobias heeft die niet nodig.
Maar voor de fokster bij wie ik op de wachtlijst sta. Ze heeft natuurlijk al een werpkist, maar ze heeft nu twee drachtige dames rondlhobbelen die binnen twee weken na elkaar gaan werpen. Dan mot je wat hè. En aangezien ik een heel goede klik met haar heb en het leuk vindt om te klussen heb ik me opgedrongen om een kist te maken.
Hieronder het resultaat:

Ben er zelf wel content mee. Ga hem volgende week dinsdag langsbrengen.
Volgende week worden de eerste pups geboren en over 3 weken de tweede reeks. En als daar dan een reutje bij zit dan komt eindelijk, eindelijk na bijna een jaar geduldig wachten ‘Broer” in december thuis!
Nee, niet voor mezelf! Mijn Tobias heeft die niet nodig.
Hieronder het resultaat:

Ben er zelf wel content mee. Ga hem volgende week dinsdag langsbrengen.
Volgende week worden de eerste pups geboren en over 3 weken de tweede reeks. En als daar dan een reutje bij zit dan komt eindelijk, eindelijk na bijna een jaar geduldig wachten ‘Broer” in december thuis!
MillyMol schreef:Ik heb geklust de afgelopen twee weken. Aan een werpkist.![]()
Nee, niet voor mezelf! Mijn Tobias heeft die niet nodig.Maar voor de fokster bij wie ik op de wachtlijst sta. Ze heeft natuurlijk al een werpkist, maar ze heeft nu twee drachtige dames rondlhobbelen die binnen twee weken na elkaar gaan werpen. Dan mot je wat hè. En aangezien ik een heel goede klik met haar heb en het leuk vindt om te klussen heb ik me opgedrongen om een kist te maken.
Hieronder het resultaat:
Ben er zelf wel content mee. Ga hem volgende week dinsdag langsbrengen.![]()
Mooi geworden zeg , en dat het maar snel Dec mag worden
Ik stond als zes jarige altijd als eerste in de rij op school , de kleinste vooraan , 1, 63 gewordenrosmin schreef:Wat een ukkepukken hier,
(zei zij met haar 1,90m)
Ja ik had het je al een paar keer zien typen dus nu durfde ik het wel te vragenjasmijn schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Wel humor inderdaad, maar nee ik ben alles behalven slank![]()
Nooit geweest en ga ik ook nooit worden![]()
O oeps ja dat is haar echte naam![]()
Iedereen hier in mijn omgeving weet het al en dan krijg je van die dingen als schilderijtjes van 2 super lieve meisjes met haar naam er op en een geborduurd slabbetje en omslag doek met haar naam van een van de nichten van mijn vriend en tot mijn ligte walging een goude armbandje en kettinkje met haar naam er in gegraveerd van schoonmoeder![]()
Dat laaste is echt types Portugees en niet echt mijn smaak sieraden bij baby's, maar ach als dat schoonouders en vriendlief gelukkig maakt dan doe ik het haar wel een keer om ( voor de foto of een feestje of zo )
Enneh, mager ben ik ook niet echt hoor
Maar ja, ik ben dus altijd die lange. En mijn vriendinnen zijn dan altijd een stuk korter en dan kan ik geen hakken aan want dan moet ik echt ver bukken wil ik ze verstaan in een café. Als ik dan met de vrienden van mijn vriend ben kan dat wel makkelijker. (gek eigenlijk, want de vrienden van mijn vriendinnen zijn ook niet groot. Daar zijn er maar 2 groter van dan ik, van de groep van 5 dames en 5 heren sta ik op nr 3 denk ik
En ik heb net zo mijn best gedaan om op hakken te leren lopen haha.
Mooie kist Millymol!
Dank je! Vind hem ook goed gelukt. Keurig geschuurd en gelakt, dus goed te reinigen, makkelijk in- en uit elkaar te halen, staat als een huis: ben tevreden over het resultaat. Hij krijgt nog wat versiering hier en daar en dan kan hondenmamma Jet erin trekken.eelke schreef:Mooie kist Millymol!
Ook zulke mooie schilderijtjes als die van Angelique?MillyMol schreef:Dank je! Vind hem ook goed gelukt. Keurig geschuurd en gelakt, dus goed te reinigen, makkelijk in- en uit elkaar te halen, staat als een huis: ben tevreden over het resultaat. Hij krijgt nog wat versiering hier en daar en dan kan hondenmamma Jet erin trekken.
Kan ook alleen maar op zo'n forum he, 'mooie kist' roepen
Ha ha, ja! En dat zonder dat er een deksel bij wordt geleverdeelke schreef:Ook zulke mooie schilderijtjes als die van Angelique?
Kan ook alleen maar op zo'n forum he, 'mooie kist' roepen
Over de hele achterwand aan de binnenzijde komt een prachtige sticker met daarop de foto’s van de vijf dames die haar kennel vormen en de kennelnaam in sierletters. Op de zijwanden ook de kennelnaam en nog een paar leukigheden. Wordt mooi! Zal nog een foto plaatsen als het helemaal af is. Was een leuk project om te doen.
Jaa willen we wel zien!
Mooi kraambed!
@rosmin: heb je daar een foto van? Meneer vindt lange vrouwen altijd heel gezellig. Hij noemt mij een kabouter, terwijl ik toch heel erg Mrs. Average ben met 170.
Ik moet wel zeggen dat ik me wel een onderdeurtje voel naast Eelke
@jasmijn: ik hoop het ook voor je. Maar ik heb ook andere geluiden: 10-20% van de vrouwen valt niet af van het geven van borstvoeding. Ik ben er daar ook 1 van, m'n lichaam is er gewoon van in spaarstand gegaan. Voordeel daarvan is wel dat ik ook totaal geen tekorten heb opgelopen.
@rosmin: heb je daar een foto van? Meneer vindt lange vrouwen altijd heel gezellig. Hij noemt mij een kabouter, terwijl ik toch heel erg Mrs. Average ben met 170.
Ik moet wel zeggen dat ik me wel een onderdeurtje voel naast Eelke
@jasmijn: ik hoop het ook voor je. Maar ik heb ook andere geluiden: 10-20% van de vrouwen valt niet af van het geven van borstvoeding. Ik ben er daar ook 1 van, m'n lichaam is er gewoon van in spaarstand gegaan. Voordeel daarvan is wel dat ik ook totaal geen tekorten heb opgelopen.
- Angelique
- 5-sterren

MillyMol schreef:Dank je! Vind hem ook goed gelukt. Keurig geschuurd en gelakt, dus goed te reinigen, makkelijk in- en uit elkaar te halen, staat als een huis: ben tevreden over het resultaat. Hij krijgt nog wat versiering hier en daar en dan kan hondenmamma Jet erin trekken.
Mooi kistje! Pas maar op, voor je het weet ben je kistenmaker