Nelson proudly presents. Update
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Nelson proudly presents. Doorliggen
Bluh wat vervelend weer net nu het iets beter leek te gaan. Hopelijk knap je snel weer wat op.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Bleh meis, snel weer beter worden, hoor! 
Sterkte Marloes 
O shit, ik ga heel hard duimen dat het niet is wat er als eerste door mijn hoofd schoot
Sterkte ik hoop dat je je heel snel weer beter voeld
Sterkte ik hoop dat je je heel snel weer beter voeld
Beterschap en hoop dat ze je in het ziekenhuis weer beetje weten op te Lappen 
Hopelijk knap je snel weer op!
Sterkte en beterschap Marloes!
Sterkte en beterschap Marloes!
Ik ben weer thuis. De urine was goed, dus geen uitdrogingsverschijnselen.
Verder bloed geprikt om te kijken of er geen tekorten ontstaan met betreft vitamines.
Ik moet meer rust houden. Op de goede dagen vond ik het zo heerlijk om even van de bank te zijn. Even een wasje aanzetten of buiten met de hond knuffelen, of een rondje over het terrein hobbelen. Dat moet ik niet meer doen
Voorlopig dan althans.
De kleine mocht weer lachen voor de echo. Alles gaat top. Een hele mooie regelmatige, krachtige hartslag. Placenta is mooi aangemaakt, organen zijn goed ontwikkeld, maag en blaas waren goed vol, hersenen zagen er mooi uit. Mooi ruim vruchtwater en de nekplooimeting kon niet beter zijn. Het wordt een bokser of een ballerina, haha, wat een beweeglijkheid.
De mevrouw die de echo maakte is bezig met de nieuwe website voor het ziekenhuis. Omdat ik heul weinig buikvet heb was het kind onwijs mooi en scherp te zien. Ze vroeg of ze er een 3-D plaatje van mocht schieten om die op de site te plaatsen. Wauw, wat was dat bijzonder! Echt zo mooi om te zien!
Straks even de foto plaatsen
Verder bloed geprikt om te kijken of er geen tekorten ontstaan met betreft vitamines.
Ik moet meer rust houden. Op de goede dagen vond ik het zo heerlijk om even van de bank te zijn. Even een wasje aanzetten of buiten met de hond knuffelen, of een rondje over het terrein hobbelen. Dat moet ik niet meer doen
Voorlopig dan althans.
De kleine mocht weer lachen voor de echo. Alles gaat top. Een hele mooie regelmatige, krachtige hartslag. Placenta is mooi aangemaakt, organen zijn goed ontwikkeld, maag en blaas waren goed vol, hersenen zagen er mooi uit. Mooi ruim vruchtwater en de nekplooimeting kon niet beter zijn. Het wordt een bokser of een ballerina, haha, wat een beweeglijkheid.
De mevrouw die de echo maakte is bezig met de nieuwe website voor het ziekenhuis. Omdat ik heul weinig buikvet heb was het kind onwijs mooi en scherp te zien. Ze vroeg of ze er een 3-D plaatje van mocht schieten om die op de site te plaatsen. Wauw, wat was dat bijzonder! Echt zo mooi om te zien!
Straks even de foto plaatsen
- Inge en Bono
- 5-sterren

Gelukkig weer thuis, maar dat is wel een domper zeg. Hopelijk is 'voorlopig' gauw voorbij!
Wat gaaf! Benieuwd naar de foto
Wat gaaf! Benieuwd naar de foto
Wat fijn om te lezen dat je alweer thuis bent en alles prima is (behalve dan het je beroerd voelen
)
Het blijft balend at je op je betere dagen dus ook gewoon zo goed als niets mag doen.... maar in de hoop op betere tijden dus maar gewoon even luisteren
Veel sterkte... ik vind je een super dappere vrouw en hoop van ganser harte dat de goede dagen steeds vaker komen en je wat geruster kan gaan genieten van deze periode
.... en de kleine bokser / ballerina doet het geweldig.... is zelfs nu al fotomodel.... leuk hoor
Het blijft balend at je op je betere dagen dus ook gewoon zo goed als niets mag doen.... maar in de hoop op betere tijden dus maar gewoon even luisteren
Veel sterkte... ik vind je een super dappere vrouw en hoop van ganser harte dat de goede dagen steeds vaker komen en je wat geruster kan gaan genieten van deze periode
.... en de kleine bokser / ballerina doet het geweldig.... is zelfs nu al fotomodel.... leuk hoor
Wat fijn dat alles goed is. Gelukkig 'alleen maar' te veel gedaan, kan ik me voorstellen als je je iets beter voelt, lekker ff iets doen, dat voelt goed maar kost dus blijkbaar te veel energie. Tja wel enorm balen, maar gelukkig gaat het verder helemaal goed met de bokser/ balerina.
Hopelijk gaat het bij jou ook gauw weer beter

Hopelijk gaat het bij jou ook gauw weer beter
Wat fijn dat het weer wat beter gaat!!!
En dat jullie kleintje kennelijk nergens last van heeft!
Maar jee zeg wat het toch zwaar voor jou. Hopelijk gaat het binnenkort de goed kant op met jou!
En dat jullie kleintje kennelijk nergens last van heeft!
Maar jee zeg wat het toch zwaar voor jou. Hopelijk gaat het binnenkort de goed kant op met jou!
Wat een mooi nieuws! Een model baby
Eigenlijk was er dus niets bijzonders aan de hand met jou of met de baby. Behalve dat je tegen jezelf aanloopt, wat ik alle zwangere vrouwen zie doen: teveel hooi op de vork nemen en moeite hebben met voldoende rust te pakken.
Eigenlijk was er dus niets bijzonders aan de hand met jou of met de baby. Behalve dat je tegen jezelf aanloopt, wat ik alle zwangere vrouwen zie doen: teveel hooi op de vork nemen en moeite hebben met voldoende rust te pakken.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hè, gelukkig alles bij elkaar goed nieuws, al is het natuurlijk jammer dat je het rustig aan moet blijven doen. Maar fijn dat de baby het zo goed doet!
-
frodo quin
- 5-sterren

Hopelijk gaat het snel weer beter met jou, maar toch al weer goed nieuws over je baby in spe.