Pups op komst!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Pups op komst!
Wat leuk
gefeliciteerd! Dat wordt straks een gezellige drukke boel bij jullie.
Jaaaa, superspannend hoor! Dank!ChantalKrijn schreef:He, is het voor jou ook eindelijk zo ver? Succes!!
Ik vind het wel leuk hoor al die puppies volgen hier!!
Mijn hondje is ook zwanger [emoji2] en een andere is ook gedekt maar daar zit 5 a 6 weken tussen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jij ook gefeliciteerd!yorokobi schreef:Mijn hondje is ook zwanger [emoji2] en een andere is ook gedekt maar daar zit 5 a 6 weken tussen
Puppy boom op BP!!
Gefeliciteerd!!!! Jouw beertjes zijn altijd zooo schattig!yorokobi schreef:Mijn hondje is ook zwanger [emoji2] en een andere is ook gedekt maar daar zit 5 a 6 weken tussen
Ahhhh das lief, maar alle pupjes zijn wel schattigJantina schreef: Gefeliciteerd!!!! Jouw beertjes zijn altijd zooo schattig!
Bij jou al wat geboren? Hier 2 mooie teefjes geboren. Helaas is het andere teefje leeg gebleven
Gefeliciteerd! Jammer van je tweede teefje...
Hier pups? Jazeker! Heb het hier nog niet eens geplaatst... Nina de ruwhaar dwergteckel heeft vorige week donderdag een reu en teef gekregen. Na een mooie aanloop maar helaas 2 uur persen zonder resultaat zijn we naar Sleeuwijk gegaan voor de keizersnede. Ze lagen allebei voor het geboortekanaal dus dat werd 'm niet!
En Saartje de Petit is vorige week vrijdag (precies een week geleden) binnen 3 uurtjes bevallen van 5 reuen en 3 teven. Ze heeft wel veel last gehad van vermoedelijk naweeën. Maar het gaat hier zo ver als een geoliede machine. Heerlijk. Hopen maar dat het zo mag blijven.
Hier pups? Jazeker! Heb het hier nog niet eens geplaatst... Nina de ruwhaar dwergteckel heeft vorige week donderdag een reu en teef gekregen. Na een mooie aanloop maar helaas 2 uur persen zonder resultaat zijn we naar Sleeuwijk gegaan voor de keizersnede. Ze lagen allebei voor het geboortekanaal dus dat werd 'm niet!
En Saartje de Petit is vorige week vrijdag (precies een week geleden) binnen 3 uurtjes bevallen van 5 reuen en 3 teven. Ze heeft wel veel last gehad van vermoedelijk naweeën. Maar het gaat hier zo ver als een geoliede machine. Heerlijk. Hopen maar dat het zo mag blijven.
Gefeliciteerd met de pupjesyorokobi schreef:Bij jou al wat geboren? Hier 2 mooie teefjes geboren. Helaas is het andere teefje leeg gebleven
Shame on youJantina schreef:Gefeliciteerd! Jammer van je tweede teefje...
Waar blijven de foto's dames??????
He he, daar is ze dan eindelijk! En dan nog niet eens uit eigen beweging
Gefeliciteerd met je pups! Twee nestjes wondertjes!
Gefeliciteerd met je pups! Twee nestjes wondertjes!
Nou ik weet dus sinds de nieuwe BP versie niet meer hoe ik hier foto's plaats.... Vandaar nog geen topic, erg he?
JaJantina schreef:Nou ik weet dus sinds de nieuwe BP versie niet meer hoe ik hier foto's plaats.... Vandaar nog geen topic, erg he?
Je klikt op TinyPic onderin het commentaar-veld (waar je tekst in tikt). Dan kies je een bestand van je PC. Dan kies je bij "verklein" optie "Message Board". Dan klik je op "nu uploaden". Je krijgt dan een URL tussen [ img ] en [ / img ] en die copy/paste je in de tekst. Klaar is Kees. Kind kan de was doen
Uhm ja ik snap daar ook niks van hoor die fotos haha