Dat het maar snel Maandag mag wordendinky89 schreef:Vanaf vandaag voor 2 weken een autootje![]()
Een schattig kleine Toyota aygo. Wel zo handig met klussen/verhuizen want maandag krijgen we eindelijk de sleutel![]()
jammer dat hij daarna weer terug moet en ik de rekening van het verhuurbedrijf krijg
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
O wat is het fijn om weer een was droger te hebben
Heb vandaag flink door gewassen, paar hang wasjes gedaan maar het meesten in de droger gegooid
Bijna klaar nu nog 2 wassen en mijn wasmanden zijn leeg
dat heb ik al zo lang niet meer mogen mee maken
Heb er echt even bewust van genoten
Heb vandaag flink door gewassen, paar hang wasjes gedaan maar het meesten in de droger gegooid
Bijna klaar nu nog 2 wassen en mijn wasmanden zijn leeg
Heb er echt even bewust van genoten
Al 3 dagen dat mijn 3 katten opeens kvv willen eten [SMILING FACE WITH SMILING EYES] oké het is smuldier kip maar ben al ruim 3 jaar bezig ze over te zetten en steeds haalden ze hun neus er voor op ( voor verschillende smaken haalden ze hun neus op). Ook manlief ziet het nu positiever in terwijl hij liefst gewoon brokken blijft geven. Morgen op tinlo jacht om misschien ze eindelijk geheel op vlees te krijgen. Geen idee waarom ze het nu opeens wel lekker lijken te vinden maar ik ben blij.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Jeej! Wat fijn dat ze het licht hebben gezien!
Vannacht bij bevalling van eerste teefje (van twee die drachtig zijn en waaruit hopelijk “Broer” geboren wordt) geweest: 5 prachtige pups:
4 teefjes (2x leverschimmel/leverbont, 2x blauwschimmel/zwartbont) en 1 knappe roodschimmel kerel!
Het was een hectische maar fantastische nacht!

En de werpkist is voorzien van beschermende profieltjes en illustraties.
De binnenkant/achterwand:

De ingang:

De zijwand:

4 teefjes (2x leverschimmel/leverbont, 2x blauwschimmel/zwartbont) en 1 knappe roodschimmel kerel!
Het was een hectische maar fantastische nacht!

En de werpkist is voorzien van beschermende profieltjes en illustraties.
De binnenkant/achterwand:

De ingang:

De zijwand:

Ohhhwwwww wat mooi en lief!!!!
Wat schattig Millymol! En mooie kist!
OT: Stukje gefietst met Oscar. Was weer lang geleden, maar hij heeft weer wat energie en dat was mijn geluksmomentje. Oscar vond het naast de fiets lopen dan weer niet zo'n succes, maar we kwamen zijn vriendinnetje tegen en hij mocht zoenen. Dus nou kan zijn dag ook niet meer stuk
OT: Stukje gefietst met Oscar. Was weer lang geleden, maar hij heeft weer wat energie en dat was mijn geluksmomentje. Oscar vond het naast de fiets lopen dan weer niet zo'n succes, maar we kwamen zijn vriendinnetje tegen en hij mocht zoenen. Dus nou kan zijn dag ook niet meer stuk
- Inge en Bono
- 5-sterren

Pummekes geluksmomentje; op het strand kwamen we een windhondachtige tegen waar ze mee mocht rennen. En aangezien Pum vindt dat ze ook een windhondachtige is, had ze de grootste lol al was ze nog niet half zo snel 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mijn contract wordt verlengd tot 1 april!! Zo blij mee!!
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
- Charlie Angel
- Moderator
Gefeliciteerd!
Hanna,gefeliciteerd!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Wat fijn Hanna! Gefeliciteerd!! 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Bedankt! En nog een geluksmomentje. De auto is weer schoon van binnen en van buiten. Hij mag vanavond mee naar Amsterdam. Dat wordt mijn derde geluksmomentje. Vanavond naar Nickelback in Ziggodome. Jeej
Hmmm, mijn auto moet ook weer 's hondenhaar- en neusafdrukvrij gemaakt wordenhannabelgje schreef:Bedankt! En nog een geluksmomentje. De auto is weer schoon van binnen en van buiten. Hij mag vanavond mee naar Amsterdam. Dat wordt mijn derde geluksmomentje. Vanavond naar Nickelback in Ziggodome. Jeej
Veel plezier
hannabelgje schreef:Mijn contract wordt verlengd tot 1 april!! Zo blij mee!!
Wat super ! Gefeliciteerd