Pup terug op honk!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Pup terug op honk!

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Geweldig om te zien hoe fijn en goed het gaat! Dan ga je als baasje toch echt heel gerust zonder je hond weg!

Wel grappig om het grote verschil te zien. Een van de redenen dat ik een reuen mens ben. Ik hou er van dat ze wat groter en forser zijn. Maar dat zo'n joekel uit Bisquit komt is dan wel weer heel erg grappig ja :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Kaela schreef:Geweldig om te zien hoe fijn en goed het gaat! Dan ga je als baasje toch echt heel gerust zonder je hond weg!

Wel grappig om het grote verschil te zien. Een van de redenen dat ik een reuen mens ben. Ik hou er van dat ze wat groter en forser zijn. Maar dat zo'n joekel uit Bisquit komt is dan wel weer heel erg grappig ja :biggrin2:
Ja, ik denk wel dat ze met een gerust hart weg zijn. En dit is de 2de keer dat hij hier logeert, dus kennelijk durfde ze het nog wel een 2de keer aan ;D

Ik heb Bisq gewogen. Zij weegt 26 kilo en nog een beetje. Maar dat is dus gewoon 10 kg verschil tussen haar en haar zoon! Ik vind het sowieso nog steeds een wonder dat Bisq moeder is (en zeker van zo'n grote knaap!). Ik kijk haar aan en ze is nog steeds mijn puppyguppy en ze is gewoon moeder van 9 kinderen en die worden in februari al weer 4 jaar!

Ik geniet zo van hem, vind het gewoon jammer dat hij komende week alweer naar huis gaat.... Ik ben echt een teven-mens in hart en nieren maar voor Aiden maak ik een uitzondering, die mag blijven. Ik vind dat ook wel mooi hoor Kaela, zo'n groot stevig hondenlijf. Hij is ook prachtig, al zeg ik het zelf. En is echt goed gebouwd, hij heeft geweldig gangwerk en een fantastisch karakter. Jammer van die kopvlek (ik vind het absoluut niet storend bij hem maar dat sluit hem uit van de fokkerij en dat is echt een waste of genes).
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Hier kun je goed het verschil zien tussen Aiden en Frou Frou:

Haar hoofdje past gewoon 2 keer in die van hem ;D ;D

(ben zo trots op mezelf, heb een muziekje onder het filmpje weten te prutsen ;D , da's beter dan dat geleuter van mij).
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Mooi, zo,n duidelijk geslachtstype. Wat lopen ze heerlijk vrolijk en vrij rond. Wat lijkt die andere dan een bleekscheetje :biggrin2:

Leuk muziekje erbij...ben trots op je :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

:-* :-* :-*

Ja nee, hier kunnen geen misverstanden over bestaan, dit is echt een reu. Hij is ook echt een sulletje :biggrin2: . Ja, ze zijn wel druk bevlekt he, Aiden en Frou, hahaha. Ik vind dat mooi. Maar ja die drie anderen (Bisq, Ling en Fritzi) zijn natuurlijk "beter bevlekt". Grappig is wel dat de meeste vreemde mensen die je in het bos aanspreken juist die donkere leuker vinden en niet die bleekscheten :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

De mop van de dag:

Leo zegt net out of the blue "wat een schat he, die Aiden". Dus ik zeg "ja, hij is echt lief......!". Zegt Leo bloed serieus "heb ik gefokt :) ".

;D ;D ;D ;D
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Ik ben het met Leo eens. Een mooie reu aanhouden uit je toekomstige nest. Die meiden zijn toch allemaal tegelijk loops, dat is maar een paar weken scheiden. :biggrin2:
Aiden is echt een fantastisch mooie reu.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Els&Flow schreef:Ik ben het met Leo eens. Een mooie reu aanhouden uit je toekomstige nest. Die meiden zijn toch allemaal tegelijk loops, dat is maar een paar weken scheiden. :biggrin2:
Ech nie :biggrin2:
Aiden is echt een fantastisch mooie reu.
Ech wel :biggrin2: . Dank je :-*
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Wat gezellig! Ineens 5 kinders in huis!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Lizzy schreef::-* :-* :-*

Ja nee, hier kunnen geen misverstanden over bestaan, dit is echt een reu. Hij is ook echt een sulletje :biggrin2: . Ja, ze zijn wel druk bevlekt he, Aiden en Frou, hahaha. Ik vind dat mooi. Maar ja die drie anderen (Bisq, Ling en Fritzi) zijn natuurlijk "beter bevlekt". Grappig is wel dat de meeste vreemde mensen die je in het bos aanspreken juist die donkere leuker vinden en niet die bleekscheten :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

De mop van de dag:

Leo zegt net out of the blue "wat een schat he, die Aiden". Dus ik zeg "ja, hij is echt lief......!". Zegt Leo bloed serieus "heb ik gefokt :) ".

;D ;D ;D ;D

Hahaha, die Le :biggrin2:
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

Tijd voor een feestje.
Geweldig dat hij direct in jullie 'gezin' past. Nog een dansje in de tuin gedaan? Lekker genieten van een extra man in het gezelschap. :-*

Plaats reactie