Gaan we weer...

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Gaan we weer...

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

MillyMol schreef:Dat laatste heb ik net besloten. :biggrin2: Vanwege die bacteriën hè… kunnen ze dan wetenschappelijk onderzoek naar doen.
Zouden ze dat aandurven denk je?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Zou Paul hier nou niet goed van worden denk je?

(deze is van juli en ik zeg "laat Esther Plantinga het maar niet zien" maar ik bedoel natuurlijk haar collega Overgaauw ;D ).
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Lizzy schreef:Zou Paul hier nou niet goed van worden denk je?

(deze is van juli en ik zeg "laat Esther Plantinga het maar niet zien" maar ik bedoel natuurlijk haar collega Overgaauw ;D ).
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooo :o :o :o

Still alive?
OMG en dat was vast geen Dettolsoep?? :-X
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Lizzy schreef:Zou Paul hier nou niet goed van worden denk je?

Heb je wel een levensverzekering?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik schrijf dit vanuit mijn graf. Mijn geest waard nog rond. Op mijn steen staat "Hier Rust Lizzy, haar liefde voor haar hond is haar noodlottig geworden".
Diego
4-sterren
4-sterren

Bericht door Diego »

Lizzy schreef:Ik schrijf dit vanuit mijn graf. Mijn geest waard nog rond. Op mijn steen staat "Hier Rust Lizzy, haar liefde voor haar hond is haar noodlottig geworden".

;D ;D Ooh Lizzy! hahaha
Gezellige boel zal het hier trouwens worden met al die geesten hier van mensen die heen zijn gegaan door een lik e.d. van hun hond. En ik heb net mijn appeltje gedeeld met een van onze honden, om de beurt een hapje..foeiiiiii levensgevaarlijk!
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Ik ben helemaal verschrikkelijk bezich, mijn kind is nog niet geboren en ik breng haar nu al in levens gevaar :-X

Lig met haku gezellig op bed, echt levens gevaarlijk hoor ::)
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lizetta »

Sinds mijn honden in bed slapen, verschoon ik het vaker dan daarvoor...
maar ehm, onnatuurlijk? Weet die man überhaupt wat natuurlijk is?
Martine-Tom

Lizetta schreef:Sinds mijn honden in bed slapen, verschoon ik het vaker dan daarvoor...
maar ehm, onnatuurlijk? Weet die man überhaupt wat natuurlijk is?
Brokjes, enten, ontwormen, dettol en vlooienspul....natuurlijk! :D
Diego
4-sterren
4-sterren

Bericht door Diego »

Martine-Tom schreef:Brokjes, enten, ontwormen, dettol en vlooienspul....natuurlijk! :D

:doh: Jah! Inderdaad dat is heel natuurlijk! Hoe dom zijn wij bezig en levensgevaarlijk bovendien! :rotflmao:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

jasmijn schreef:Ik ben helemaal verschrikkelijk bezich, mijn kind is nog niet geboren en ik breng haar nu al in levens gevaar :-X

Lig met haku gezellig op bed, echt levens gevaarlijk hoor ::)
:-X

Een kennis van mij had het echt te stellen met de kraamhulp. Als haar vriend naar de paarden was geweest dan moest hij omkleden, handen wassen en de kleren mochten niet in de wasmand maar moesten in de garage blijven. Je snapt dat de kraamhulp niet lang is geweest. Tuurlijk ben je voorzichtig met een newborn, maar je kleren niet eens in de wasmand mogen gooien? Hahaha.
Diego
4-sterren
4-sterren

Bericht door Diego »

Hope schreef::-X

Een kennis van mij had het echt te stellen met de kraamhulp. Als haar vriend naar de paarden was geweest dan moest hij omkleden, handen wassen en de kleren mochten niet in de wasmand maar moesten in de garage blijven. Je snapt dat de kraamhulp niet lang is geweest. Tuurlijk ben je voorzichtig met een newborn, maar je kleren niet eens in de wasmand mogen gooien? Hahaha.

En de kraamhulp dacht waarschijnlijk ook nog dat de vriend nadat haar tijd bij het gezin erop zat hij het ook nog zo zou doen...kleren uit in de garage en bloot verder het huis in...hahaha
Kan me goed voorstellen dat ze niet lang geweest is..bah..vieze paarden ook altijd. ;D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ik zou7 het wel reuze handig vinden als die meneer even tegen Zoë verteld dat ze het verschil tussen rauw, brokjes en blikjes niet kan proeven. Die weigert pertinent iets anders te eten dan rauw. (Op mijn eigen eten na dan)

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Martine-Tom

hannabelgje schreef:Ik zou7 het wel reuze handig vinden als die meneer even tegen Zoë verteld dat ze het verschil tussen rauw, brokjes en blikjes niet kan proeven. Die weigert pertinent iets anders te eten dan rauw. (Op mijn eigen eten na dan)

Ja duh!
Al dat knagen op botten heeft dr smaakpapillen aangetast, die is nu verminkt en zal nooit meer normaal besef van eten (brokjes) hebben :'(
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Gaan we weer...

Bericht door hannabelgje »

Martine-Tom schreef: Ja duh!
Al dat knagen op botten heeft dr smaakpapillen aangetast, die is nu verminkt en zal nooit meer normaal besef van eten (brokjes) hebben :'(
Arme hond. [emoji22]

Re: RE: Re: Gaan we weer...

Plaats reactie