Lege schappen bij de Jumbo
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
lianneke
- 5-sterren

Re: Lege schappen bij de Jumbo
Ruilen voor walnoten???
Lekker, die komen wij altijd te kort.lianneke schreef:Ruilen voor walnoten???
Wij hebben er verleden jaar ook eentje mogen proeven. Hij was VERRUKKELIJK!
Wij hebben dit jaar ook heel wat emmers met appels. Ik schil ze en steek het klokhuis eruit. Dan snijd ik ze in plakken van ca. 5 mm. en stop ze, bestrooid met een snufje kaneel, in de droogoven op ca. 50 graden.
Errug lekker hoor! En in goed afgesloten potten heel goed te bewaren.
Wij hebben dit jaar ook heel wat emmers met appels. Ik schil ze en steek het klokhuis eruit. Dan snijd ik ze in plakken van ca. 5 mm. en stop ze, bestrooid met een snufje kaneel, in de droogoven op ca. 50 graden.
Hoe vries je ze in? Ze worden altijd zo zompig bij mij.
Ik heb een vacumeermachine. Dus ik stop ze luchtdicht in de vriezer. Nooit problemen.monster schreef:Hoe vries je ze in? Ze worden altijd zo zompig bij mij.
Hoe lang kan je die gedroogde plakken bewaren?Doranto schreef:Wij hebben er verleden jaar ook eentje mogen proeven. Hij was VERRUKKELIJK!![]()
Toch zeker wel 1 jaar zo niet langer denk ik.pike schreef:Hoe lang kan je die gedroogde plakken bewaren?
Ik droog ook aardbeien en pruimen en die blijven ook zo lang goed. Zolang je ze maar goed droogt en in een goed afgesloten pot bewaard.
Meneer_S heeft vandaag de taart gekeurd, en hij is nu ook officieel goedgekeurd door de Duitse vereniging van huismannen 
Kom volgende keer gewoon mee.Kim_S schreef:Meneer_S heeft vandaag de taart gekeurd, en hij is nu ook officieel goedgekeurd door de Duitse vereniging van huismannen
Ik heb zoveel plezier van mijn vacuumapparaat. Heel veel hele kleine appeltaartjes in de vriezer. Groentetaart. En glutenvrij, eivrij brood voor mijn schoondochter. Bedankt voor het prima idee.