Inge en Bono schreef:Pummekes geluksmomentje; op het strand kwamen we een windhondachtige tegen waar ze mee mocht rennen. En aangezien Pum vindt dat ze ook een windhondachtige is, had ze de grootste lol al was ze nog niet half zo snel
Maakt niet uit Pum , als je maar lol hebt
Miss Pretletter had gisteren ook de grootste lol . Er lag een voetbal bij het mensenkind in de tuin
Eigenlijk mag dat niet meer , ze is zo wild en zo gek als een deur met een voetbal
En dan mot je het vandaag toch wel een beetje bezuren als oudere -jongere
Vandaag een rustdag
Een off day vandaag, veel pijn, zelfs dieper ademen doet zeer dus net even op bed gaan liggen. Wat is er dan heerlijker dan een poedel die lekker bij je en tegen je aan komt liggen. Dat is toch echt een geluksmoment.
Geluksmoment: de klussers die in huis zijn zorgen niet alleen voor de keuken maar, ongevraagd, ook voor mij. Manlief op zijn werk vandaag en ik kreeg van de elektricien steeds wat te drinken en de timmerman heeft ons huis gestofzuigd.
Wat een fijne mensen!
Hope schreef:Geluksmoment: de klussers die in huis zijn zorgen niet alleen voor de keuken maar, ongevraagd, ook voor mij. Manlief op zijn werk vandaag en ik kreeg van de elektricien steeds wat te drinken en de timmerman heeft ons huis gestofzuigd.
Wat een fijne mensen!
Hope schreef:Geluksmoment: de klussers die in huis zijn zorgen niet alleen voor de keuken maar, ongevraagd, ook voor mij. Manlief op zijn werk vandaag en ik kreeg van de elektricien steeds wat te drinken en de timmerman heeft ons huis gestofzuigd.
Wat een fijne mensen!
Wat een fijne mensen!
Wat een fijne mensen!
WoW fantastisch,wat een toffe klussers! Die verdienen een warme douche!
Wat een fijne mensen!