Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

jasmijn schreef:Ja smoor verlieft :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

Soms kan ik bijna niet slapen omdat ik niet kan stoppen met naar haar kijken :smitten: :smitten: :smitten:
En wij moeten het nog steeds zonder foto doen ::)
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

smulpaap schreef:Hieperdepiep .... hoera :D :D :D ;)

Echt wel, en zooo mooi geworden :) mijn moeder hield gisteren ook niet op met te zeggen hoe mooi ze hem vond ;D
Woonkamer en slaapkamer zijn vandaag zo goed als af. Woonkamer moeten nog mooie opzetplinten in (huidige zijn niet mooi en opzetplinten zijn kortste klap anders moeten ze eerst flink geschuurd) en slaapkamer schoongemaakt. Morgen maar mee bezig en dan zaterdag gaan we over :D
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

dinky89 schreef:Echt wel, en zooo mooi geworden :) mijn moeder hield gisteren ook niet op met te zeggen hoe mooi ze hem vond ;D
Woonkamer en slaapkamer zijn vandaag zo goed als af. Woonkamer moeten nog mooie opzetplinten in (huidige zijn niet mooi en opzetplinten zijn kortste klap anders moeten ze eerst flink geschuurd) en slaapkamer schoongemaakt. Morgen maar mee bezig en dan zaterdag gaan we over :D
Wat zal je een voldaan gevoel hebben . Leuk hoor als het zo mooi wordt . En zaterdag al over ? Succes ;)
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ja, daarna zit onze vakantie er op ;)
Zaterdag gelukkig genoeg Hulp. Mijn ouders en schoonvader+vrouw en natuurlijk wijzelf.
En dan maar rustig door als we er wonen. Wordt gevoelsmatig eerste keer echt verhuizen :D
Vorige keer ging ik huis uit en werden veel meubels nieuw gekocht. Keer daarvoor was ik 8 en regelden mijn ouders dus nog alles.
En dan zaterdagavond als geluksmomentje lekker in mijn bubbelbad :D
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

dinky89 schreef:Ja, daarna zit onze vakantie er op ;)
Zaterdag gelukkig genoeg Hulp. Mijn ouders en schoonvader+vrouw en natuurlijk wijzelf.
En dan maar rustig door als we er wonen. Wordt gevoelsmatig eerste keer echt verhuizen :D
Vorige keer ging ik huis uit en werden veel meubels nieuw gekocht. Keer daarvoor was ik 8 en regelden mijn ouders dus nog alles.
En dan zaterdagavond als geluksmomentje lekker in mijn bubbelbad :D
Oh lekker een bubbelbad :D :D :D Nou , we weten waar je bent zaterdagavond :biggrin2:
En gelijk heb je hoor , alles op zijn tijd .
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Onze keuken wordt mooooooiiiii!
En we hebben een ongelooflijk fijn team van bouwvakkers. Van een timmerman die ons huis stofzuigd na zijn werk tot een loodgieter die ook meteen de badkamerkraan heeft gemaakt toen hij op het toilet zat en zag dat hij lekte, schoonouders die komen helpen, de tegelzetter die gezorgd heeft dat we in huis konden blijven (het originele plan was dat we drie dagen naar een b&b zouden gaan, maar dat was nu geen optie) en alles ziet er keurig uit. Maandag komt de keuken :D
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Vandaag gehoord van manlief dat zoontje Laurens voor het eerst echt aangestapt kwam door het huis.
Hij loopt sinds vorige week echt bewust en kon al behoorlijk ver ergens naartoe stappen. Maar dus steeds ergens vertrekken naar iets dat hij zag.
Nu kwam hij blijkbaar gewoon door de deur de gang ingestapt, kijken waar papa was. Dat soort acties gebeurden altijd nog al kruipend.

Ik vind het natuurlijk doodjammer dat ik dat soort momenten mis, maar ik voel me tegelijk toch echt wel dolgelukkig en super trots dat mijn kleine man zo zelfstandig wordt.
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Ze worden snel groot he, PoP? ;)

Mijn geluksmomentje: sleutels gekregen van mijn nieuwe huisje, weer een stapje dichter bij de hereniging met katermans Joep. :D
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Een hondje aan mijn voeten en een kat op schoot. :smitten: :smitten: :smitten:
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Variant op hier bove, een baby op mijn schoot aan de tiet en een hondje tegen mijn been aangeplakt :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

En de meest geweldige schoonmoeder die de laatsten paar dagen mijn huis flink onder handen heeft genomen waardoor het hier nu spik en span is :biggrin2:

En die tot nu toe elke avond echt super lekker heeft gekookt :dribble:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Heerlijk Jasmijn! Fijn ook dat je zo'n fijne schoonouders hebt!

Ik heb cadeautjes gehad. Een knuffeltje en een truitje voor de baby. Het wordt toch wel ineens tastbaar dan :)
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Hope schreef:Heerlijk Jasmijn! Fijn ook dat je zo'n fijne schoonouders hebt!

Ik heb cadeautjes gehad. Een knuffeltje en een truitje voor de baby. Het wordt toch wel ineens tastbaar dan :)
:biggrin2: Fijn!
Als je wat meer rechtop kan zitten, kan je al eens in catalogussen gaan snuffelen. Ook leuk om zin te krijgen.

En als je geluk hebt voel.je binnen een paar weken al beweging. Ik voelde het bij Laurens al op 16 weken. De meesten pas vanaf 20 bij een eerste.
Het zijn heel subtiele popjes in je buik in het begin.
Beetje alsof er wat lucht in je darmen beweegt maar minder duidelijk, laag en heel kort. Of als een piepklein spiertrekkingetje waar je geen controle over hebt.
Ik voelde het het eerst door op mijn buik te liggen. Dan drukt het iets samen en voel je het beter.
Zo kon mijn man het weken later ook voor het eerst voelen, doordat ik op zijn hand ging liggen. Gewoon met een hand los op de buik duurde veel langer.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ik krijg vloerverwarming in de nieuwe badkamer :groupwave2:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Kaela schreef:Ik krijg vloerverwarming in de nieuwe badkamer :groupwave2:

Ooohh dat is zoooooooooooo fijn!! Elektrisch?
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

eelke schreef:Ooohh dat is zoooooooooooo fijn!! Elektrisch?
Ja anders moet de hele vloer er uit ivm de dikte van de buizen. De electrische kan op de bestaande ondervloer in de tegellijm.

We gingen kijken voor een radiator, maar vanwege ons formaat badkamer moest het dan een hele grote worden en dat vonden we allemaal wat lelijk. Nu kan er gewoon een normaal formaat design geval aan de muur en hebben we lekker warme voetjes.

Plaats reactie