Ja ik draag ze ook bijna nooit. De blauwe heb ik gekregen maar hele akelige dunne zool, de ruitjes zijn beter en lopen met een wollen zooltje erin nog best prima, maar toen kocht ik mijn leren dus niet meer te vergelijken. Toen gingen de leren stuk en kocht ik de dunlopps. Die werden nat en waren na 2 dagen nog lang niet droog dus kocht ik die met uitneembaar bontje. En afgelopen zomer voor festival die cowbloyslaarsjes.
Tot zo ver
MillyMol schreef:Eigenlijk 7 geluksmomentjes vandaag: 7 pups geboren vannacht en vanmorgen. En Broer zit ertussen!
eelke schreef:Ja ik draag ze ook bijna nooit. De blauwe heb ik gekregen maar hele akelige dunne zool, de ruitjes zijn beter en lopen met een wollen zooltje erin nog best prima, maar toen kocht ik mijn leren dus niet meer te vergelijken. Toen gingen de leren stuk en kocht ik de dunlopps. Die werden nat en waren na 2 dagen nog lang niet droog dus kocht ik die met uitneembaar bontje. En afgelopen zomer voor festival die cowbloyslaarsjes.
Tot zo ver
Dus ook bij de 2e, 3e 4e paar dacht je ik draag ze toch nooit, laat ik eens nieuwe kopen ? Leg es uit
Kaio schreef:Dus ook bij de 2e, 3e 4e paar dacht je ik draag ze toch nooit, laat ik eens nieuwe kopen ? Leg es uit
Nou, dat 2e paar heb ik toch een jaar op gelopen. En daarna gebruikt in de paardenstal omdat mest me niet zo goed leek voor leer. Het 3e paar heb ik vorige winter een hele winter op gelopen, en doen het op zich ook best aardig. Behalve als ze zeik nat regenen dus. Waarom ik het 3e paar heb gekocht en niet gewoon weer het 2e paar ben gaan dragen weet ik niet meer zo goed. Ik denk omdat het 3e paar helemaal gevoerd is en ik ze tegenkwam bij de boerenbond. Het 4e paar was omdat het 3e paar nat was, duh.
Maar goed, ik heb dat wel met meer dingen gelukkig is het allemaal wel tientjeswerk en praten we over een tijdsbestek van 10 jaar!
eelke schreef:Nou, dat 2e paar heb ik toch een jaar op gelopen. En daarna gebruikt in de paardenstal omdat mest me niet zo goed leek voor leer. Het 3e paar heb ik vorige winter een hele winter op gelopen, en doen het op zich ook best aardig. Behalve als ze zeik nat regenen dus. Waarom ik het 3e paar heb gekocht en niet gewoon weer het 2e paar ben gaan dragen weet ik niet meer zo goed. Ik denk omdat het 3e paar helemaal gevoerd is en ik ze tegenkwam bij de boerenbond. Het 4e paar was omdat het 3e paar nat was, duh.
Maar goed, ik heb dat wel met meer dingen gelukkig is het allemaal wel tientjeswerk en praten we over een tijdsbestek van 10 jaar!
aja
Angelique schreef:
Dan doe ik het beter toch
jawel Leer loopt toch fijner ja. Maar toch op het moment wel blij mee zeker toen ze gewoon afgespoten konden worden En zo kan ik mijn leren laarzen nog eens verzorgen, oja moest nog schoensmeer ervoor halen, bruine dus.
eelke schreef:Ohhh die zien er ook wel erg goed uit! Maar heul andere prijsklasse
Ja dat is ook zo, schreeuwend duur. Maar goed..., ik heb echt flinke kuiten, een kleine voet en steunzolen, dus goedkoop is voor mij nooit een optie. Oh ja..., vergeet brede voeten en hoge wreef ook vooral niet. En ik ga er wel vanuit dat ik niet elk jaar dit bedrag hoef uit te geven.
Of deze vind ik ook heel mooi, maar schachthoogte 40 cm ga ik waarschijnlijk met mijn korte beentjes ook niet redden.... Heb ik ze over de knie!
Thessa en Shanti schreef:Iedereen veel plezier met de nieuwe laarzen.
Ik ben geslaagd voor mijn rijexamen.
Twee maal scheepsrecht.
En in Utrecht moet je een afspraak maken om lang te kunnen bij het gemeentehuis, is er volgende week pas plek.
Oke oke eigelijk komt dat me wel uit want heb nog maar €37 en krijg maandag weer stufi.
Feli! Een rijbewijs geeft je zó veel meer vrijheid!