Nee, de tv gids ligt voor me neuseelke schreef:Kijk een scherpe medemod! (is het bij jou op tv ook reclame?)
Joeeeehooeee!! *TVOB*
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Joeeeehooeee!!
pluk schreef:Nee, de tv gids ligt voor me neus
Scherp! We moeten ook alles doen hier he!
- -Annemarie-
- 5-sterren

eelke schreef:Scherp! We moeten ook alles doen hier he!
Precies.
Ik kijk geen tv. Wat ga ik missen?
Draaiende stoelen! En Guus!
Dat is ons lot....eelke schreef:
Scherp! We moeten ook alles doen hier he!
jij hebt er ook nog zelf om gevraagd al die tijd, ik nooit...
maar ja, zeg maar eens nee tegen tante Liz... voor je t weet
Ja daarom. Het is wat.pluk schreef:Dat is ons lot....![]()
jij hebt er ook nog zelf om gevraagd al die tijd, ik nooit...
maar ja, zeg maar eens nee tegen tante Liz... voor je t weet
Haha. Ik lag dus 's middags te slapen op de bank vanwege net bijna dood Joep en net uit gips Gijs stres, werd wakker van mijn telefoon, was t t pb'tje van Tante Liz! Ik dacht dat ik nog droomde
Maar goed, the voice dus. Het is niet meer wat het geweest is hier, maar gaan we het nog een poging geven? Want in dat geval moet ik wel kijken natuurlijk...
Vriendlief had toevallig net de dag ervoor een eend gered met de meneer van de dierenambulance. Dus ik Lizzy gepbt of dat misschien Leo was, ja dus, en toen kwam ineens De Vraag. Schrok me de tandjes....eelke schreef:Ja daarom. Het is wat.
Haha. Ik lag dus 's middags te slapen op de bank vanwege net bijna dood Joep en net uit gips Gijs stres, werd wakker van mijn telefoon, was t t pb'tje van Tante Liz! Ik dacht dat ik nog droomdeDenk ik trouwens nog steeds hoor als ik mijn naam in het groen zie
![]()
Maar goed, the voice dus. Het is niet meer wat het geweest is hier, maar gaan we het nog een poging geven? Want in dat geval moet ik wel kijken natuurlijk...
Ik ben na seizoen 1 eigenlijk wel afgehaakt bij the voice, maar misschien geef ik t maar weer eens een kans
Als er negatieve reactie's komen op onze favo kandidaat kunnen we die gewoon verwijderen nu
Ohhh wow, door het redden van een eend! Maar dat is ook wel een heel goede daad! Heeft ie het ook overleefd?
Ohhh wow, door het redden van een eend! Maar dat is ook wel een heel goede daad! Heeft ie het ook overleefd?
Ik hoop niet dat die eend nou van doorslaggevend belang was hooreelke schreef:Als er negatieve reactie's komen op onze favo kandidaat kunnen we die gewoon verwijderen nu![]()
De verwachtingen van Leo was dat ie t wel ging redden dus dat is wel fijn.
- Angelique
- 5-sterren

Daar ben je toch ook voor aangenomeneelke schreef:Scherp! We moeten ook alles doen hier he!
Regel jij even een aangekleed topic met bijpassende smilies
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Gaan we the Voice kijken?
Ja toch! Ik wilde eigenlijk in bad maar bedacht dat dat helemaal niet kan!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Je hebt nog 53 minuten!
Ooohhww huilende puppy ogen van Waylon!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben er klaar voor