vocht in buik-lever - bloeduitslagen p4-update
Moderator: Lizzy
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: vocht in buik
Hoe gaat het nu?
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Beetje lui, beetje sloompie. Als je begint te aaien heeft ie zoiets van buikje! Goed nu kan ie sowieso een erg luie hond zijn, maar nu net ietsje meer. Maar dat is niet gek.
Heeft wel al lang niet gepoept of gepiest. Maar hij heeft gister ook niet veel eten gehad.
Gisteravond wilde die wel nog wat trucjes voordoen, dus dat is wel erg zichzelf.
Heeft wel al lang niet gepoept of gepiest. Maar hij heeft gister ook niet veel eten gehad.
Gisteravond wilde die wel nog wat trucjes voordoen, dus dat is wel erg zichzelf.
En wat is dan lang?
Nou piesen had ie sinds gisteren 16 uur niet meer gedaan. Net dus wel. Al was dat niet zo veel als ik verwachtte, maar goed een paar keer gepiest.
Kakken voor het laatst op woensdag gezien, maar hij kan op de nacht van woensdag op donderdag ook wel in de tuin iets gedaan hebben, maar aangezien ze alle 3 buiten lagen kan ik niet zeker weten, maar ik vermoed van wel. Dus donderdag wrslijk heel vroeg in de ochtend het laatst gekakt.
Net even meegenomen met Kaio, dus alleen gepiest. Hij vond de wandeling wel wat kort geloof ik. Hij heeft net gegeten, dat was ook aanvallen. Ging er goed in en ligt nu half te pitten. Gekke hond.
Zijn buik voelt ook niet meer opgezet
Kakken voor het laatst op woensdag gezien, maar hij kan op de nacht van woensdag op donderdag ook wel in de tuin iets gedaan hebben, maar aangezien ze alle 3 buiten lagen kan ik niet zeker weten, maar ik vermoed van wel. Dus donderdag wrslijk heel vroeg in de ochtend het laatst gekakt.
Net even meegenomen met Kaio, dus alleen gepiest. Hij vond de wandeling wel wat kort geloof ik. Hij heeft net gegeten, dat was ook aanvallen. Ging er goed in en ligt nu half te pitten. Gekke hond.
Zijn buik voelt ook niet meer opgezet
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 21 okt 2016, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Hmmmm nou ik ben benieuwd naar de bloeduitslagen. Voor nu fijn dat hij zich wat beter lijkt te voelen, dan duurt de dag niet zo lang.
Chips was nog niet binnen....
Naja vooralsnog is meneer wat sloom maar wil best eten en wil ook wel aandacht enzo. Dus gaat wel ok met hem.
Nu alleen nog een keer schijten aub.
Naja vooralsnog is meneer wat sloom maar wil best eten en wil ook wel aandacht enzo. Dus gaat wel ok met hem.
Nu alleen nog een keer schijten aub.
En morgen zijn ze dicht zeker?
Ik bedenk het me tijdens het typen dus misschien schreef je het at, heb je wat gemalen voer voor hem? Kan me voorstellen dat dat ff makkelijker gaat.
Ik bedenk het me tijdens het typen dus misschien schreef je het at, heb je wat gemalen voer voor hem? Kan me voorstellen dat dat ff makkelijker gaat.
jup dicht.
Vandaag krijgt ie nog gekookte vis en kalkoen, morgen gewoon een kvv-tje. Lijkt me toch makkelijker op de maag
Vandaag krijgt ie nog gekookte vis en kalkoen, morgen gewoon een kvv-tje. Lijkt me toch makkelijker op de maag
Ohh ja gekookt! Fijn dat je kvv in huis hebt, toch ff wat makkelijker ja. Ik duim voor een drol zo, dat duurt nu toch wel lang eigenlijk...
De baas heeft met hem gelopen. En ja
er kwam iets uit. Niet heel veel, Een klein stukje hard rest was wel vloeibaar. En het stonk zei de baas.
Nou fijn dat dat er uit is in ieder geval!
Ja het doet het nog allemaal zeg maar 
Moet vast ook wel opluchten. Voelt ie zich ook beter?
Komt er vandaag een uitslag?
Net gebeld, ze had op een of andere manier onze telefoonnummer niet.
Krijg het als het goed gaat straks via mail.
Ernstig verhoogde leverwaardes, moet meteen over op leverdieet.
Oo gut help, heb ik zou wat te doen, uiteraard heb ik me er nooit mee bezig gehouden
Krijg het als het goed gaat straks via mail.
Ernstig verhoogde leverwaardes, moet meteen over op leverdieet.
Oo gut help, heb ik zou wat te doen, uiteraard heb ik me er nooit mee bezig gehouden