Zou het heel fijn vinden!
Binnenkort een nieuwe keuken,dan zijn nieuwe pannen ook erg fijn zijn! En ik vind ze erg mooi,maar man o man,wat heb je er veel zegels voor nodig!
Nou he niet normaal. 60 zegels al voor een volle kaart, ik spaar voor de wokpan en koekenpannen en misschien nog de gietijzeren. Zal aan je denken als ik er over heb
Zou het heel fijn vinden!
Binnenkort een nieuwe keuken,dan zijn nieuwe pannen ook erg fijn zijn! En ik vind ze erg mooi,maar man o man,wat heb je er veel zegels voor nodig!
Ik ga ook voor je sparen. Maar omdat wij maar weinig boodschappen bij de AH halen zal het niet zoveel zijn wat ik bij elkaar krijg . Maar ach, alle beetjes helpen
Doranto schreef:Ik ga ook voor je sparen. Maar omdat wij maar weinig boodschappen bij de AH halen zal het niet zoveel zijn wat ik bij elkaar krijg . Maar ach, alle beetjes helpen
mizzsylver schreef:Nou he niet normaal. 60 zegels al voor een volle kaart, ik spaar voor de wokpan en koekenpannen en misschien nog de gietijzeren. Zal aan je denken als ik er over heb
Gelukkig duurt de spaaractie dan ook tot 12 februari
Als er zegels overblijven houd ik me aanbevolen [emoji6] mijn pannenset dateert nog uit de tijd dat ik voor het eerst op mezelf ging, nu zo'n 20 jaar geleden [emoji16]
Ik ga proberen om zegels te sparen voor 1 pan (pfff hoe bedenken ze het..60 zegels )
Mocht het niet lukken dan stuur ik ze met liefde naar iemand toe die dan nog te kort komt