Anne in Duitsland schreef:Ik ben nog steeds happy met m'n Philips PowerPro Aqua. Ik zou een stuk minder vaak stofzuigen en dweilen als ik die niet had. Nu pak ik 'm iedere avond even nadat de honden hebben gegeten en liggen te snurken, en in minder dan 10 minuten is m'n huisje weer toonbaar. En niets is zo heerlijk als de volgende ochtend beneden komen en een schone benedenverdieping aan te treffen. Dat is in mijn leven wel anders geweest.
Nogmaals bedankt, Martine!
Nooit van gehoord en klinkt heel interessant!
Welke heb jij?
Zit er een Hepafilter op, of blaast hij de fijne stofdeeltjes uit?
Lil schreef:Als ik er werk zou kunnen vinden, kwam ik dicht bij je in de buurt wonen !
Ik weet wel bijna zeker dat het wat is. Ik doe nu tussendoor te weinig omdat het allemaal te veel gedoe is of als je alleen zuigt het nog vies is etc. Snel even 1 apparaat dat beiden doet is super. Dat ga ik veel sneller doen. En beter vaker een beetje schoon (ik lees dat hij bijv hoekjes overslaat en dat het schrobben niet vervangt) dan het door de week niet doen en in weekend goed. maar ja van dat goed schoon, daar zie je na een halve dag niets meer van. Dan liever in weekend goed doen en elke dag klein beetje bijhouden en er goed/beter uitzien.
Dat is wat ik doe inderdaad. De hele week 's avonds (of vaker, afhankelijk van de weersomstandigheden = zand, modder en poten) even het huis weer toonbaar maken, zodat ik me niet hoef te schamen als er onverwacht buren op de stoep staan, en in het weekend een keertje met de grote stofzuiger en de stoomreiniger. Ik weet niet hoe groot je huisje is, maar ik heb 78 m2 benedenverdieping hier in Zweden, ruw vinyl met her en der een aantal sisaltapijten en een koeienvel. Die 78 m2 krijg ik op de hoogste zuigstand makkelijk schoon met minder dan een batterijlading. Wel moet ik na iedere schoonmaakbeurt het reservoir leegmaken en de borstel schoonmaken van lange huskyharen etc., maar dat is een kleine moeite.
Hoekjes overslaan kun je grotendeels vermijden door het apparaat gewoon even te draaien, is mijn ervaring.
Borke schreef:Anne, kan je echt tegelijkertijd zuigen en dweilen met dat apparaaat?
Werkt dat goed?
Ja, dan kun je. Het dweildeel is geen stoomreiniger, je vult dat gewoon met heet water en wat allesreiniger, dan zet je het stofzuigerdeel erop en hoppetiehop.
Anne in Duitsland schreef:Ik ben nog steeds happy met m'n Philips PowerPro Aqua. Ik zou een stuk minder vaak stofzuigen en dweilen als ik die niet had. Nu pak ik 'm iedere avond even nadat de honden hebben gegeten en liggen te snurken, en in minder dan 10 minuten is m'n huisje weer toonbaar. En niets is zo heerlijk als de volgende ochtend beneden komen en een schone benedenverdieping aan te treffen. Dat is in mijn leven wel anders geweest.
Nogmaals bedankt, Martine!
Graag gedaan
En mijn excuus aan iedereen die nu dit apparaat ook wil aanschaffen
Anne in Duitsland schreef:Ja, dan kun je. Het dweildeel is geen stoomreiniger, je vult dat gewoon met heet water en wat allesreiniger, dan zet je het stofzuigerdeel erop en hoppetiehop.
O wow, voor snel even tussendoor lijkt me dat wel wat
Anne in Duitsland schreef:Dat is wat ik doe inderdaad. De hele week 's avonds (of vaker, afhankelijk van de weersomstandigheden = zand, modder en poten) even het huis weer toonbaar maken, zodat ik me niet hoef te schamen als er onverwacht buren op de stoep staan, en in het weekend een keertje met de grote stofzuiger en de stoomreiniger. Ik weet niet hoe groot je huisje is, maar ik heb 78 m2 benedenverdieping hier in Zweden, ruw vinyl met her en der een aantal sisaltapijten en een koeienvel. Die 78 m2 krijg ik op de hoogste zuigstand makkelijk schoon met minder dan een batterijlading. Wel moet ik na iedere schoonmaakbeurt het reservoir leegmaken en de borstel schoonmaken van lange huskyharen etc., maar dat is een kleine moeite.
Hoekjes overslaan kun je grotendeels vermijden door het apparaat gewoon even te draaien, is mijn ervaring.
Ja hoor, Els. De spons moet echt wel een langere tijd in het water staan, anders is hij keihard
@Hannabelgje. De spons blijft gewoon vast zitten en als je de hele toestand weg zet, moet dat in een beetje water. Volgens mij staat dat ook in de gebruiksaanwijzing.
Hier staat dat ding nu opgedroogd en hard geworden op zolder en komt tevoorschijn als er pupjes zijn. Dan moet hij wel eerst weer een tijd in het water staan.