Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

fransbulletje

Bericht door fransbulletje »

Pauline schreef:Ja dat is ook zo, schreeuwend duur. Maar goed..., ik heb echt flinke kuiten, een kleine voet en steunzolen, dus goedkoop is voor mij nooit een optie. Oh ja..., vergeet brede voeten en hoge wreef ook vooral niet. En ik ga er wel vanuit dat ik niet elk jaar dit bedrag hoef uit te geven. :biggrin2:

Of deze vind ik ook heel mooi, maar schachthoogte 40 cm ga ik waarschijnlijk met mijn korte beentjes ook niet redden.... Heb ik ze over de knie! ::) :P

Afbeelding
Deze heb ik in het zwart, heerlijke laarzen.
Draag ze nu voor de derde winter, iedere dag en zien er nog prachtig uit.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ze hadden mijn maat niet, dus opnieuw besteld...
MillyMol
5-sterren
5-sterren

Bericht door MillyMol »

Angelique schreef:Wat een hompies zeg :-* Kleintje is wel heel klein en mager, hopelijk gaat ze het redden. :-*
Dat hopen wij ook. Het scheelt echt wel 70 gram met de lichtste van de rest. Lijkt net of de bevruchting van het eitje hier een paar dagen later dan de rest heeft plaatsgevonden. Ze is compleet, maar mist vet en spieren. Gisteravond was er 5 gram bijgekomen gelukkig. Ze wordt heel goed verzorgd en voor de rest is het aan moeder natuur.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

fransbulletje schreef:Deze heb ik in het zwart, heerlijke laarzen.
Draag ze nu voor de derde winter, iedere dag en zien er nog prachtig uit.
Oh fijn om te horen! Het is tenslotte wel een heel bedrag, maar als ze echt goed zitten en lopen heb ik het er wel voor over.
MillyMol
5-sterren
5-sterren

Bericht door MillyMol »

eelke schreef:Jeeeeeeeeeeeeeee! Was je er bij?
Yep! Fantastische belevenis en gelukkig ook goede hand en spandiensten kunnen verlenen, dus mezelf niet totaal nutteloos gevoeld. :D
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

MillyMol schreef:Yep! Fantastische belevenis en gelukkig ook goede hand en spandiensten kunnen verlenen, dus mezelf niet totaal nutteloos gevoeld. :D
Bijzonder! En gefeliciteerd met Broer :D
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Vandaag had ik practica hanteren kip en hanteren kleine zoogdieren.
Wat zijn kippen leuk!!! Ik heb een kuikentje uit zijn ei zien kruipen, kuikentjes geknuffeld :smitten: , geleerd hoe je kippen vast kan houden, kan fixeren en stil laat liggen waar ik blijkbaar talent voor heb want alles lukte met meerdere kippen en de super grote haan opgetild en bekeken terwijl mijn groepje me voor gek verklaarde. :biggrin2:
Kinnie
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kinnie »

Mijn geluksmomentje van de dag: Voor het eerst de puppies in de buik van Mirre gevoeld :smitten:
Wat bijzonder is dat!
Spikkelneus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Spikkelneus »

Thessa en Shanti schreef:Vandaag had ik practica hanteren kip en hanteren kleine zoogdieren.
Wat zijn kippen leuk!!! Ik heb een kuikentje uit zijn ei zien kruipen, kuikentjes geknuffeld :smitten: , geleerd hoe je kippen vast kan houden, kan fixeren en stil laat liggen waar ik blijkbaar talent voor heb want alles lukte met meerdere kippen en de super grote haan opgetild en bekeken terwijl mijn groepje me voor gek verklaarde. :biggrin2:
Kippen zijn superleuk! Wij hebben ze nu een jaar of vier, zo gezellig. En hele verschillende karakters, echt heel tof.

Dat ´bosje kip´ van Marius Dwars (geeft die nog les?) kwam mij laatst nog van pas toen ik wegens luizen iedereen een druppel stronghold moest toedienen, dan is het echt fijn als je met 1 hand een kip kan fixeren.
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Spikkelneus schreef:Kippen zijn superleuk! Wij hebben ze nu een jaar of vier, zo gezellig. En hele verschillende karakters, echt heel tof.

Dat ´bosje kip´ van Marius Dwars (geeft die nog les?) kwam mij laatst nog van pas toen ik wegens luizen iedereen een druppel stronghold moest toedienen, dan is het echt fijn als je met 1 hand een kip kan fixeren.
Ja, volgens mij hadden wij les van hem, hele leuke docent. Dat bosje kip lijkt me wel handig inderdaad, het ziet er in elk geval grappig uit. :biggrin2:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik was, zoals een normale baas, met mijn honden honden op stap, zoals normale honden dat doen. Met de auto naar een natuur gebied, daar 10 min over een graspad gelopen, weer 10 min terug. De guppen hebben, zoals normale honden, uitgebreid gesnuffeld, een miljoen keer geplast, en nu modder aan hun poten.

Ze waren allebei echt zo braaf. Dit was voor het eerst alleen, en Gijs moet natuurlijk via het opstapje, en Joep moet dan netjes wachten, en dat ging allemaal zo goed :smitten: daarbij zit Gijs ook nog aan de korte lijn en Joep aan de flex en dat gaat ook zo goed! En nu zit ik hier te dubben of ik een potje ga janken of een vreugdedansje ga doen. Misschien wel gewoon allebei tegelijk ::)
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Doe gewoon allebei jo ;)
Even allen stres van de afgelopen tijd er uit gooien en tegelijkertijd ook even vieren dat het zo goed gaat ;)

Zo hier heb ik eindelijk weer eens een beetje fatsoenlijke nacht gehad zeg :)
We hebben flink wat regel dagen achter de rug dus dan wou de kleine meid gewoon elk uur drinken, gaaaaap

Hoop dat we dat nu weer even gehad hebben zodat ik nu even bij kan slapen te komende tijd. :cool:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef:Ik was, zoals een normale baas, met mijn honden honden op stap, zoals normale honden dat doen. Met de auto naar een natuur gebied, daar 10 min over een graspad gelopen, weer 10 min terug. De guppen hebben, zoals normale honden, uitgebreid gesnuffeld, een miljoen keer geplast, en nu modder aan hun poten.

Ze waren allebei echt zo braaf. Dit was voor het eerst alleen, en Gijs moet natuurlijk via het opstapje, en Joep moet dan netjes wachten, en dat ging allemaal zo goed :smitten: daarbij zit Gijs ook nog aan de korte lijn en Joep aan de flex en dat gaat ook zo goed! En nu zit ik hier te dubben of ik een potje ga janken of een vreugdedansje ga doen. Misschien wel gewoon allebei tegelijk ::)
Ik zeg...doen.

Wel even je gordijnen dicht doen :biggrin2:

Maar hé, normaal kan zo fijn zijn!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik had een extra lekkere tosti gebakken, eten helpt in alle gevallen goed :biggrin2:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Wat heerlijk, Eelke! Ik zeg een tosti en een reep chocolade!

Plaats reactie