Nelson proudly presents. Update

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Nelson proudly presents. Update

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Anne in Duitsland schreef:Och Marloes toch, mijn hart breekt als ik lees wat jij allemaal moet doorstaan. Dat zo'n gebeurtenis uit het verleden zo'n stempel zou gaan drukken op de rest van je leven... Konden we de tijd maar vooruit zetten, dat die 9 maanden zwangerschap morgen achter de rug zouden zijn. Maar helaas. Erger nog, er komt komend weekend nog een uur bij. ;D :-X
Het helpt allemaal niet om je sterkte te wensen en zo, maar ik doe het toch maar. Je bent dapper en een gigantische doorzetter, dus ik twijfel er niet aan of je gaat deze beproeving tot een goed einde brengen, maar ondertussen is het allemaal maar zwaar ruk. Voorzichtige knuf voor jou!
Jaaaa, zég! Daar heb ik niet voor getekend! >:(
;D ;D ;D

Als ik straks een baby in mijn armen heb ben ik het zo vergeten zeggen ze ::)
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Phoe jij moet er wel heeeeel veel voor over hebben!
Ik vind het echt heel erg voor je....kan je alleen maar sterkte toewensen en hopen dat de pijn nu weg trekt! :-*
fransbulletje

Bericht door fransbulletje »

Ongelofelijk wat je door moet maken, heel veel sterkte en hoop dat de pijn snel minder wordt.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Hope schreef:Jaaaa, zég! Daar heb ik niet voor getekend! >:(
;D ;D ;D

Als ik straks een baby in mijn armen heb ben ik het zo vergeten zeggen ze ::)

Voor mij zou de ellende dan pas écht beginnen! ;D

Wanneer ben je uitgerekend? Misschien maak je de omschakeling naar de zomertijd nog mee, gaat er weer een uur van die 9 maanden af. :biggrin2:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Anne in Duitsland schreef:Voor mij zou de ellende dan pas écht beginnen! ;D

Wanneer ben je uitgerekend? Misschien maak je de omschakeling naar de zomertijd nog mee, gaat er weer een uur van die 9 maanden af. :biggrin2:
Ja, dat kan ook nog, dat het dan pas begint. Tepelkloven, hechtingen, huilbaby's, weet ik het wat. En een kunstgebit in mijn geval.

Ja, de zomertijd gaan we ook nog meemaken inderdaad. Als de baby tenminste besluit om gewoon netjes op zijn tijd te komen en niet een paar weekjes eerder.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Hope schreef:Ja, dat kan ook nog, dat het dan pas begint. Tepelkloven, hechtingen, huilbaby's, weet ik het wat. En een kunstgebit in mijn geval.

Ja, de zomertijd gaan we ook nog meemaken inderdaad. Als de baby tenminste besluit om gewoon netjes op zijn tijd te komen en niet een paar weekjes eerder.
Ik bedoel meer dat ik er niet aan moet dénken om kinderen te hebben; ben altijd weer blij dat anderen de menselijke soort in stand willen helpen houden. :biggrin2:

Tepelkloven en hechtingen zijn voor jou straks vast niet meer dan een jeukje op je arm, na al deze ellende. :-X :D
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Anne in Duitsland schreef:Ik bedoel meer dat ik er niet aan moet dénken om kinderen te hebben; ben altijd weer blij dat anderen de menselijke soort in stand willen helpen houden. :biggrin2:

Tepelkloven en hechtingen zijn voor jou straks vast niet meer dan een jeukje op je arm, na al deze ellende. :-X :D
Nou daar zeg je wat. De kaakchirurg die me uiteindelijk geholpen heeft zei dat de bavalling ook niet spannend meer kon zijn voor mij. Zo erg als dit kon het naar zijn idee nooit meer worden. Nou, ik zal hem eraan houden!
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Marloes wat vreselijk heftig allemaal! Ik vind het knap dat je er nog zo monter onder lijkt, het moet echt vreselijk zijn om je gebit kwijt te raken (daar heb ik tenminste nog beetje beeld bij met mijn super gebit) ik vind het zo erg voor je dat je niet kunt genieten van je zwangerschap!
Ook ik kan helaas niet meer doen dan je sterkte wensen...
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Wat een ellende zeg! Ik schrik ervan. Ik kan je net als de rest alleen een virtuele knuffel geven en heel hard duimen dat er in de zeer nabije toekomst een gigantische verbetering in zit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

constance.blokzijl schreef:Marloes wat vreselijk heftig allemaal! Ik vind het knap dat je er nog zo monter onder lijkt, het moet echt vreselijk zijn om je gebit kwijt te raken (daar heb ik tenminste nog beetje beeld bij met mijn super gebit) ik vind het zo erg voor je dat je niet kunt genieten van je zwangerschap!
Ook ik kan helaas niet meer doen dan je sterkte wensen...
Dank je!
Vandaag is de moed weer een beetje terug nu er wat uitzicht lijkt. Ne even knokken met de na-pijn van het trekken maar dat gaat over. En hopelijk is dit gewoon de oplossing geweest.

Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik er echt wel even doorheen gezeten heb. 1 van die doorligplekken wil maar niet echt dicht, misselijk zijn, overgeven, gewicht blijven verliezen, soms enorme buikpijn (darmen krijgen te weinig vezels) en dan daarbij nog de afschuwelijke aangezichtspijnen. Niet meer eventjes met de paarden wat kunnen doen, of gewoon normaal fit zijn en een gesprek kunnen voeren... Het valt soms gewoon echt niet mee en dan vallen er echt wel heel veel tranen.

Over de narcose, mijn hormonen vonden het eventjes niet zo heel leuk dat er geroepen werd dat narcose een optie zou zijn geweest.
Ik denk dat niemand in mijn situatie nog sterk genoeg was geweest om eerst van Venlo naar Tilburg te rijden (manlief reed) omdat ze het in Venlo ook allemaal niet meer wisten, om dan van vier artsen te horen dat ze gezien mijn allergieën geen standaard narcose kunnen geven en de baby kan sterven als ik ervoor zou kiezen en dan alsnog zou zeggen: naaaah, ik geloof jullie niet, ik ga naar ziekenhuis nummer drie.
Komt bij dat ik voor narcose eigenlijk nuchter zou moeten zijn, dat nuchter zijn en ondervoeding (ik heb een bmi van 16) nu ook niet echt een lekkere combi is en dat ik zóveel pijn had dat ik uit de auto gesprongen zou zijn als iemand me had gezegd dat het zou helpen.
Er was gewoon geen tijd meer om alles rustig te overdenken, info te zoeken en af te wegen. De pijn was té heftig, té vreselijk. Ondraaglijk.
Ik kon de kaakchirurg wel zoenen toen hij de boel verdoofd had gekregen en zei dat hij kon gaan trekken.
Al hadden ze elke tand eruit getrokken en daarbij bij wijze van spreken alle nagels van vingers en tenen om me van de pijn af te helpen had ik dat ook gedaan. Aangezichtspijn is zó hevig, dat valt niet te beschrijven.

Nee, ik denk dat het de enige juiste beslissing was.
Leontine
3-sterren
3-sterren

Bericht door Leontine »

Vreselijk! Hoeveel kan een mens hebben zou je denken?? Hoop zo dat het nu iets beter gaat.... Sterkte
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Weinig mensen zullen (gelukkig) zoveel moeten doorstaan om een kindje te krijgen.
En het zit er nog steeds he! YEAH je bent zwanger!
Je bent echt een kanjer en je man is een bikkel - dit kindje krijgt hele bijzondere ouders :biggrin2:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Pfff niet te bevatten wat jij allemaal moet doorstaan om een kindje op de wereld te zetten :-X
Wat hoop ik enorm dat het ergste nu achter de rug is en het alleen maar beter gaat!

Een grote virtuele knuffel geven en keihard voor jullie duimen kan ik helaas ook niet :-*
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Man, man, man. Iedere keer opnieuw zit ik met verbazing te lezen wat jullie door moeten maken. Jullie kindje moet zich toch de koning op aarde wanen zo gewenst als hij/zij is. Wat jij moet doorstaan is als je niet zwanger bent al een grote uitdaging (jullie eigenlijk want ik kan me voorstellen hoe hulpeloos je man zich moet voelen als je je vrouw dit ziet door maken en eigenlijk niets aan de pijn, misselijkheid kan doen dan er zijn). Ik weet niet of ik het je na zou kunnen doen.

Ook ik kan je alleen maar het beste wensen. Veel beterschap en hopelijk snel een beetje rust in de tent, pffff. :bigarmhug:
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Hoe zit je in je b12 en evt b6? Is dat recent nog getest? En kan je daar injecties voor krijgen. Aangezien je niks binnen houd zal je weerstand ook abominabel slecht zijn. En dat zal de nodige klachten weer niet ten goede komen. Voor wat betreft je voeding,wat zegt je arts daarvan? Ze kunnen je toch moeilijk laten verhongeren. Voor je kindje ook niet bepaald goed..
Je darmen zullen wel wat lui worden, nu je geen vezels of uberhaubt voeding kan aanleveren. Er is wel (losse) thee die je darmen blijft stimuleren.

Plaats reactie