hannabelgje schreef:Ah dus je kunt niet gewoon even de spons alleen in water zetten? Dat is ook niet handig. Ik heb alleen ronde emmers en dat past niet.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Teiltje?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef:Ah dus je kunt niet gewoon even de spons alleen in water zetten? Dat is ook niet handig. Ik heb alleen ronde emmers en dat past niet.

Misschien gaat het op de markt anders...?Lizzy schreef:Je hoort er een emmer bij te krijgen.
Of je zet hem in de badkuip of douchebak om in te wekenhannabelgje schreef:Hmmm morgen maar even een rechthoekige emmer halen dan.

Mag de naam er op staan als het niet de echte is?Lizzy schreef:Tis de vraag of je dan ook de echte hebt. Want bij alle andere adressen kost een spons 6 euri en bij V.V.T. Brielle (is al ruim 25 jaar uw vertrouwde groothandel voor de originele Magic Mop) kosten 2 sponsen dik 22 euri.
Nee hoor, ik heb hem op de markt gekocht inclusief langwerpige emmer en garantiebewijs.Borke schreef:Misschien gaat het op de markt anders...?
Hoeveel allesreiniger doe jij er in Anne? Ik neem aan dat je niet nadweilt?Anne in Duitsland schreef:Ja, dan kun je.Het dweildeel is geen stoomreiniger, je vult dat gewoon met heet water en wat allesreiniger, dan zet je het stofzuigerdeel erop en hoppetiehop.

Heb hem een uur of drie in het water gehad toen vond ik hem zacht genoegEls&Flow schreef:Hij moet toch een nacht in koud water badderen? Dat stond iig in mijn bijgeleverde gebruiksaanwijzing.
Die importeur weet niet hoe ie het heeft.

Nadweilen? Wasda? Klinkt als extra werk!Borke schreef:OK Anne en Martine, onze hulp komt waarschijnlijk niet meer en ik heb meteen die Aqua Pro besteld. Ik ben benieuwd hoe dat bevalt!
Hoeveel allesreiniger doe jij er in Anne? Ik neem aan dat je niet nadweilt?