Wij willen ons nu vast oriënteren - alvast wat voorpret en ervaringen horen.
Engelse caravans zijn geweldig, dus de keuze voor een Sprite snap ik wel. Toch lijkt het mobiele van zo'n busje ons ook wel wat... lekker basic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
OK!evelyn02 schreef:Wij hebben een 6-kops Bialetti voor twee behoorlijke koppen
Dat klinkt lekker simpelevelyn02 schreef:Ik klop het filter leeg, veeg het uit met een stukje keukenrol. Daarna heb je niet veel water nodig om te spoelen.
Niet.Borke schreef:Dat klinkt lekker simpel![]()
Ronald, vervelend als je om zo'n reden je camper moet verkopen![]()
Hoe gaan jullie nu op vakantie?
Dat is jammer - maar soms de beste oplossing als gaan meer onrust geeft en thuis blijven meer plezierRonald schreef:Niet.
Wat stel jij je precies voor bij het mobiele van zo'n busje?Borke schreef: Toch lijkt het mobiele van zo'n busje ons ook wel wat... lekker basic

Ik heb een 3 kops en daarmee zet ik 2 cappuccino ( :3 melkopschuimer gaat mee camperenBorke schreef:Oh dat klinkt goed!
Wat voor Bialetti moet je hebben als je in een keer voor 2 personen een 'normaal' kopje koffie wilt zetten?
Probleem hier is dat ik het niet kan uitproberen, want wij hebben hier inductie...

In vergelijking tot een auto met caravan: sneller doorrijden, gewoon net als met de personenauto overal gemakkelijk in kunnen en naartoe kunnen rijden: oude stadjes, parkeerplaatsen voor personenauto's, parkeergarages etc.Hetty_ schreef:Wat stel jij je precies voor bij het mobiele van zo'n busje?
Oh dat klinkt interessant! Die camperplaatsen die ik ken vind ik vaak heel naargeestigevelyn02 schreef:Ik vind het ook een voordeel dat je met een camper ook op camperplaatsen kan staan (als je niet vrij kan/wil staan). Vroeger dacht ik dat dat altijd van die akelige terreinen waren met tig enorme campers. Maar het blijkt dat er hele leuke kleine terreintjes zijn. Vaak is er alleen een kraan en een plek om de WC te legen (wij hebben alleen een kleine porta potti). Voor ons voldoende. Er bestaat een app waarmee je de terreinen plus beoordelingen kan vinden. Camperplaatsen zijn ook goedkoper dan campings