Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Al 2x met fietskar op pad geweest, zo ongeveer 1,5 kilometer , dan lekker los rennen en weer 1,5 kilometer terug.
Nu die fiets-afstand opbouwen en hopen dat Roxy er dan net zo relaxt in blijft liggen als bij de kortere stukken.
Nu die fiets-afstand opbouwen en hopen dat Roxy er dan net zo relaxt in blijft liggen als bij de kortere stukken.
Ooh super, wat fijn zeg!Kaela schreef:Oscar vandaag flink lang alleen gelaten in de auto en toen we met een beetje schuldgevoel bij de auto kwamen lag ie lekker (en aan de kreukeltjes in zijn gezicht te zien misschien zelfs wel te dutten/slapen)! Woooohoooo, dat is voor het eerst in deze auto.
- Charlie Angel
- Moderator
Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Dat is een super geluksmomentje zeg, heerlijk!Kaela schreef:Oscar vandaag flink lang alleen gelaten in de auto en toen we met een beetje schuldgevoel bij de auto kwamen lag ie lekker (en aan de kreukeltjes in zijn gezicht te zien misschien zelfs wel te dutten/slapen)! Woooohoooo, dat is voor het eerst in deze auto.
De lamp die ik 3 weken terug wilde kopen (maar toen niet gedaan) vandaag met 25% korting gekocht 
Paar weken terug kwam er tijdens de ochtendwandeling een nieuwsgierige DH op Scott af. Scott was daar minder enthousiast over, dus die viel uit waarop die DH weer reageerde. Inschattingsfoutje, het leek er op dat hij alleen maar met z'n baasje bezig was en er zat zeker 15 meter tussen, totdat hij dus Scott in de smiezen kreeg. Zij schrok enorm dus uitgelegd dat Scott bang is voor grote honden en daarom zo tekeer gaat (klopt niet helemaal, maar dit snappen mensen tenminste).
Vanochtend kwam ik haar weer tegen, hond volop aandacht voor haar tot dat hij ons zag. Ze heeft dr hond vastgehouden zodat wij rustig konden passeren.
Scott bleef maar snuffelen en controleren of die hond echt niet naar 'm toe zou komen. Toen wij ruim voorbij waren liet ze hem pas weer los en zette ze direct een spel in. Echt zo fijn dat er ook baasjes zijn die wel even rekening met ons houden. Heb er heel hartelijk bedankt.
Vanochtend kwam ik haar weer tegen, hond volop aandacht voor haar tot dat hij ons zag. Ze heeft dr hond vastgehouden zodat wij rustig konden passeren.
Scott bleef maar snuffelen en controleren of die hond echt niet naar 'm toe zou komen. Toen wij ruim voorbij waren liet ze hem pas weer los en zette ze direct een spel in. Echt zo fijn dat er ook baasjes zijn die wel even rekening met ons houden. Heb er heel hartelijk bedankt.

(Kan het topic niet meer vinden over het 'vlees in beeld' (je kon een foto plaatsen van vlees dat je gekocht had en tevreden over was met web/adres)
Eindelijk weer eens een mooi konijnkk voor de honden, sinds er geen mooi bevleest kk meer via de lijntjes kwam had ik hier en daar eens via een webwinkel besteld, maar nooit tevreden, tot ik vandaag bij overvoer kwam. Hondjes blij en ik ook!!
joel schreef:
(Kan het topic niet meer vinden over het 'vlees in beeld' (je kon een foto plaatsen van vlees dat je gekocht had en tevreden over was met web/adres)
Eindelijk weer eens een mooi konijnkk voor de honden, sinds er geen mooi bevleest kk meer via de lijntjes kwam had ik hier en daar eens via een webwinkel besteld, maar nooit tevreden, tot ik vandaag bij overvoer kwam. Hondjes blij en ik ook!!
Dat is zo te zien een karkas van Oervoer ?
Lekker wezen wandelen met smurf . Zo nu en dan een korte bui .... hmm hellup
. Stop chauffeur , ik wil even in de Fiat . Dan zit ik tenminste droog
Maar ook een lekker zonnetje . En opoe was heulemaal gek toen ze door de vele bladeren kon racen
Kijk us effe wat ik doe butler
En ja , ik ga me ook nog even verstoppen , kop onder de bladeren
Nu ligt ze te pitten in haar huisje
Maar ook een lekker zonnetje . En opoe was heulemaal gek toen ze door de vele bladeren kon racen
Kijk us effe wat ik doe butler
Nu ligt ze te pitten in haar huisje
Jep, bestelde daar al vaak orgaan, nu deze dan een keer meebesteld maar ik ben tevreden!smulpaap schreef:Dat is zo te zien een karkas van Oervoer ?
-
frodo quin
- 5-sterren

Wat heb je daar zoal al besteld en hoe zag het er uit? Ik ga binnenkort voor de eerste keer bij hen bestellen en als ik naar de site kijk ziet het er allemaal heel mooi uit, maar mijn ervaring met andere leveranciers is dat de realiteit wel is tegenvalt.joel schreef:Jep, bestelde daar al vaak orgaan, nu deze dan een keer meebesteld maar ik ben tevreden!
frodo quin schreef:Wat heb je daar zoal al besteld en hoe zag het er uit? Ik ga binnenkort voor de eerste keer bij hen bestellen en als ik naar de site kijk ziet het er allemaal heel mooi uit, maar mijn ervaring met andere leveranciers is dat de realiteit wel is tegenvalt.
Ik ben er jaren geleden terecht gekomen toen Noa onze stokoude ruim 13 jarige E.B nog leefde
De oude tang verdomde het om te eten als er niets (meer ) te peuzelen bij was
En ik vond het toch wel erg wenselijk als opoe (veilig ) bleef eten
Er staat in dit topic het e.ea wat bij Oervoer vandaan komt
Haas karkas van Ned . hazen , mooi bevleesd
Fazant drumsticks
En de konijn karkassen , het hele karkas is incl hart /long , lever en niertjes en erg mooi bevleesd
De kwartel - parelhoen -patrijs - kip en fazant karkassen zijn ook erg mooi
Wilde eend idem , maar dat wilden ze hier niet meer eten , duif weet ik niet omdat dat gif schijnt te zijn
En de parelhoen borrelpootjes zijn ook erg mooi bevleesd
Tamme eend karkas was de laatste tijd wisselend . Er zat nogal wat gezaagde eendennek bij
Daar heb ik toen een klacht over ingediend . Hoe ze nu zijn weet ik niet
De karkassen waren wel vele malen minder vet
Het geitenvlees is mooi , net als hert
Orgaan ik erg vers
http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopi ... 1&t=126989
-
frodo quin
- 5-sterren

Bedankt. Het klinkt alsof ze inderdaad leveren wat ze beloven 
Ja dat topic bedoelde ik smulpaap, bedankt!
Ik bestel meestal, herthart, runderlever, lamshart,boekmaag, haring, hert en reevlees, en over alles zeer tevreden, netjes verpakt en over andere ophaaltijden dan op de site vermeld doen ze echt niet moeilijk!
Ik bestel meestal, herthart, runderlever, lamshart,boekmaag, haring, hert en reevlees, en over alles zeer tevreden, netjes verpakt en over andere ophaaltijden dan op de site vermeld doen ze echt niet moeilijk!
Ik had gister een super fijn gesprek met een vrouw die een vrijwiligster gaat regelen voor mij die me gaat helpen met meer mensenlijk contact te leggen, en iemand heeft het helen gesprek mee "gekletst"
Met de meest schattige geluidjes klaar wakker en recht op zittend in mijn arme had kleine elza heel duidelijk ook een mening
Ze is gister bijna de helen dag wakker geweest met een paar kleine dutje tussen door, extra voordeel daar van is dat ik nu pas voor de 2de keer zit te voeden vannacht
Bijna een helen nacht door kunnen slapen o wat voelt dat fijn
Met de meest schattige geluidjes klaar wakker en recht op zittend in mijn arme had kleine elza heel duidelijk ook een mening
Ze is gister bijna de helen dag wakker geweest met een paar kleine dutje tussen door, extra voordeel daar van is dat ik nu pas voor de 2de keer zit te voeden vannacht
Bijna een helen nacht door kunnen slapen o wat voelt dat fijn
Een trappelende en fladderende baby in je buik is zó leuk!