Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

jasmijn schreef:Ik had gister een super fijn gesprek met een vrouw die een vrijwiligster gaat regelen voor mij die me gaat helpen met meer mensenlijk contact te leggen, en iemand heeft het helen gesprek mee "gekletst" :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

Met de meest schattige geluidjes klaar wakker en recht op zittend in mijn arme had kleine elza heel duidelijk ook een mening :biggrin2:

Ze is gister bijna de helen dag wakker geweest met een paar kleine dutje tussen door, extra voordeel daar van is dat ik nu pas voor de 2de keer zit te voeden vannacht :thumbsupup:
Bijna een helen nacht door kunnen slapen o wat voelt dat fijn :cool:
Wat vind Hacu eigenlijk van je kleine meid Jasmijn ?
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Hope schreef:Een trappelende en fladderende baby in je buik is zó leuk!
:smitten:
Ja dat is heel erg leuk :-* Het begint alsof je een soort vlindertje voelt , zo voelde ik dat tenminste . En later is het echt dat getrappel
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Ik vond die van mij net een sprinkhaantje in mijn buik, hopte mijn helen buik door :biggrin2:

Nu is ook wel duidelijk waarom, madam heeft 2 modus slaap of klaar wakker en intens bewegend ;D
Die laatste begint nu al een beetje de overhand te krijgen overdag :biggrin2:

Haku vind Elza spannend, hij wil graag heel voorzichtig aan haar snuffelen maar als ze dan te veel gaat bewegen neemt hij gelijk weer afstand.
Merk wel dat hij beschermender is geworden in huis en als we met de kinderwagen lopen, het liefst blaft hij dan iedereen weg.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Hope schreef:Een trappelende en fladderende baby in je buik is zó leuk!
:smitten:
Dat is toch weer een fijn momentje!

Nadat mijn juicer het niet meer deed, een tijd zonder gezeten. Een ding werd steeds duidelijker, er MOEST een nieuwe kopen. Ik wilde steeds liever weer sapjes, ik miste het steeds meer. En dan ga ik deze keer voor een slowjuicer en TADAAA!!!!!!
:D

Afbeelding

En lekker zeg! En wat een ongelooflijk droge pulpdrollen zeg. Echt beter persresultaat :D
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Fijn!
Zoet er super uit.

En hoeveel heeft dat geluksbrengertje gekost als ik dat mag vragen?
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

pearlsofpassion schreef:Fijn!
Zoet er super uit.

En hoeveel heeft dat geluksbrengertje gekost als ik dat mag vragen?
Euh..... was niet goedkoop nee. :biggrin2: Maar ik gebruik zoiets best dagelijks dus dan mag zoiets wel. En sapt echt beter dan mijn ook niet echt goedkope sap centrifuge. Ik heb er 333 voor betaald.
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Oh ja. Hmmm, dat krijg ik hier niet verkocht zolang de gewone het nog doet. :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

pearlsofpassion schreef:Oh ja. Hmmm, dat krijg ik hier niet verkocht zolang de gewone het nog doet. :biggrin2:
De mijne was stuk :naughty: :biggrin2: ( toch echt)
ik had al gezegd als deze stuk gaat wil ik een slowjuicer, en toen ging ie steeds slechter doen, totdat ik meer sap in de pulpbak had dan in de kan. Yeah ik mag een nieuwe! ;) Had ik nog ff zonder gedaan, om te kijken hoe ik zonder sap kan, niet goed dus, dus toen mocht ie komen! :D
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Vandaag was V best optijd wakker (voor 9 uur, wat normaal wekkendwakkertijd is). Daarna gingen we smiddags even naar zus, wat vooral voor mij vermoeiend was (zwager). Eenmaal thuis moest ze even bijkomen met een schaaltje chips en toen vond ik het geen dutjestijd meer. Dus iets eerder dan normaal gegeten en toen ze tijdens het natafelen met de ipad zat te knikkebollen, was het tijd voor bad.
Daarna nog even opdrogen met de ipad op de bank, terwijl ze de halve woonkamer verbouwde.
Dus toen nog even samen opruimen en toen tiet en slapen. En dat doet ze nu nog steeds. Nu maar hopen dat ze straks na 2 uur slapen niet ineens wakker wordt, in de trant van 'dat was een lekker middagdutje', maar ik heb dus ineens een avond alleen met Sien op de bank, Ot was nog boven aan het eten, slechte televisie kunnen kijken. Heel apart zo ineens!
Ze werd wel na een half uurtje wakker, maar sliep snel weer toen ze tegen mij even aanlag. Misschien had ze het koud ofzo, ik heb haar een extra deken gegeven.
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

koekje schreef:Vandaag was V best optijd wakker (voor 9 uur, wat normaal wekkendwakkertijd is). Daarna gingen we smiddags even naar zus, wat vooral voor mij vermoeiend was (zwager). Eenmaal thuis moest ze even bijkomen met een schaaltje chips en toen vond ik het geen dutjestijd meer. Dus iets eerder dan normaal gegeten en toen ze tijdens het natafelen met de ipad zat te knikkebollen, was het tijd voor bad.
Daarna nog even opdrogen met de ipad op de bank, terwijl ze de halve woonkamer verbouwde.
Dus toen nog even samen opruimen en toen tiet en slapen. En dat doet ze nu nog steeds. Nu maar hopen dat ze straks na 2 uur slapen niet ineens wakker wordt, in de trant van 'dat was een lekker middagdutje', maar ik heb dus ineens een avond alleen met Sien op de bank, Ot was nog boven aan het eten, slechte televisie kunnen kijken. Heel apart zo ineens!
Ze werd wel na een half uurtje wakker, maar sliep snel weer toen ze tegen mij even aanlag. Misschien had ze het koud ofzo, ik heb haar een extra deken gegeven.
Hè, wat heerlijk Koek, zo ineens 'vrij' :)
*Gabriëlle*
3-sterren
3-sterren

Bericht door *Gabriëlle* »

jasmijn schreef:Ik had gister een super fijn gesprek met een vrouw die een vrijwiligster gaat regelen voor mij die me gaat helpen met meer mensenlijk contact te leggen
Als je zin hebt in menselijk contact en tegen mensen die het erg vaak over hamsters hebben kan, mag je van mij best een keer mee rijden naar Exoknaag, we hebben in december en april altijd een forumtafel op de Exoknaag, en dat is altijd een gaan en komen van allerlei mensen en altijd erg gezellig.
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

*Gabriëlle* schreef: Als je zin hebt in menselijk contact en tegen mensen die het erg vaak over hamsters hebben kan, mag je van mij best een keer mee rijden naar Exoknaag, we hebben in december en april altijd een forumtafel op de Exoknaag, en dat is altijd een gaan en komen van allerlei mensen en altijd erg gezellig.
Dat lijkt me zeker wel gezellig :biggrin2:
Ben gek van hamsters en had zelf een Syrische hamster, mag alleen van vriendlief geen nieuwe meer >:(
Maar over hamsters praten en knuffelen vind ik zeker wel leuk :biggrin2:

Trouwens ik heb nog vrij veel spul over voor hamsters wat ik dus niet meer ga gebruiken, veel mooie groot houten hamster spullen.
Ik weet niet of jij het misschien wilt hebben?
Als je wilt mag je komen kijken en uit zoeken wat je wilt hebben, de rest gaat weg of op marktplaats.

Oja van welk forum is de tafel?
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Ben de hele dag al aan het stuiteren! We hebben kaartjes voor het concert op 4 juli voor Mr. Robbie f**king Williams!! Jippie!!!! Wordt weer een meiden geiten uitje!
Ik heb gelijk vrij gevraagd, mijn leidinggevende nog nooit zo hard horen lachen [emoji16] concert is op een dinsdag, en om nou die woensdag om 5 uur weer uit bed te moeten was ook niet wat, moet dus 2 dagen vrij [emoji16]
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Met Zoë naar de waterplas geweest. Dat was al heel erg lang geleden. Ze heeft gerend, gehuppeld, gesnorkeld, andere honden dag gezegd en nog meer gerend en gehuppeld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Mijn kleine kattenvriendje lijkt weer de oude te zijn. Hij eet weer goed en is weer behoorlijk aanwezig. Nu nog hopen dat er niks uit het bloed komt en dat het met een sisser afloopt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Plaats reactie