Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Hij loopt niet meer als een haas, maar wordt nog wel zo vies als een varken

We kunnen weer samen het bos in en daar geniet hij zo van!

- Pauline
- 5-sterren

Geweldig Hope!!! Lekker genieten. 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Nelson is vast niet de enige die daar van geniet [emoji6]Hope schreef:We kunnen weer samen het bos in en daar geniet hij zo van!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Dat blaadje ook! Heerlijk om nog zo te kunnen genieten!Pauline schreef:Hij loopt niet meer als een haas, maar wordt nog wel zo vies als een varken
Nee, ik geniet zelfs dubbel! Van de wandeling en van die genietende Nelsonconstance.blokzijl schreef:Nelson is vast niet de enige die daar van geniet [emoji6]
O wat fijn hoop, ik ben zo blij dat het goed genoeg gaat met je om even te gaan wandelen 
- Pauline
- 5-sterren

Hele belangrijke les die ik van Joep heb geleerd..., beperkingen hoeven je leven niet te beperken.constance.blokzijl schreef:Dat blaadje ook! Heerlijk om nog zo te kunnen genieten!
Hopelijk binnenkort ons nieuwe vriendinnetje.

Aangereden, herstellende van een oog- en kaakoperatie, ondervoed en nog wat schuchter, maar zo lief en hopelijk een leuk vriendinnetje voor Joep. Ze mag nog even aansterken in het opvanggezin en dan kunnen we haar hopelijk snel halen.

Aangereden, herstellende van een oog- en kaakoperatie, ondervoed en nog wat schuchter, maar zo lief en hopelijk een leuk vriendinnetje voor Joep. Ze mag nog even aansterken in het opvanggezin en dan kunnen we haar hopelijk snel halen.
-
Shanti en co
- 5-sterren

Wat leuk, een vriendinnetje erbij.
Hopelijk klikt het goed wanneer ze bij jullie komt.
Hopelijk klikt het goed wanneer ze bij jullie komt.
Joep heeft, denk ik, door het verliefde gedoe van Gijs ook wel behoefte aan een puppy 

Heerlijk hoor Joep . Droom maar zachteelke schreef:Joep heeft, denk ik, door het verliefde gedoe van Gijs ook wel behoefte aan een puppy
-
*Gabriëlle*
- 3-sterren

Biggles was even heel gelukkig
Bella bleef samen met hem in een mandje liggen. Helaas voor hem vind zij dat mand delen niet zo heel geweldig dus vertrok ze en liet Biggles alleen achter

die zich vervolgens maar verplaatste naar mijn bed, en dan krijg je zoiets dat je aankijkt...

die zich vervolgens maar verplaatste naar mijn bed, en dan krijg je zoiets dat je aankijkt...

-
Shanti en co
- 5-sterren

Wauw, dat koppie. 
Re: Re: Topic: foto van de dag 2.0
Haha wat een snoetje, leuk
Van Catoo zie je nu vaak niks meer die ligt dan of onder het dekbed of in een dekentje gerold op het schaap
Van Catoo zie je nu vaak niks meer die ligt dan of onder het dekbed of in een dekentje gerold op het schaap