Sint Maarten
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
*Gabriëlle*
- 3-sterren

Re: Sint Maarten
Helemaal vergeten, en dat was ook niet erg want er komt hier toch geen hond euh kind.
Ik woon in Brabant

-
Mandarijn
- 5-sterren

Hier in de straat weten ze dat ik met de brandweer bij het vuur sta. Dus belt er niemand aan. Maar ik heb wel honden oppas geregeld voor mijn heren.
Helen berg snoep in huis gehaald want ik was gewaarschuwd door de buurvrouw dat ze hier lopen, toen ik even met haku liep veel kindjes zien lopen maar niemand aan de deur gehad
Heb nu dus heel veel snoep liggen, vind het jammer dat ik over geslagen ben had het wel echt leuk gevonden
Had nog een lampje aan mijn voordeur gehangen, helaas niet geholpen
Heb nu dus heel veel snoep liggen, vind het jammer dat ik over geslagen ben had het wel echt leuk gevonden
Had nog een lampje aan mijn voordeur gehangen, helaas niet geholpen
Sinds mijn kinderen groter zijn kwamen er geen kinderen meer aan de deur...gisteravond weer wel
Gelukkig hadden we heel veel mandarijntjes liggen en ik heb meneer naar de deur gestuurd. En veel snoepjes gestrooid voor de mannen, die hebben aardig geblaft
Het eerste jaar dat ik hier woonde kwamen er kindertjes aan de deur en we wisten van niks. Wij kwamen van 2 dorpen verder en waren er helemaal niet mee bekend. De buren hadden ook niks gezegd
Daar sta je dan, zonder snoepjes. Als er nieuwe buren kwamen uit Den Haag of zo, heb ik ze altijd even ingewijd.
Het eerste jaar dat ik hier woonde kwamen er kindertjes aan de deur en we wisten van niks. Wij kwamen van 2 dorpen verder en waren er helemaal niet mee bekend. De buren hadden ook niks gezegd
Nu willen we natuurlijk wel weten: was het snoep weg??Hylos schreef:Hoe doen jullie het met Sint Maarten?
Xavi blaft als de bel gaat en ik heb weinig zin steeds naar de deur te lopen tijdens Masterchef (zeer belangrijk) dus ik heb de bel er af.
Vroeger vond ik het zelf heel erg leuk dus ik heb toch iets gedaan en er een self service van gemaakt.![]()
Hoe doen de andere honden/katteneigenaren dit?
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Aah en het zag er zo leuk uit! Nou ja dan inderdaad maar zelf alles opeten!Hylos schreef:Ik heb 16 lollys en 25 mars/twix/milkyway dingen over.
Oftewel er is niemand geweest.
Nu heb ik noodgedwongen 2 milkyways en 2 twixen opgegeten. Wat een ellende.![]()
![]()
Dat wordt een extra dagje sportschool.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Tip van de dag: Eten bestellen en laten bezorgen op Sint Maarten is niet zo handig als je helemaal vergeten bent om snoep voor de kinderen te halen. Je moet toch steeds kijken als er aangebeld wordt
Dat heb ik maar aan mijn dochter en inwonend vriendinnetje overgelaten (het was ook hun eten en zij zaten er niet zo mee)
Nee, alles lag er nog.Lizzy schreef:Nu willen we natuurlijk wel weten: was het snoep weg??
Ik heb ook niemand gezien of gehoord op straat verder. Nouja, dat wordt een suikerfeestweek dus.