Wij hadden een hulp, 2x geweest, komt niet meer. Ik weet even niet of ik puf heb om weer met een nieuwe te starten. Overigens was ik graag met haar verder gegaan. Geen enkele hulp doet het zoals ik het wil, maar deze vrouw deed echt haar best en werkte flink door. Haar gezondheid liet haar in de steek, teveel baantjes met de studie denk ik, daarom Stopte ze er mee.
Lizetta, als de vloeren voor jou zo belangrijk zijn, dan kocht ik een zuigrobot. Wij hebben zowel voor boven als voor beneden een LG robot en die zuigen echt prima. Zelf heb ik een huisstofmijtallergie, dus schoon moet het zijn!
Sinds kort heb ik ook een Philips Aqua Mop, prima ding! Zuigt en dweilt ineen, weinig werk om te doen zo.
BPWR: huishoudelijke hulp - tips, ervaringen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: RE: Re: BPWR: huishoudelijke hulp - tips, ervaringen?
We zijn ook aan het kijken voor een robot. Maar die doet niet de hoekjes en gaatjes... en ook niet het afstoffen. En er ligt nu op alles een duidelijke laag stof. Terwijl op haar lijstje toch echt nat afnemen staat...Borke schreef:Wij hadden een hulp, 2x geweest, komt niet meer. Ik weet even niet of ik puf heb om weer met een nieuwe te starten. Overigens was ik graag met haar verder gegaan. Geen enkele hulp doet het zoals ik het wil, maar deze vrouw deed echt haar best en werkte flink door. Haar gezondheid liet haar in de steek, teveel baantjes met de studie denk ik, daarom Stopte ze er mee.
Lizetta, als de vloeren voor jou zo belangrijk zijn, dan kocht ik een zuigrobot. Wij hebben zowel voor boven als voor beneden een LG robot en die zuigen echt prima. Zelf heb ik een huisstofmijtallergie, dus schoon moet het zijn!
Sinds kort heb ik ook een Philips Aqua Mop, prima ding! Zuigt en dweilt ineen, weinig werk om te doen zo.
Inmiddels ook even met m'n zusje overlegd (zij zit in de schoonmaak) en die zei meteen: meteen stoppen, je kan dat gedoe er niet bij hebben. En als het nu al zo'n frustratie is, gaat het niet beter worden.
Ik denk dat ze wel echt een punt heeft, dus vrijdag laat ik haar wel komen om de foto's etc. te laten zien en om het haar uit te leggen. En dan ga ik de komende week/weken zelf maar aan de poets. Kijken hoe het gaat met die 32 weken buik
Re: BPWR: huishoudelijke hulp - tips, ervaringen?
Ik zou ook met die hulp stoppen Lizetta!
Voor het stof: koop een swiffer telescoop stick om dat te doen. Je hoeft dan niet te bukken of op een verhoging te staan en kan gewoon staand alles afstoffen, dat is lang niet zo belastend. Die swiffer plumeaus zijn super. Als je er mee klaar bent, dan doe je er de hoekjes en gaatjes nog even mee waar de robot niet komt.
Ruim je huis op, zodat de robot zoveel mogelijk hoekjes en gaatjes wel kan bereiken.
Vraag dan of je man 1x per week dweilt en je komt al een heel eind.
Voor het stof: koop een swiffer telescoop stick om dat te doen. Je hoeft dan niet te bukken of op een verhoging te staan en kan gewoon staand alles afstoffen, dat is lang niet zo belastend. Die swiffer plumeaus zijn super. Als je er mee klaar bent, dan doe je er de hoekjes en gaatjes nog even mee waar de robot niet komt.
Ruim je huis op, zodat de robot zoveel mogelijk hoekjes en gaatjes wel kan bereiken.
Vraag dan of je man 1x per week dweilt en je komt al een heel eind.