Ik heb zelf een Nikon camera met nikor 18-200mm (2.8) standaard er op, bevat me uitstekend!
heb sinds afgelopen zomer een sigma macrolens, puur omdat hetzelfde type van nikor niet te betalen is. \het lenzen wisselen blijf ik narigheid vinden.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Haha speciaal voor jou zal ik straks nog eens even met camera op stap gaanM@rina schreef:De foto's zijn prachtig, daarna is het vooral veel gel*l over lenzen en weinig foto's![]()
Ik heb zelf een Nikon camera met nikor 18-200mm (2.8) standaard er op, bevat me uitstekend!
heb sinds afgelopen zomer een sigma macrolens, puur omdat hetzelfde type van nikor niet te betalen is. \het lenzen wisselen blijf ik narigheid vinden.

Dat ken ik dat lenzen wisselen, daarom nu maar een 2e body erbij gekochtM@rina schreef:De foto's zijn prachtig, daarna is het vooral veel gel*l over lenzen en weinig foto's![]()