Drank maakt meer kapot dan je lief is......
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Drank maakt meer kapot dan je lief is......
Shit........ Zojuist kieperde er een vol glas wijn over mijn laptop en die doet heulemaal niks meer
. Was betrekkelijk nieuw dus ik ben er wel ZIEK van! Tips of hints?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Drank maakt meer kapot dan je lief is......
Lizzy schreef:Shit........ Zojuist kieperde er een vol glas wijn over mijn laptop en die doet heulemaal niks meer![]()
. Was betrekkelijk nieuw dus ik ben er wel ZIEK van! Tips of hints?
Raam open, laptop vliegles geven, nieuwe fles openen.
Oooohwww ffffffffffffffffffffff*******kkk... ik kom ook niet verder dan sneller je wijn opdrinken voortaan.
Misschien valt het onder je inboedelverzekering? Is de laptop niet toevallig met een creditcard betaald?
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Goed laten drogen kan soms werken, heb in verleden groot glas wijn over toetsenbord van een apple comp. laten vallen en na goed drogen deed die het weer. Dus weet niet of je mogelijkheid hebt maar echt bedelven in rijst die laptop en zeker tijd laten drogen kan het redden. Hij zal altijd wat gevoelig zijn door residu van de wijn maar soms kan je mazzel hebben.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Batterij eruit, drogen op de verwarming. En dan hopen dat 'ie het na een dag of twee weer doet.
Het was toch geen zoete witte wijn? Dan plakt alles extra.
Sterkte.
Edit: typo
Het was toch geen zoete witte wijn? Dan plakt alles extra.
Sterkte.
Edit: typo
Check idd je inboedelverzekering.
Opgeven bij je verzekering. Ik heb ooit het strijkijzer op de vloerbedekking laten vallen
en kreeg compleet nieuwe vloerbedekking vergoedt.
Verder, manlief zegt accu uit laptop halen, op de kop in rijst leggen en een schietgebedje doen.
Verder, manlief zegt accu uit laptop halen, op de kop in rijst leggen en een schietgebedje doen.
Ja, drogen wil soms werken. Zoveel mogelijk uit elkaar halen eerst. Balen!
Kilo's droge rijst erover, eronder, overal.
Laptop moet bedekt zijn.
Dat een paar dagen zo onaangeroerd laten staan, doet wonderen.
Bij mijn laptop in ieder geval wel, hele kan water erover gehad, hij werkt weer als een zonnetje.
Succes...
Laptop moet bedekt zijn.
Bij mijn laptop in ieder geval wel, hele kan water erover gehad, hij werkt weer als een zonnetje.
Succes...
Oh, kijk, dat biedt perspectief, handige tip voor in de toekomst hier!Semmetje schreef:Kilo's droge rijst erover, eronder, overal.
Laptop moet bedekt zijn.
Succes...
Laptop is geföhnd en ligt nu in een bak rijst. Batterij is verwijderd. Sjeesus, wat baaaaal ik! Ik denk niet dat onze inboedel dit vergoed maar we gaan morgen wel ff bellen met de Duyvis.
Voor borrelnootjes bij het volgende glas wijn? 
Ja, dat is wel het minste wat mijn inboedelverzekering kan doen, toch?eelke schreef:Voor borrelnootjes bij het volgende glas wijn?
Lizzy schreef:Ja, dat is wel het minste wat mijn inboedelverzekering kan doen, toch?
Ja lijkt mij ook. Ik zou trouwens van ellende een reep chocolade gaan eten. Voor het geval dat. Maar ik hoop dat ie het gewoon weer gaat doen over een dag of 2.
Zit je nu op een andere laptop?