Dat geeft schroeivlekken en is dus leuk voor je brandverzekering. Wijntje over een laptop geef ik 0,0 kans om vergoed te krijgen.Hope schreef:Opgeven bij je verzekering. Ik heb ooit het strijkijzer op de vloerbedekking laten vallenen kreeg compleet nieuwe vloerbedekking vergoedt.
Verder, manlief zegt accu uit laptop halen, op de kop in rijst leggen en een schietgebedje doen.
Drank maakt meer kapot dan je lief is......
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Drank maakt meer kapot dan je lief is......
- Angelique
- 5-sterren

Lizzy schreef:Laptop is geföhnd en ligt nu in een bak rijst. Batterij is verwijderd. Sjeesus, wat baaaaal ik! Ik denk niet dat onze inboedel dit vergoed maar we gaan morgen wel ff bellen met de Duyvis.
Hopelijk doet die het weer gewoon als die droog is. Wel balen dit.
Angelique schreef:Dat geeft schroeivlekken en is dus leuk voor je brandverzekering. Wijntje over een laptop geef ik 0,0 kans om vergoed te krijgen.
Soms is alle schade door kinderen of honden ook verzekerd toch?
Ik denk dat ook. Dat is ook de reden dat je je laptop extra kunt laten verzekeren bij aankoop. Niet gedaan natuurlijk. Ik drink nooit....Angelique schreef:Dat geeft schroeivlekken en is dus leuk voor je brandverzekering. Wijntje over een laptop geef ik 0,0 kans om vergoed te krijgen.
Ding is echt dood als een pier. Ik heb weinig hoopAngelique schreef:Hopelijk doet die het weer gewoon als die droog is. Wel balen dit.
Dit is mijn ouwe laptop. Dat ding is traag en klinkt als een opstijgende helikopter. Dit wordt dus gewoon sparen voor een nieuwe vrees ik.......
- Angelique
- 5-sterren

Bij een ander en zo niet zul je daar een extra verzekering/clausule voor moeten afsluiten voor die ongelukjes in huis. Denk niet dat Liz dat heeft.eelke schreef:Soms is alle schade door kinderen of honden ook verzekerd toch?
- Angelique
- 5-sterren

Je gooit het altijd meteen om of weg ofzoLizzy schreef:Ik denk dat ook. Dat is ook de reden dat je je laptop extra kunt laten verzekeren bij aankoop. Niet gedaan natuurlijk. Ik drink nooit....
"Mijn hond zat hier aan tafel wijn te drinken en gooit het glas per ongeluk over mijn laptop en toen deed ze dit..............".eelke schreef:Soms is alle schade door kinderen of honden ook verzekerd toch?

Plausibel. Ik zou het geloven.
Ik schenk het in en gooi het in de keuken gelijk weg.Angelique schreef:Je gooit het altijd meteen om of weg ofzo
- Angelique
- 5-sterren

Lizzy schreef:Ding is echt dood als een pier. Ik heb weinig hoop![]()
Dit is mijn ouwe laptop. Dat ding is traag en klinkt als een opstijgende helikopter. Dit wordt dus gewoon sparen voor een nieuwe vrees ik.......
Ik help je hopen, maar een laptop van mij kon ook ooit gaan hemelen na een bakkie koffie.
Hahahaha, ik zelf ookeelke schreef:Plausibel. Ik zou het geloven.
Grofweg heb je 2 soorten inboedelverzekeringen: uitgebreid en all risk. Onder all risk is dit wel gedekt als vloeistofschade, alleen mobieltjes en tablets worden door sommige verzekeraars uitgesloten.Lizzy schreef:Ik denk dat ook. Dat is ook de reden dat je je laptop extra kunt laten verzekeren bij aankoop. Niet gedaan natuurlijk. Ik drink nooit....
- Angelique
- 5-sterren

En wat deed jou vandaag dan besluiten om het in je laptop te gooienLizzy schreef:Ik schenk het in en gooi het in de keuken gelijk weg.
- Angelique
- 5-sterren

Lizzy schreef:"Mijn hond zat hier aan tafel wijn te drinken en gooit het glas per ongeluk over mijn laptop en toen deed ze dit..............".