Klinkt helemaal goed! Receptje?Tanna schreef:Nee, hebben we niet in huis......![]()
Over 20 minuten gaan er spelt-pindakoekjes de oven in, dus wie weet, bij het volgende glaasje!
Drank maakt meer kapot dan je lief is......
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- -Annemarie-
- 5-sterren

Re: Drank maakt meer kapot dan je lief is......
Ik heb mijn hele werkende leven 'in het geluid' gezeten en heb heel wat meegemaakt met glazen water in mengpanelen, koffie in bandrecorders, thee in toetsenborden toen we digitaal werkten, maar eigenlijk kwam alles altijd weer vanzelf goed als het opgedroogd was. Dus ik duim, Lizzy!!!
Ook niet onbelangrijk om als je laptop in bak rijst ligt te drogen hem niet aan te zetten totdat hij volledig droog is. Anders kan je hem door kortsluiting alsnog mollen voor zover dat nog niet is gebeurd 
Ik ben bang dat ik 'm een paar keer probeert heb aan te zettendinky89 schreef:Ook niet onbelangrijk om als je laptop in bak rijst ligt te drogen hem niet aan te zetten totdat hij volledig droog is. Anders kan je hem door kortsluiting alsnog mollen voor zover dat nog niet is gebeurd
Lizzy schreef:Ik ben bang dat ik 'm een paar keer probeert heb aan te zetten![]()
Heb ik ook eens gedaan met mijn telefoon, maar die deed het erna ook nog (alleen de home knop niet meer). En de afstandsbediening van de badkamer radio die in het bad gevallen was (en dus echt door en door nat) deed het ook weer.
Nou weten jullie allemaal waarom ik geen wijn drink
Ruk Liz
Hoop dat het nog goedkomt!
Ruk Liz
Hoop dat het nog goedkomt!
Beetje stout. Maar mss familie met een klein kind.
Die bij jullie op visite was.
Die dan hun WA aanspreken
Dat noem ik niet een beetje stout, dat is gewoon verzekeringsfraude en strafbaar.Thea schreef:Beetje stout. Maar mss familie met een klein kind.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Nee je kunt beter cola in je laptop gooienKim_S schreef:Nou weten jullie allemaal waarom ik geen wijn drink![]()
Ja, dat vinden ze wel fijn, laptopsMieke L. schreef:Nee je kunt beter cola in je laptop gooien
Zeker de gewone versie (met suiker) vinden laptops dolletjes
Nergens last van 
Ik stuur het je!-Annemarie- schreef:Klinkt helemaal goed! Receptje?
- Charlie Angel
- Moderator
Dat is mooi balen zeg.
Ik hoop en duim dat de rijst stiekem toch werkt. Want dit zijn geen geintjes.
Ik hoop en duim dat de rijst stiekem toch werkt. Want dit zijn geen geintjes.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik heb ook altijd begrepen dat je het 2 dagen in rijst drukt, en als het dan goed droog is zou het weer moeten werken....
Succes Lizzy!
Maar kijk je inboedel na, die van ons is pas gewijzigd, waarbij dit soort ongelukjes nu wel verzekerd zijn.
Succes Lizzy!
Maar kijk je inboedel na, die van ons is pas gewijzigd, waarbij dit soort ongelukjes nu wel verzekerd zijn.
Ik heb net met Paradigit gebeld (waar ik 'm heb gekocht). Helaas pindakaas: de zuren in de wijn tasten alles van binnen aan. Laten drogen gaat 'm niet worden, hij moet open gemaakt worden, moederboard moet vervangen worden, alles moet worden schoongemaakt en gedroogd, gaat zeker 300 euro kosten