Pawz rubberen hondenschoentjes

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Heeft iemand die hier al eens uit geprobeerd? Ik zit er aan te denken om die een keer te bestellen voor deze winter.
Normaal krijgen ze hier de eigengemaakte sokken aan, maar deze dingen lijken me wel makkelijk, ook met aan en uittrekken.

http://www.hippehond.nl/i319-8386-pawz- ... ming-.html
Hope
5-sterren
5-sterren

Re: Pawz rubberen hondenschoentjes

Bericht door Hope »

tt-tjes schreef:Heeft iemand die hier al eens uit geprobeerd? Ik zit er aan te denken om die een keer te bestellen voor deze winter.
Normaal krijgen ze hier de eigengemaakte sokken aan, maar deze dingen lijken me wel makkelijk, ook met aan en uittrekken.

http://www.hippehond.nl/i319-8386-pawz- ... ming-.html
Ooooooooh die zien er goed uit!
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Hope schreef:
Ooooooooh die zien er goed uit!
Ja he, en volgens een TT fokker werken ze perfect en zijn meerdere keren te gebruiken. Ze gaf als tip om er een beetje talkpoeder in te doen om ze makkelijker aan te kunnen trekken. Maar dat is vanwege de vacht aan de poten. Voor een labje zou dat niet hoeven denk ik.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

tt-tjes schreef:Ja he, en volgens een TT fokker werken ze perfect en zijn meerdere keren te gebruiken. Ze gaf als tip om er een beetje talkpoeder in te doen om ze makkelijker aan te kunnen trekken. Maar dat is vanwege de vacht aan de poten. Voor een labje zou dat niet hoeven denk ik.
De vraag is wel een beetje hoe vaak ze te hergebruiken zijn. Want als je ze bijvoorbeeld maar 2 x kan gebruiken zijn ze wel weer erg prijzig :-\
arenda
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door arenda »

Hier van de zomer gebruikt. Prima aan en uit te trekken, alleen had ik er met Dyson nog wel last van dat zijn nagels het ding snel perforeerde. Maar ook dan viel de prijs best mee, het zijn er namelijk een heleboel in een pakje en ik heb ze echt lang niet allemaal opgebruikt. Andere schoentjes werkten voor geen meter, maar deze, toch wat op ballonnen lijkende gevallen bleven perfect zitten.
Ik zou ze in elk geval weer kopen mochten ze nodig zijn. De voetjes blijven lekker droog in tegenstelling tot sokken.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Joep gebruikte ze toen hij nog met zijn wieltjes liep en later als we over straat gingen ook. Ze zijn heel sterk en gaan lang mee. Ik heb er nog 5 liggen. PB je adres maar, dan stuur ik ze naar je op Carole.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Pauline schreef:Joep gebruikte ze toen hij nog met zijn wieltjes liep en later als we over straat gingen ook. Ze zijn heel sterk en gaan lang mee. Ik heb er nog 5 liggen. PB je adres maar, dan stuur ik ze naar je op Carole.
Nou graag Pauline, kan ik ze eerst proberen
ik stuur een pb
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Zien er wel heel goed uit ook voor in de sneeuw- als ze in diepe sneeuw blijven zitten. Iemand ze in mul zand getest?
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

arenda schreef:Hier van de zomer gebruikt. Prima aan en uit te trekken, alleen had ik er met Dyson nog wel last van dat zijn nagels het ding snel perforeerde. Maar ook dan viel de prijs best mee, het zijn er namelijk een heleboel in een pakje en ik heb ze echt lang niet allemaal opgebruikt. Andere schoentjes werkten voor geen meter, maar deze, toch wat op ballonnen lijkende gevallen bleven perfect zitten.
Ik zou ze in elk geval weer kopen mochten ze nodig zijn. De voetjes blijven lekker droog in tegenstelling tot sokken.
Ooooh kijk, dat haalde ik niet uit de link. Ik dacht dat er maar 4 in een pakje zouden zitten.

Het lijkt mij wel fijn voor straks als er weer gestrooid is. En misschien dat Nelson met sokken aan wél door de sneeuw zou lopen. Vorige winter konden we nooit wandelen in de sneeuw want dat wil meneer niet. >:(
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Siberienne schreef:Zien er wel heel goed uit ook voor in de sneeuw- als ze in diepe sneeuw blijven zitten. Iemand ze in mul zand getest?
Ze zitten behoorlijk strak om de voeten, dus gaan er echt niet makkelijk af. Joep heeft ze in alle omstandigheden getest en hij is er nooit één verloren. Hij versleet ze in het begin wel behoorlijk snel, omdat hij uiteraard met zijn pootjes over de grond schuurde. Dat hebben wij opgelost door er ducttape bij omheen te plakken (aan de onderkant).
Lil

Bericht door Lil »

Boris heeft die het laatste half jaar van zijn leven gehad; super spul. Ik had de zwarte die leken net wat dikker en stugger dan die gekleurde, maar dat kan schijn zijn.
Lil

Bericht door Lil »

tt-tjes schreef:Ja he, en volgens een TT fokker werken ze perfect en zijn meerdere keren te gebruiken. Ze gaf als tip om er een beetje talkpoeder in te doen om ze makkelijker aan te kunnen trekken. Maar dat is vanwege de vacht aan de poten. Voor een labje zou dat niet hoeven denk ik.
Als je ze afspoelt onder de kraan of als ze nat worden met wandelen altijd even talkpoeder gebruiken ongeacht het ras; anders zitten ze aan elkaar geplakt en krijg je ze nauwelijks open of aan.

Hope schreef:
De vraag is wel een beetje hoe vaak ze te hergebruiken zijn. Want als je ze bijvoorbeeld maar 2 x kan gebruiken zijn ze wel weer erg prijzig :-\
Ik heb in een half jaar tijd 1 pakje (16 stuks) gebruikt. 1 verloren en de rest sleet omdat met de poten over de grond werd geschuurd (daarom heb ik ze aangeschaft; liever schoen dan poot stuk).
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Lil schreef:Als je ze afspoelt onder de kraan of als ze nat worden met wandelen altijd even talkpoeder gebruiken ongeacht het ras; anders zitten ze aan elkaar geplakt en krijg je ze nauwelijks open of aan.

Ik heb in een half jaar tijd 1 pakje (16 stuks) gebruikt. 1 verloren en de rest sleet omdat met de poten over de grond werd geschuurd (daarom heb ik ze aangeschaft; liever schoen dan poot stuk).
Dat zijn er maar weinig eigenlijk! Hier wordt niet geschuurd over de grond. Er wordt gewoon niet meer gelopen in de sneeuw ::)
Lil

Bericht door Lil »

Hope schreef:Dat zijn er maar weinig eigenlijk! Hier wordt niet geschuurd over de grond. Er wordt gewoon niet meer gelopen in de sneeuw ::)
Heel weinig! Nu denk ik dat indien je een hond hebt die nog rent door hele extreme ondergrond je nog eens eerder een kunt verliezen. Oude hond is natuurlijk sjokken ipv lopen/rennen. maar deze bevielen 100 keer beter dan de 4 paar niet "wegwerp" schoenen die ik getest en opgebruikt heb de afgelopen 10 jaar.
BlissSpirit
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Pawz rubberen hondenschoentjes

Bericht door BlissSpirit »

Lil schreef:
Heel weinig! Nu denk ik dat indien je een hond hebt die nog rent door hele extreme ondergrond je nog eens eerder een kunt verliezen. Oude hond is natuurlijk sjokken ipv lopen/rennen. maar deze bevielen 100 keer beter dan de 4 paar niet "wegwerp" schoenen die ik getest en opgebruikt heb de afgelopen 10 jaar.
Klinkt goed Lil, welke maat had jij voor Boris? Weet ik een beetje welke maat ik moet hebben voor mijn meiden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Re: RE: Re: Pawz rubberen hondenschoentjes

Plaats reactie