Geen idee meer! Maar je moet ze echt opmeten en dan de juiste bestellen. Vind je op internet. De maat van Boris pastte niet echt bij ras en postuur dat weet ik wel nog.BlissSpirit schreef:Klinkt goed Lil, welke maat had jij voor Boris? Weet ik een beetje welke maat ik moet hebben voor mijn meiden.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Pawz rubberen hondenschoentjes
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: RE: Re: Pawz rubberen hondenschoentjes
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Re: RE: Re: RE: Re: Pawz rubberen hondenschoentjes
Okee, dank je wel. Ga ik gewoon ff meten.Lil schreef:
Geen idee meer! Maar je moet ze echt opmeten en dan de juiste bestellen. Vind je op internet. De maat van Boris pastte niet echt bij ras en postuur dat weet ik wel nog.
- Pauline
- 5-sterren

Re: Pawz rubberen hondenschoentjes
Joep had voor M en achter S.
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Re: RE: Re: Pawz rubberen hondenschoentjes
Ja, dat kan natuurlijk ook nog.Pauline schreef:Joep had voor M en achter S.
Gaat dus alle 8 de pootjes meten. [emoji6]
- Pauline
- 5-sterren

Joep leefde (voor een teckel) op grote voet. 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Zouden die dingen op ijs niet heel glad zijn? Heeft iemand ze al een keer op ijs geprobeerd?
Ik dacht dat ijs altijd glad was?Anne in Duitsland schreef:Zouden die dingen op ijs niet heel glad zijn? Heeft iemand ze al een keer op ijs geprobeerd?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

IJs wel ja, maar de vraag was of 'die dingen' ook glad zijn op ijs.Hope schreef:Ik dacht dat ijs altijd glad was?
Ik wil ze dus hoofdzakelijk gaan gebruiken in de sneeuw en als er met zout gestrooid is. Ik heb een aantal jaren geleden van die booties gemaakt van fleece met een zooltje van zeemleer en een sluiting van elastiek met klittenband. Ze werken heel goed, maar als ik 12 pootjes in moet pakken ben ik een poos verder. Vandaar dat deze me zo makkelijk leken. Maar het moet nog blijken. Deze zitten alleen maar om de voetjes, terwijl mijn zelfgemaakte wat hoger zaten zodat ook een deel van de poot beschermd was voor de sneeuw.
Mijn mannen verzetten geen stap meer als er ook maar een klontje sneeuw aan de poten zit, en dat is heel snel.
Volgens de maattabel moeten mijn jongens maatje M hebben. Als je ff verder zoekt zijn er ook websites die alle maten in het zwart hebben.
Mijn mannen verzetten geen stap meer als er ook maar een klontje sneeuw aan de poten zit, en dat is heel snel.
Volgens de maattabel moeten mijn jongens maatje M hebben. Als je ff verder zoekt zijn er ook websites die alle maten in het zwart hebben.
- Pauline
- 5-sterren

Carole je hebt pb.
En Anne volgens mij zijn ze op ijs niet glad, ze zijn sowieso heel erg stroef.
Kleur maakt niets uit, model is altijd hetzelfde. Ik heb ze via ebay in de VS gekocht...
Zal eens zoeken of ik de link nog kan vinden.
En Anne volgens mij zijn ze op ijs niet glad, ze zijn sowieso heel erg stroef.
Kleur maakt niets uit, model is altijd hetzelfde. Ik heb ze via ebay in de VS gekocht...
Maar ze zijn voor die prijs toch ook in Nederland te koop?
- Pauline
- 5-sterren

Nu wel, toen niet. En bovendien werden ze vanuit de VS gratis verzonden.tt-tjes schreef:Maar ze zijn voor die prijs toch ook in Nederland te koop?
Max had schoentjes van Ruffwear voor de wintersport en die vond ik wel prettig. Zonder sokken, want die waren sneller opgegeten dan ik met mijn ogen kon knipperen en vriendje (die was toen net bij ons) dacht dat hij dat niet zou doen..
Zelf vond meneer Max dat hij écht niet op schoenen naar buiten kon, hij vond het echt te verschrikkelijk voor woorden en het koste iedere dag weer een hoop gedoe om 40 kilo te overtuigen dat hij er gewoon op kon lopen en zich ermee in het openbaar kon vertonen. Uiteindelijk heeft hij gewonnen, schoenen zijn herplaatst en wij zijn met paw balm van Espree verder gegaan.
Zelf vond meneer Max dat hij écht niet op schoenen naar buiten kon, hij vond het echt te verschrikkelijk voor woorden en het koste iedere dag weer een hoop gedoe om 40 kilo te overtuigen dat hij er gewoon op kon lopen en zich ermee in het openbaar kon vertonen. Uiteindelijk heeft hij gewonnen, schoenen zijn herplaatst en wij zijn met paw balm van Espree verder gegaan.
Ow oké.Pauline schreef:Nu wel, toen niet. En bovendien werden ze vanuit de VS gratis verzonden.
De paw balm is hier niet te gebruiken met de vachten van de jongens. Zodra er maar 1 klontje sneeuw aan blijft hangen lopen ze niet meer. En om nu de hele vacht in te gaan smeren....Els&Flow schreef:Max had schoentjes van Ruffwear voor de wintersport en die vond ik wel prettig. Zonder sokken, want die waren sneller opgegeten dan ik met mijn ogen kon knipperen en vriendje (die was toen net bij ons) dacht dat hij dat niet zou doen..