eelke schreef:Ik wil anders wel een nieuwe? Mag jij mijn oude wel Lizzy!
Jammer dat je ook mod bent... Heeft Lizzy toch net wat teveel verteld over belangenverstrengeling
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Ik wil anders wel een nieuwe? Mag jij mijn oude wel Lizzy!

Vertellen we je gewoon niet wie er betaald heeftLizzy schreef:Nee, ik wil dat perse niet. Hoe lief het idee ook is. Ik moet als eigenaar van dit forum onafhankelijk blijven en impopulaire maatregelen kunnen nemen indien nodig. Ook tegen iemand die de regels overtreedt en net heeft meegedaan aan de crowdfunding voor een laptop.

CindyMayella schreef:Kunnen we toch doen zonder dat Lizzy het weet (of in de gaten heeft)?????![]()
Martine-Tom schreef:Vertellen we je gewoon niet wie er betaald heeft
Ik denk dat Lizzy dat niet bedoeld. Ik denk dat ze bedoeld dat mensen dat onderling van elkaar kunnen denken. Dus dat iemand denkt: noujaaaa, xxxx kan veel meer maken hier op het forum dan ik. Die zal wel een computer hebben gesponsord.src_esther schreef:![]()
Heel eerlijk zie ik niet in waarom iemand die zou doneren zich plotseling meer zou kunnen permiteren wat gedrag op het forum betreft. Jammer, ik had graag iets gedoneerd.

Nee hoor, Lizzy bedoelt het precies zoals ze het zegt.Hope schreef:Ik denk dat Lizzy dat niet bedoeld. Ik denk dat ze bedoeld dat mensen dat onderling van elkaar kunnen denken. Dus dat iemand denkt: noujaaaa, xxxx kan veel meer maken hier op het forum dan ik. Die zal wel een computer hebben gesponsord.
Nee, ik snap het wel.
Dat lijkt mij ook en ik geef haar groot gelijk.Angelique schreef:Nee hoor, Lizzy bedoelt het precies zoals ze het zegt.