Wel een ontzettende opsteker dat ondanks alle ellende jullie kleine het goed maakt
Nelson proudly presents. Update
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Nelson proudly presents. Update
Jeetje Hope, wat een doffe ellende voor je, hoop dat de komende maanden beter gaan
Wel een ontzettende opsteker dat ondanks alle ellende jullie kleine het goed maakt
wat een ellende allemaal weer, maar wat is dit kindje gewenst
Je moet er echt voor lijden en afzien...... Wel fijn dat je het kindje bewust voelde bewegen. Je weet dan waar je het voor doet. Ik hoop zo voor je dat je het ergste achter de rug hebt en dat je een beetje kunt genieten van het zwanger zijn
Ook fijn dat Gert zo met je meedenkt, meevoelt en je echt ondersteund.........dit kindje krijgt echt fantastische ouders!!!
*aagjemodusaan* hoe is het nu met je?*aagjemodusuit*
Goed!Fioon schreef:*aagjemodusaan* hoe is het nu met je?*aagjemodusuit*
De misselijkheid is goed onder controle. Ik weet wat ik kan eten en wat niet en begin langzaam wat aan te komen.
De baby doet het goed. Toevallig gisteren een echo gehad (ben nu 20 weken) en hij/zij zit boven de groeicurve. Het is wel een druktemaker
Ik voel hem nu alweer een paar weken en mijn man sinds 14 dagen. Vandaag voelde ik het niet alleen, ik zag het ook, haha, heel grappig.
Mijn conditie is prut maar dat kan niet anders. Ik doe het lekker rustig aan maar beweeg daarbij toch ruim voldoende. Alleen slapen is bar slecht, maar goed, je kan niet alles hebben.
-
nikèdog2000
- 5-sterren

Wel fijn dat de baby lekker groeit
Dan weet je weer waar je het voor doet
Zet hem op
Dan weet je weer waar je het voor doet
Zet hem op
Wat fijn om te lezen dat het beter gaat! Ben blij voor jou,maar ook voor jouw man,Nelson en het kattengespuis!
Dacht al dat het wat beter ging,omdat jij weer schreef over de wandelingen die jemet Nelson maakt!
Dacht al dat het wat beter ging,omdat jij weer schreef over de wandelingen die jemet Nelson maakt!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Fijn dat het wat beter gaat! Hoop dat je klachten straks helemaal weg zijn en dat je nog van je zwangerschap kunt genieten. Fijn ook dat je kleine druktemaker zo goed gaat!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Heerlijk om te lezen, Marloes! Ben heel blij voor jullie!
+1!Anne in Duitsland schreef:Heerlijk om te lezen, Marloes! Ben heel blij voor jullie!
Wat fijn voor jullie dat het zo veel beter gaat. Op deze manier kun je ook genieten van je zwangerschap
Al weer 20 weken, wat gaat het dan toch weer snel, je bent al over de helft
Hopelijk gaat het nog iets beter, maar goed, je kunt weer genieten van wandelingen met Nelson. Die conditie komt wel weer goed, die holt achteruit als je zoals jij veel op bed moest liggen en geen eten binnen hield 
+2Anne in Duitsland schreef:Heerlijk om te lezen, Marloes! Ben heel blij voor jullie!
Ik las over je wandelingen met Nelson en begreep dat het beter ging!
Ooh ik geniet zo van de wandelingen. In het begin kon ik maar tien minuten, nu loop ik ruim een half uur.Dian schreef:Wat fijn voor jullie dat het zo veel beter gaat. Op deze manier kun je ook genieten van je zwangerschapAl weer 20 weken, wat gaat het dan toch weer snel, je bent al over de helft
Hopelijk gaat het nog iets beter, maar goed, je kunt weer genieten van wandelingen met Nelson. Die conditie komt wel weer goed, die holt achteruit als je zoals jij veel op bed moest liggen en geen eten binnen hield
En zo liep ik dus laatst in de stromende regen in het bos, met een dolblije hond. We hadden zoveel zin om naar buiten te gaan dat we niet eens de bui hebben afgewacht
-
frodo quin
- 5-sterren

Ik ben blij om te horen dat je je zoveel beter voelt 
Wat heerlijk dat je je weer wat beter voelt en er samen op uit trekt. Meer bewegen is vast goed voor zowel jouzelf als de baby en ook fijn voor NelsonHope schreef:Ooh ik geniet zo van de wandelingen. In het begin kon ik maar tien minuten, nu loop ik ruim een half uur.
En zo liep ik dus laatst in de stromende regen in het bos, met een dolblije hond. We hadden zoveel zin om naar buiten te gaan dat we niet eens de bui hebben afgewacht
Ja, bewegen is zeker goed. Zeker ook voor mijn hoofd, want eerst depressief zijn en daarna maandenlang niets anders kunnen dan plat op je rug liggen is niet ideaal. Ik ben niet teruggevallen in depressie maar ik merk wel dat ik de afgelopen periode even verwerken moet en het gewoon een hoop stress reduceerd, een wandeling.Borke schreef:Wat heerlijk dat je je weer wat beter voelt en er samen op uit trekt. Meer bewegen is vast goed voor zowel jouzelf als de baby en ook fijn voor Nelson