s nachts water of niet
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
s nachts water of niet
Ik weet eigenlijk niet of ik water in de bench moet doen voor Bono. Hij is nog niet zindelijk natuurlijk
Re: s nachts water of niet
Ik heb nooit water in de bench gezet voor de nacht. Ook nu niet bij Ilan. Als we er ' s nachts uit moesten kreeg hij volgens mij ook geen drinken. Gewoon even plassen en weer slapen.
Nee, ik deed dat niet. De laatste voeding was ook al vrij laat dus vocht had hij genoeg gehad en zindelijkheid was al moeilijk genoeg zonder dat hij ook nog dronk (of de waterbak door de bench heen plensde
)
Hier ook nooit water in de bench gehad.
Ook hier nooit water in de bench. überhaupt nooit want ze zouden er alle 3 als pup een puinhoop van gemaakt hebben.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hier ook nooit.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Hier ook nooit. Haalde bij Tobias altijd rond 21:00 de waterbak weg. 1 - 1,5 uur later laatste keer naar buien en dan naar bed. Als hij ’s nachts moest plassen dan ook geen water.
-
TomsBorders
- 5-sterren

hier altijd toegang tot water, liever wat vaker eruit dan een pupje die dorst heeft. wordt regelmatig wat gedronken door beide dames, maar echt last hebben ze er niet van in de nacht.
- Jura&Mahru
- 4-sterren

- Contacteer:
Ja hier bij ons ook altijd minstens één waterbak waar ze bij kunnen (ook als pup). Heb nooit het idee gehad dat het de zindelijkheid tegen zou gaan, ze drinken als ze dorst hebben en ze plassen als ze moeten plassen. En met de tijd wordt de blaas sterker en worden ze zindelijk.TomsBorders schreef:hier altijd toegang tot water, liever wat vaker eruit dan een pupje die dorst heeft. wordt regelmatig wat gedronken door beide dames, maar echt last hebben ze er niet van in de nacht.
-
sella
Hier mogen ze altijd drinken als ze willen, pups dus ook.
En we hadden nooit een natte bench daar we de wekker zetten tot een bepaalde leeftijd.
En we hadden nooit een natte bench daar we de wekker zetten tot een bepaalde leeftijd.
Hier wel. We hebben een bak in de bench hangen waar we s nachts een klein laagje water in doen zodat de hond altijd kan drinken als hij of zij dat nodig vind.Ook pups.
Wij zetten de wekker voor pups en de grotere honden blaffen wel als ze eruit willen voor een plas. Nooit problemen gehad met natte benches.
Wij zetten de wekker voor pups en de grotere honden blaffen wel als ze eruit willen voor een plas. Nooit problemen gehad met natte benches.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

B had als pup altijd een bakje water in d'r bench hangen. P niet want die maakte er een feestje van
Nu hebben ze in de nacht allebei water tot hun beschikking en om 1 of andere reden drinkt B heel vaak s nachts ( overdag niet
)
Nu hebben ze in de nacht allebei water tot hun beschikking en om 1 of andere reden drinkt B heel vaak s nachts ( overdag niet
Ik vraag het eigenlijk omdat hij best regelmatig ff in de waterbak hangt. Ik heb altijd ern rvs emmertje met een haak op show in de bench. Die kunnen ze niet omgooien dus geen rotzooi.
Denk toch dat ik daar een bodempje in ga doen.
Denk toch dat ik daar een bodempje in ga doen.
- Border Bandit
- 5-sterren

Mijn honden hebben altijd toegang tot water zodra ze los kunnen blijven.
Bij bench-slapers lag het aan de hond. Heeft hij dorst 's nachts? Hoe slaapt en beweegt hij dat de situatie met waterbak veilig blijft?
Ik vind het erg belangrijk dat de waterbak veilig is als die in de bench stond of hing. Ze moeten er niet in kunnen gaan liggen (of alleen de kop) en niet makkelijk om te stoten zijn. Die hang-bakjes mogen niet losraken of dat je hond er achter kan blijven hangen en zichzelf ophangt of zo.
Bij bench-slapers lag het aan de hond. Heeft hij dorst 's nachts? Hoe slaapt en beweegt hij dat de situatie met waterbak veilig blijft?
Ik vind het erg belangrijk dat de waterbak veilig is als die in de bench stond of hing. Ze moeten er niet in kunnen gaan liggen (of alleen de kop) en niet makkelijk om te stoten zijn. Die hang-bakjes mogen niet losraken of dat je hond er achter kan blijven hangen en zichzelf ophangt of zo.
Geen expert hier, bezig met onze eerste pup, maar geen waterbak in de bench zelf. In de keuken hebben we een mat/deken liggen waar ze haar eten krijgt en daar staat ook altijd een bak met (vers) water. De eerste dagen stonden we 's nachts op om haar uit te laten en bij het binnenkomen liep ze gewoon langs de bak water heen terug naar de woonkamer haar bench in om te slapen. Ook 's morgens als we opstaan en haar uit de bench laten gaat ze eigenlijk zelden drinken, dus we vermoeden dat ze het niet nodig heeft.
Ik denk dat je het voor jouw pup zelf moet bekijken, misschien laat die wel merken dat hij/zij nood heeft aan water 's nachts.
Ik denk dat je het voor jouw pup zelf moet bekijken, misschien laat die wel merken dat hij/zij nood heeft aan water 's nachts.