s nachts water of niet

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: s nachts water of niet

pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

tt-tjes schreef:Ik vraag het eigenlijk omdat hij best regelmatig ff in de waterbak hangt. Ik heb altijd ern rvs emmertje met een haak op show in de bench. Die kunnen ze niet omgooien dus geen rotzooi.
Denk toch dat ik daar een bodempje in ga doen.
Is dat 100% veilig? Kan hij daar in blijven hangen en dan niet meer terugkunnen? Je hebt ook drinkflessen zoals voor knaagdieren die je van buitenaf in de bench kunt hangen. Of een los tuutje wat je op een halfliterflesje draait. Dat is in ieder geval veilig.

Hier trouwens nooit water gehad in een afgesloten bench tijdens de nacht.
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

TomsBorders schreef:hier altijd toegang tot water, liever wat vaker eruit dan een pupje die dorst heeft. wordt regelmatig wat gedronken door beide dames, maar echt last hebben ze er niet van in de nacht.
Hier idem. Ze slempen geen hele bak water naar binnen gedurende de avond en nacht, dus het is niet eens van invloed op het doorslapen, maar ze nemen wel eens een slokje, zoals je doet tegen een droge mond en ik moet er niet aan denken dat ze behoefte hebben aan een slokje maar aan zo'n basisbehoefte niet tegemoet kunnen komen.
En al voor ik wist dat ze er niet vaker door naar buiten moeten 's nachts kregen ze gewoon de beschikking over water, al mijn pups, om wat TomsBorders zegt: liever vaker er uit dan een pupje dat dorst heeft.
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

pluk schreef:Is dat 100% veilig? Kan hij daar in blijven hangen en dan niet meer terugkunnen? Je hebt ook drinkflessen zoals voor knaagdieren die je van buitenaf in de bench kunt hangen. Of een los tuutje wat je op een halfliterflesje draait. Dat is in ieder geval veilig.

Hier trouwens nooit water gehad in een afgesloten bench tijdens de nacht.
Wij hebben een bak hangen die je met een plaatje en 2 schroeven erachter vast maakt. Die gooien ze niet om, kunnen ze niet in klimmen, hangen, apekooien ect en hij blijft gegarandeerd hangen.
http://www.witjesverzendhuis.com/honden ... n-de-bench
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Pip duwt d'r neus eronder en hij floept zo uit de beugel hoor ;D
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

MarijeEnBoomer schreef:Pip duwt d'r neus eronder en hij floept zo uit de beugel hoor ;D
Heb jij een beugel of een insteeksysteem? Dat insteek gedoe was hier nogal populair, daar trok ze steeds de bak uit. Bak in een beugel gaat wel goed.
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Insteek :???:
Ik heb zo'n ding als in je link staat
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Insteek: http://winkel.chewies-online.nl/produkt ... lle+merken

Haha jouw (s) etter is een kleine apekop. ;D
pluk
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: s nachts water of niet

Bericht door pluk »

Els&Flow schreef:
Wij hebben een bak hangen die je met een plaatje en 2 schroeven erachter vast maakt. Die gooien ze niet om, kunnen ze niet in klimmen, hangen, apekooien ect en hij blijft gegarandeerd hangen.
Zo 1 heb ik ook in de reisbench. Bij een pup zou ik dit s nachts niet aandurven, zeker niet als je zelf niet in de buurt bent.
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Els&Flow schreef:Insteek: http://winkel.chewies-online.nl/produkt ... lle+merken

Haha jouw (s) etter is een kleine apekop. ;D
Oh die hoef je met een hond als Pip niet eens aan te schaffen ;D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Hier 's nachts geen water. Maar eerlijk = eerlijk, mijn honden drinken vrijwel nooit water uit de bak. Het staat hier alleen voor de.... Voor de.... Sier? Dus ik zie totaal geen nut om ze 's nachts van water de voorzien.
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

Els&Flow schreef:Wij hebben een bak hangen die je met een plaatje en 2 schroeven erachter vast maakt. Die gooien ze niet om, kunnen ze niet in klimmen, hangen, apekooien ect en hij blijft gegarandeerd hangen.

Deze had ik ook. Mijn hond gooide zonder problemen de waterbak eruit en dan houd je een ring over. Ik was als de dood dat hij zichzelf daarin ophing. Kop erdoor en niet meer weten hoe je hem terugkrijgt. Brr.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Border Bandit schreef:Deze had ik ook. Mijn hond gooide zonder problemen de waterbak eruit en dan houd je een ring over. Ik was als de dood dat hij zichzelf daarin ophing. Kop erdoor en niet meer weten hoe je hem terugkrijgt. Brr.
Ik heb deze voor de konijnen (1 konijn vindt het leuk om 's nachts overal mee te gooien als ik wil slapen). Hij sloopt graag en dat ding moet er dus uit. Even met een centerpunt en een hamer van binnen naar buiten wat "deukjes" erin gemaakt, vlak onder de plaats waar de beugel zit, en nu krijg je hem er nog maar met heel veel moeite uit. Is onhandig met vullen maar water vullen kan ook met een gieter of zo en dan kunnen ze zich nooit ophangen.

Zoals ze verkocht worden vind ik ze ook best eng als je huisdier het eruit weet te gooien.
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Els&Flow schreef:Heb jij een beugel of een insteeksysteem? Dat insteek gedoe was hier nogal populair, daar trok ze steeds de bak uit. Bak in een beugel gaat wel goed.
Bak in een beugel wordt hier met veel plezier naar boven geduwd.. Ik heb een kunststof bakje gehad met nopjes op de bodem, die je in een plaatje 'klikt'. Dit systeem: http://corydora.nl/index.php?route=prod ... ct_id=1365 Heel gedoe om te bevestigen na het vullen, maar ik had goede hoop dat ze die niet los kregen. Maar helaas, kunststof he.. Koppie er onder, lekker knagen aan de nopjes en voila!
Het insteeksysteem kende ik nog niet, ga ik ook eens proberen. Het levert anders een leuks scala aan 'Nina Ottoson' spelen op voor m'n pups ;D

Ah, je kunt ook je pup een lol doen en een opklapbare, inklapbare waterbak kopen!! wat en verwennerij!! http://www.hondenmarktplaats.nl/toebeho ... nch-33645/
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Ik heb toch geen water in de bench 's nachts. Hij slaap de hele nacht door.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Parelridder schreef:Hier idem. Ze slempen geen hele bak water naar binnen gedurende de avond en nacht, dus het is niet eens van invloed op het doorslapen, maar ze nemen wel eens een slokje, zoals je doet tegen een droge mond en ik moet er niet aan denken dat ze behoefte hebben aan een slokje maar aan zo'n basisbehoefte niet tegemoet kunnen komen.
En al voor ik wist dat ze er niet vaker door naar buiten moeten 's nachts kregen ze gewoon de beschikking over water, al mijn pups, om wat TomsBorders zegt: liever vaker er uit dan een pupje dat dorst heeft.

Grappig, ik heb altijd het idee van nodig moeten plassen als veel zieliger beschouwd. Ik heb liever een ietwat droge mond, dan dat ik heel nodig moet plassen.

Hier nooit water in de bench en bij jonge honden let ik ook op dat ze in de avond niet als een malle gaan drinken.

Plaats reactie