Sgoei, ik zal een fles voor je reserveren!Ramses1 schreef:Oh lees dit nu pas, ik wil wel een fles overnemen voor Gipsy. Als je het even voor me bewaren kan? LOL
Corta-RX voor honden - iemand meebestellen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Corta-RX voor honden - iemand meebestellen?
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

nee kan niet aan katten gegeven worden; heb ik n jaar of 5 geleden geinformeerd voor Smurf mijn kat met artrose......leek me wel handig als hij uit de fles van Flodder kon mee snoepen; niet dusAnne in Duitsland schreef:Ik kan nergens vinden dat iemand het aan zijn kat geeft. Wel aan kleine honden, maar ja, dat is niet hetzelfde als een kat.
hier gebruiken Dwarrel en Twister corta rx en reageren daar goed op
-
Martine-Tom
Ohhh wat jammer!flodder en dwarrel schreef:nee kan niet aan katten gegeven worden; heb ik n jaar of 5 geleden geinformeerd voor Smurf mijn kat met artrose......leek me wel handig als hij uit de fles van Flodder kon mee snoepen; niet dus
hier gebruiken Dwarrel en Twister corta rx en reageren daar goed op
Huh wat raar, mijn bericht niet geplaatst?!
Bij Diego valt de dolls niet lekker, boeren, winden en zijn onlasting is dan ook niet "je van het". Na stoppen met dolls weer over. Ik hoop dat corta beter valt. Iemand ervaring daarmee?
Kunnen wij eventueel iets regelen qua lijntje? Je zit ver weg toch? En weet je al waar een fles qua kosten op komt?
Bij Diego valt de dolls niet lekker, boeren, winden en zijn onlasting is dan ook niet "je van het". Na stoppen met dolls weer over. Ik hoop dat corta beter valt. Iemand ervaring daarmee?
Kunnen wij eventueel iets regelen qua lijntje? Je zit ver weg toch? En weet je al waar een fles qua kosten op komt?
Ik wil heel graag een fles van je overnemen om uit te proberen.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Meer bestellen Anne
anders zit Max nog zonder 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Bedoel je dit bericht? Ja hoor, dat is geplaatst.Fioon schreef:Huh wat raar, mijn bericht niet geplaatst?!
Fioon schreef:Is corta een (goede) vervanger voor dolls joint? Of is dat appels en peren vergelijken?
Als Ramses, Fioon en Laika een fles willen, dan zit ik inderdaad aan de limiet.
Ik ben ook geïnteresseerd! Ik hoop dat ik nog mee kan doen 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik ga proberen nog 3 flessen extra te bestellen, en als dat lukt, sta jij boven aan de wachtlijst!Nicole69 schreef:Ik ben ook geïnteresseerd! Ik hoop dat ik nog mee kan doen