Daar kan je zeker blij mee zijn!Anne in Duitsland schreef:Terug van de da, omdat ik Max op de pijnstilling wil hebben tot de Corta-RX er is. Meteen ook even een bloedproefje gedaan, onder het motto: oudere hond, nog geen symptomen. Meneer blijkt een voorbeeldige lever en nieren te hebben! Glucose was licht verhoogd, maar daar hoefde wat de da betreft niets mee gedaan te worden.
Blij dat m'n ventje er ondanks z'n soms onwillige botjes (opstartproblemen) vanbinnen in ieder geval goed in elkaar zit!
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Speurlesje in prachtig herfstbos en mijn mannetje dat ondanks 4 weken niet speuren gewoon even op examenniveau loopt (25 minuten oud, blind gestart, 2 voorwerpen).
Anne in Duitsland schreef:Volgens mij was het nav een topic van jou dat ik mijn beide oudjes heb laten testen, ook al hebben ze nergens last van. Scotch had ik in september al laten checken in Duitsland, die bleek iets verhoogde lever- en alvleesklierwaarden te hebben. Met Max was ik anders in december naar de Duitse da gegaan, maar omdat we nu toch bij de da in Zweden waren, heb ik hem meteen ook maar even laten prikken. Fijn om te weten inderdaad!
Zo is het ! Meten is weten , en zeker als ze oud(er) worden . En voor een d.a ook handig , mocht het ooit veranderen . Dan heb je wel vergelijkingsmateriaal .
- Charlie Angel
- Moderator
Fijn Anne, dat was een positieve check voor Max!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Hij is van gisteren maar loop er nog blij over te zijn
Spot woog gisteren bij de dierenarts 28.5 kg!! Dat is anderhalve kilo meer dan in juni en maar liefst 2,5 meer dan toen hij veel last van zijn darmen had.
Geen idee waar hij het gelaten heeft, maar gezien de power die meneer vanmorgen ontwikkelde bij het steppen vermoed ik in zijn spieren
(kkkkkkkoud was het wel, als je zo niks hoeft te doen, maar ook daarover hoor je mij niet klagen, want zometeen komt de warme appelbol met choco)
Geen idee waar hij het gelaten heeft, maar gezien de power die meneer vanmorgen ontwikkelde bij het steppen vermoed ik in zijn spieren
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Siberienne schreef:Hij is van gisteren maar loop er nog blij over te zijnSpot woog gisteren bij de dierenarts 28.5 kg!! Dat is anderhalve kilo meer dan in juni en maar liefst 2,5 meer dan toen hij veel last van zijn darmen had.
Geen idee waar hij het gelaten heeft, maar gezien de power die meneer vanmorgen ontwikkelde bij het steppen vermoed ik in zijn spieren(kkkkkkkoud was het wel, als je zo niks hoeft te doen, maar ook daarover hoor je mij niet klagen, want zometeen komt de warme appelbol met choco)
Oooowwww! *gaat boodschappenlijstje uitbreiden*
Eigen geluksmomentje, ook van gisteren: weer een heldere sterrennacht, en ik dacht, als ik nu een vallende ster zie, wens ik zus en zo. Valt er een ster! Ik blij, maar ik dacht ook: misschien was de wens de vader van de gedachte, en heb ik me die vallende ster alleen maar ingebeeld. Valt er meteen daarop nog eentje, nu heel duidelijk en gegarandeerd niet ingebeeld!
Altijd weer heerlijk, die heldere vriesnachten.
Wat een mooi geluksmomentjeAnne in Duitsland schreef:Oooowwww! *gaat boodschappenlijstje uitbreiden*
Eigen geluksmomentje, ook van gisteren: weer een heldere sterrennacht, en ik dacht, als ik nu een vallende ster zie, wens ik zus en zo. Valt er een ster! Ik blij, maar ik dacht ook: misschien was de wens de vader van de gedachte, en heb ik me die vallende ster alleen maar ingebeeld. Valt er meteen daarop nog eentje, nu heel duidelijk en gegarandeerd niet ingebeeld!
Altijd weer heerlijk, die heldere vriesnachten.
Mijn mama die na een dagje klussen helemaal enthousiast een gourmet voor ons tweetjes aan het klaarzetten is. Heerlijk om te kunnen (en eindelijk te mogen) helpen en te zien hoe fijn ze dat vindt!
Na mijn klaag van vanochtend (zie klaagtopic), daarnet heerlijk een uur met puberpuppy de "weinig prikkels-route" gelopen, en daar allebei van genoten 
Geluksmomentje van Scott: ik mocht mee naar het winkelcentrum en daar lagen allemaal pepernoten en schuimpjes op de grond en dan precies op plekjes die ik wel zie en baasje niet 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Dat was ook altijd een Brutus geluksmomentje [emoji6] goh wat was hij gek op pepernoten! Ik vond dat nooit een geluksmomentje, Brutus had een granenallergie en met 3 pepernoten s'nachts al aan de dunne [emoji16] maar zijn kop als hij er een paar gescoopt had! Onbetaalbaarpluk schreef:Geluksmomentje van Scott: ik mocht mee naar het winkelcentrum en daar lagen allemaal pepernoten en schuimpjes op de grond en dan precies op plekjes die ik wel zie en baasje niet
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:

Ik moet gisteren even naar de honden van een vriendin, en haar heel verlegen en bescheiden husky-herder meisje vond dat zij toch echt ook even aandacht en een knuffel wilde en ze sprong zomaar even tegen mij op #vertrouwen
Nelson heeft voor het eerst sinds de aanval van de pitbull los gespeeld met een andere hond. Na een paar minuutjes vloog hij heel vertrouwd met het beesje samen door het land. Wat is dat genieten, dat dit weer kan.
-
src_esther
- 5-sterren

Wat goed!Hope schreef:Nelson heeft voor het eerst sinds de aanval van de pitbull los gespeeld met een andere hond. Na een paar minuutjes vloog hij heel vertrouwd met het beesje samen door het land. Wat is dat genieten, dat dit weer kan.
Wakker worden, de gordijnen open trekken en dan uitkijken over het weiland met rijp en mist. Vervolgens de mist zien verdwijnen en vele watervogels zien ronddobberen voor huis. Daarna beetje te doen met gezin zwaan die zich in de sloot door ijslaag moesten worstelen als ijsbreker (pa of ma voorop, pubers erachteraan) maar daarna bij de andere watervogels konden dobberen.
Straks nog maar even naar het roege bos met dit mooie weer
Straks nog maar even naar het roege bos met dit mooie weer