En is bij jullie het huis al in kerstsfeer?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: En is bij jullie het huis al in kerstsfeer?

Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Gezellig Angelique, schattig die kersthondjes :kerstzwaai:

Wij hebben in de tuin een grote kerstslinger hangen. In huis staan 3 verlichte kleine kerstboompjes die we zo kant en klaar kunnen neerzetten en er hagen 2 kerstkransen. Dan nog wat decoratiespul voor de kerst. Het weekend voor Sinterklaas hebben we alles neergezet, ik vind het heel gezellig.

Ik heb alleen een hekel aan het opruimen, maar het moet wel allemaal weer weg zijn op 2 januari. Dus tegenwoordig zoeken we het graag in kant en klare oplossingen. Dingen die je zo uit de verpakking haalt en neerzet.

Wij hebben geen katten en geen honden meer, maar alles wat hebben is daar nog wel op ingericht, dus ook de kerstspullen :reindeer: :sneeuwpop:
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

We zijn hier nog niet verder gekomen dan het naar beneden halen van de doos met kerstballen :reindeer:
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Afbeelding

De lamp is voorzien van ballen.
Dit jaar voor het eerst een kunstkerstboom ::)
Hij is besteld en onderweg. Even afwachten of het ook wat is.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

-Annemarie- schreef:Nog niet. We gaan dit weekeind los! :kerstzwaai:
Hahaha, ben benieuwd! :kerstzwaai:
Mieke L. schreef:Gezellig jouw boom!! Hier vooralsnog alleen een sneeuwpopje en kerstmannetje met led verlichting die via usb aansluiting op mijn pc branden als pc aan is. Maar op zich staan die hier het hele jaar dus die tellen niet mee. Ik had wilde plannen om de boom op te zetten al voor Sinterklaas maar het is er nog steeds niet van gekomen! De wil is er! Nu nog de uitvoering! :kerstzwaai:
Hophop lekker dit weekend aan de gang gaan dan! :reindeer:
En dan willen we natuurlijk bewijs! :biggrin2:
Borke schreef:Gezellig Angelique, schattig die kersthondjes :kerstzwaai:

Wij hebben in de tuin een grote kerstslinger hangen. In huis staan 3 verlichte kleine kerstboompjes die we zo kant en klaar kunnen neerzetten en er hagen 2 kerstkransen. Dan nog wat decoratiespul voor de kerst. Het weekend voor Sinterklaas hebben we alles neergezet, ik vind het heel gezellig.

Ik heb alleen een hekel aan het opruimen, maar het moet wel allemaal weer weg zijn op 2 januari. Dus tegenwoordig zoeken we het graag in kant en klare oplossingen. Dingen die je zo uit de verpakking haalt en neerzet.

Wij hebben geen katten en geen honden meer, maar alles wat hebben is daar nog wel op ingericht, dus ook de kerstspullen :reindeer: :sneeuwpop:
Dat opruimen is hier inderdaad ook altijd een dingetje hoor. Want dan is het met werk natuurlijk gigantisch druk en dan moeten die spullen ook nog weg.
Maar bij mijzelf was de sfeer door wat zaken ver te zoeken, dus ik heb mijzelf een schop onder de kont gegeven en ben de boel gaan opleuken. Opruimen zien we dan wel weer. :biggrin2:
pike schreef:We zijn hier nog niet verder gekomen dan het naar beneden halen van de doos met kerstballen :reindeer:
Ah, het begin is er dan! :biggrin2: :sneeuwpop:
Aprilsnow schreef:Afbeelding

De lamp is voorzien van ballen.
Dit jaar voor het eerst een kunstkerstboom ::)
Hij is besteld en onderweg. Even afwachten of het ook wat is.
Dit ziet er al leuk uit zeg!
Kunstkerstboom is wel makkelijk en er zijn gelukkig best mooie. :reindeer:
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Ja! :kerstzwaai: :reindeer: :sneeuwpop:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Hier ook :reindeer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En er is nog meer maar dat kan ik niet op de foto zetten want ik kan niet opstaan:

Afbeelding
::) :biggrin2:
MillyMol
5-sterren
5-sterren

Bericht door MillyMol »

Nope, en gaat ook niet gebeuren. Volgende week komt Terror Tygo hier wonen. :D Heb afgelopen week op mijn knieën in de kamer gelegen om te kijken wat nog interessant kauw-, trek-en sloopmateriaal kon zijn voor de kleine man en dat weggewerkt achter de plinten. Heb straks mijn handen vol en sla het versieren over. Eindelijk een goed excuus... :kerstzwaai:
sella

Bericht door sella »

Ik heb het wat gezelliger gemaakt, echter 27 december vertrekken wij naar Texel en gaan naar een vuurwerkvrij park. Komen 2 jan terug, dus wel gezellig niet uitbundig.
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Charlie Angel schreef:Hahaha, ben benieuwd! :kerstzwaai:
Hophop lekker dit weekend aan de gang gaan dan! :reindeer:
En dan willen we natuurlijk bewijs! :biggrin2:
Dochterlief en inwonende vriendin gaan boom opzetten! Ze hoorden me zeuren en boden het aan! Ik heb met gevaar voor eigen leven alle spullen uit de schuur gehaald en zij gaan het hier versieren! Voor het eerst dat ik het niet hoef te doen! Zo lekker! Maakt me ook niet uit wat ze ervan maken ik vind het leuk!! (en ja ik zal foto plaatsen als het klaar is ::) )
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Gezellig Pauline, allemaal mooie dingen. Zeker het boompje ook wat je paps heeft gemaakt! :-*

Leuk Jasmijn, ziet er gezellig uit! En het is je vergeven dat je niet op kan staan haha. :kerstzwaai:

Fijn toch Mieke, wat hulp is soms ook wel heel prettig hoor! ;)

Haha Millymol, Lique en Kim met alle leuke terrorpups, nee dan gaat het even niets worden, anders ligt de hele kerstsfeer volledig door het hele huis! :reindeer:
charmed
5-sterren
5-sterren

Bericht door charmed »

Nee, we zijn er niet met kerst!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Mieke L. schreef:Dochterlief en inwonende vriendin gaan boom opzetten! Ze hoorden me zeuren en boden het aan! Ik heb met gevaar voor eigen leven alle spullen uit de schuur gehaald en zij gaan het hier versieren! Voor het eerst dat ik het niet hoef te doen! Zo lekker! Maakt me ook niet uit wat ze ervan maken ik vind het leuk!! (en ja ik zal foto plaatsen als het klaar is ::) )
Goed geregeld Miek, die meiden verdienen een bitterbal :kerstzwaai:
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Zeker verdienen ze een bitterbal :biggrin2:
Hier the making of:
Afbeelding
Afbeelding
en het eindresultaat, let vooral op de piek:
Afbeelding
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lizetta »

Misschien dat ik nog een schaal met ballen neerzet, maar meer ook niet. Zwangerschap loopt op z'n einde en ik heb eindelijk het huis op orde na de verhuizing. Zie nog meer opruimen nu even niet zitten.
Ziet er wel heel leuk uit allen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ik weet niet zo goed hoe het gebeurd is, maar mijn agenda zit de komende tijd zo verschrikkelijk vol dat ik al moedeloos wordt van het idee om het huis te gaan versieren. Gelukkig roept meneer dat het helemaal goed gaat komen en als hij dat zegt, dan is het zo :) .

Plaats reactie