En is bij jullie het huis al in kerstsfeer?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: En is bij jullie het huis al in kerstsfeer?

doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Hier zijn de plannen om aankomend weekend de buitenkant van verlichting te voorzien :)
Of we daarna nog zin hebben om binnen ook nog wat te versieren..... denk eigenlijk van niet. Maar we zien wel. :)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Mieke L. schreef:Dochterlief en inwonende vriendin gaan boom opzetten! Ze hoorden me zeuren en boden het aan! Ik heb met gevaar voor eigen leven alle spullen uit de schuur gehaald en zij gaan het hier versieren! Voor het eerst dat ik het niet hoef te doen! Zo lekker! Maakt me ook niet uit wat ze ervan maken ik vind het leuk!! (en ja ik zal foto plaatsen als het klaar is ::) )
Ik vind het nog steeds zo mooi kerstig dat ze bij jullie welkom blijft :) is dat ook nog steeds goed te doen, zo'n vol huis?

Wij moeten nog een boom. Misschien lukt dat morgen. Is bij een boer waar ze nog gewoon in het land staan en dan kun je rondlopen en er een kiezen. Ik vind het leuk en een soort van zielig tegelijk.
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Wij hebben een alternatief kerstprogramma dit jaar. Ivm onze adhd logee kan de boom er pas de 17e in en dan hoeft het al niet meer. Dus wel wat neer gezet, maar geen boom. Volgende week een mooi kerststuk halen voor op tafel en een groot windlicht gevuld met kerstballen en ledlampjes. Ook leuk.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Nope en gaat niet gebeuren ook, dit jaar ben ik ook niet thuis met de kerstdagen dus vind het zonde.
Ben eigenlijk blij dat ik na de verhuizing van 1,5 jaar geleden eindelijk op orde zit, alles nu weer omgooien heb ik helemaal geen zin in :biggrin2:
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

nee hoor, verder dan een schaal en/of vaas met ballen kom ik sowieso niet maar ook die heb ik nog niet staan, misschien zondag even doen
tweede kerstdag krijgen we 's avonds eters dus dan gooi ik nog een feestelijk tafelkleed neer en dan ben ik wel weer klaar

kwam gisteren bij schoonma binnen; de kerstafdeling van de intratuin is er niks bij :biggrin2:
werd helemaal iebelig van al die lichtjes, ze vond het zelf toch ook wel wat druk ::) maar volgend jaar is het precies hetzelfde...
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Kijk, dat ziet er goed uit Mieke!! :sneeuwpop:

Mooi toch ook dat een ieder zelf kan bepalen of ze de hele boel tevoorschijn halen of dat het beperkt blijft tot een beetje. Vooral doen waar je je zelf goed bij voelt. En ook een schaal met ballen geeft gezelligheid! :kerstzwaai:

Kijk Karin, dat is toch fijn, dat je weet dat het goedkomt.
Mijn agenda zit ook zo idioot vol, dus ik ben blij dat ik het al gedaan heb. :reindeer:
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Ik zou het wel willen maar ik heb er de energie niet voor :'( . Terwijl ik zoveel kerstspullen heb dat ik gemakkelijk alle buren ook zou kunnen voorzien van versiering ::) .
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

pluk schreef:kwam gisteren bij schoonma binnen; de kerstafdeling van de intratuin is er niks bij :biggrin2:
werd helemaal iebelig van al die lichtjes, ze vond het zelf toch ook wel wat druk ::) maar volgend jaar is het precies hetzelfde...
Dat doet me denken aan de tv draait door van woensdag: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/367627
En dan die beste man die huis vol kerstbomen heeft maar niet van blingbling houdt ;D

Hier staat kerstboom halen voor zondag op het programma ;)
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Ben nog niet in de stemming en denk "ik doe niks!" dit jaar. Maar morgen en overmorgen ben ik in Antwerpen waar een kerstmarkt schijnt te zijn dus wie weet waarmee ik thuis kom ;) ;)
Charlie Angel
Moderator

Re: RE: Re: En is bij jullie het huis al in kerstsfeer?

Siberienne schreef:Ben nog niet in de stemming en denk "ik doe niks!" dit jaar. Maar morgen en overmorgen ben ik in Antwerpen waar een kerstmarkt schijnt te zijn dus wie weet waarmee ik thuis kom ;) ;)
Oh leuk, veel plezier!

En ik zie het al, na dit weekend kunnen we hier kerstfoto's verwachten.[emoji16]
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lazy Garfield »

Ik heb een boom met antieke kerstversiering!

Afbeelding

Afbeelding
Charlie Angel
Moderator

Die ziet er mooi uit hoor!
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Lazy Garfield schreef:Ik heb een boom met antieke kerstversiering!

Afbeelding

Afbeelding

Ach, wat leuk! Zo heb ik ook nog een paar dozen, geërfd van mijn ouders. Wees er maar zuinig op, het is flink wat waard tegenwoordig.
Voordat de toetertjes in de boom gingen mocht ik er even op blazen en dat deed ik later - toen ik ze zelf had - ook voor ik ze in de boom hing. Allemaal versiering uit de jaren '40 en '50, zo dierbaar.....
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Fraai Lazy Garfield :kerstzwaai:
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Lazy Garfield schreef:Ik heb een boom met antieke kerstversiering!

Afbeelding
Die ziet er gaaf uit!

Vandaag eindelijk gelegenheid gehad mijn boompje neer te zetten en heidens vol te hangen :D

Afbeelding

Plaats reactie