Hoe lang duurt het voordat je gewend bent aan koffie zonder suiker?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hoe lang duurt het voordat je gewend bent aan koffie zonder suiker?
Wat ik niet snap is dat mensen die zo dol op koffie zijn er melk en of suiker in doen?
De ultieme smaak is toch de pure zwarte koffie?
Of zou het eigenlijk om die shot suiker of zuivel gaan... en niet om de echte koffie smaak?
Of zou het eigenlijk om die shot suiker of zuivel gaan... en niet om de echte koffie smaak?
-
src_esther
- 5-sterren

Borke schreef:Wat ik niet snap is dat mensen die zo dol op koffie zijn er melk en of suiker in doen?
Veel koffie vind ik echt niet te zuipen, maar daar helpt suiker
Ik snap mensen niet die koffie niet nog lekkerder willen maken met melk en suiker dan ie al isBorke schreef:Wat ik niet snap is dat mensen die zo dol op koffie zijn er melk en of suiker in doen?
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

+1Lizzy schreef:Ik snap mensen niet die koffie niet nog lekkerder willen maken met melk en suiker dan ie al is
Koffie is vies. Ik drink het alleen om wakker te worden, hooguit 1 bakje per dag in de ochtend. En dat vind ik eigenlijk al teveel. En om het naar binnen te kunnen krijgen moet er minimaal melk in, liefst ook wat suiker en nog liever opgeklopte melk met een karamel of noten smaakje.Borke schreef:Wat ik niet snap is dat mensen die zo dol op koffie zijn er melk en of suiker in doen?
Ik drink echt nooit koffie, alleen die geur al
Zelfs eenntoetje met koffie in een sterrenrestaurant mocht ml dankbaar opeten. Nee alle suiker en melk ter wereld zal mij niet helpen om koffie enigszins drinkbaar te maken.
Thee drink ik wel, maar echt zonder suiker met suiker lust ik niet.
Gewoon niet drinken, heb je het ook echt niet meer persee nodig om wakker te worden smorgens na een tijdje
Zelfs eenntoetje met koffie in een sterrenrestaurant mocht ml dankbaar opeten. Nee alle suiker en melk ter wereld zal mij niet helpen om koffie enigszins drinkbaar te maken.
Thee drink ik wel, maar echt zonder suiker met suiker lust ik niet.
Waarom ???Kaela schreef:
Koffie is vies. Ik drink het alleen om wakker te worden, hooguit 1 bakje per dag in de ochtend. En dat vind ik eigenlijk al teveel. En om het naar binnen te kunnen krijgen moet er minimaal melk in, liefst ook wat suiker en nog liever opgeklopte melk met een karamel of noten smaakje.
Gewoon niet drinken, heb je het ook echt niet meer persee nodig om wakker te worden smorgens na een tijdje
Groene en zwarte thee bevatten ook cafeïne. Zou je dat niet lekkerder vinden?Kaela schreef:Koffie is vies. Ik drink het alleen om wakker te worden, hooguit 1 bakje per dag in de ochtend. En dat vind ik eigenlijk al teveel. En om het naar binnen te kunnen krijgen moet er minimaal melk in, liefst ook wat suiker en nog liever opgeklopte melk met een karamel of noten smaakje.
Weinig zo fijn als een kop koffie met warme melk zonder suiker maar heel af en toe met een beetje honing erin als ik thuis kom na een lange strandwandeling. Wel met goede koffie want een goede kop koffie begint bij goede bonen (liefst van levelt). Van senseo word ik niet blij en van oploskoffie ook niet.
Absoluut! Ik heb heerlijke bonen van vriend Simon. Meestal neem ik Yellow Bourbon Brazil of een bio espresso. Toen we een bezuinigingsplan hadden gemaakt was een van de dingen die we kiepte de bonen van vriend Simon. Ik maakte 's morgens koffie, ik neem een slok (en het was echt geen bagger hoor, wat ik had gekocht, maar wel goedkoper als bij Simon) en dachtEls&Flow schreef:Weinig zo fijn als een kop koffie met warme melk zonder suiker maar heel af en toe met een beetje honing erin als ik thuis kom na een lange strandwandeling. Wel met goede koffie want een goede kop koffie begint bij goede bonen (liefst van levelt). Van senseo word ik niet blij en van oploskoffie ook niet.
We zijn dezelfde dag nog naar Simon gelopen.
Lizzy schreef:Ik snap mensen niet die koffie niet nog lekkerder willen maken met melk en suiker dan ie al is
Daar krijg ik toch niet echt zo'n "boost" van als van koffie. En lekker vind ik dat ook niet. Drink verder eigenlijk alleen rooibosthee en water.Lizzy schreef:Groene en zwarte thee bevatten ook cafeïne. Zou je dat niet lekkerder vinden?
Ja ach, ik vind 1 bakje niet zo'n probleem. Drink het ook lang niet elke dag, alleen als ik smorgens zo'n gevoel van niet op gang komen heb. En dan is het toch wel fijn om met een redelijk onschuldig bakje koffie even een soort schop onder de kont te krijgen. En ik mag van mezelf die vieze koffie dus opleuken met wat er maar nodig is en dan is het wel lekkerKaio schreef: Gewoon niet drinken, heb je het ook echt niet meer persee nodig om wakker te worden smorgens na een tijdje
-
Lil
Ik vind koffie met melk en suiker heeeeeelijk! Gaat echt om die combi, want los hoef ik alle drie niet.Borke schreef:Wat ik niet snap is dat mensen die zo dol op koffie zijn er melk en of suiker in doen?
Lizzy schreef:Ik snap mensen niet die koffie niet nog lekkerder willen maken met melk en suiker dan ie al is