Daar ben ik weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Daar ben ik weer
Na een afwezigheid van een aantal maanden, meld ik me weer eens.
Een aantal leden hier weten waarom ik afwezig was, maar ik zal een korte uitleg geven.
Mijn zoon heeft in augustus een heel zwaar ongeluk gehad en is na 100 dagen ziekenhuis nu sinds 2 weken weer thuis.
Gelukkig gaat het heel erg goed met hem, en mede door steun van een aantal leden van Barfplaats ben ook ik goed door deze zware tijd heen gekomen.
Ik ben blij weer de tijd te hebben om hier rustig rond te dwalen en mijn kanjers weer te voorzien van echt goeie barf.
Een aantal leden hier weten waarom ik afwezig was, maar ik zal een korte uitleg geven.
Mijn zoon heeft in augustus een heel zwaar ongeluk gehad en is na 100 dagen ziekenhuis nu sinds 2 weken weer thuis.
Gelukkig gaat het heel erg goed met hem, en mede door steun van een aantal leden van Barfplaats ben ook ik goed door deze zware tijd heen gekomen.
Ik ben blij weer de tijd te hebben om hier rustig rond te dwalen en mijn kanjers weer te voorzien van echt goeie barf.
Re: Daar ben ik weer
Fijn dat je hier ook weer bent 
Dat klinkt heftig. Maar gelukkig gaat het nu dan beter met je zoon, en met jezelf. Welkom terug 
- Angelique
- 5-sterren

Dat is nogal wat zeg
gelukkig gaat het weer beter nu. Welkom terug 
Gelukkig gaat het beter, maar wat een heftige tijd!!
Welkom terug iig.
Welkom terug iig.
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een heftige tijd hebben jullie dan achter de rug zeg. Gelukkig gaat je zoon de goede kant op. Welkom terug hier.[emoji8]
Jeetje, dat is heftig zeg! Fijn dat het de goede kant op gaat met je zoon. Welkom terug!
Fijn om te horen dat het zo goed gaat met je zoon. En welkom terug!
Zo, heftig! Gaat het weer helemaal goed komen met je zoon?
Fijn dat je er weer bent Gon. 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Heel fijn dat je nu weer de ruimte hebt om hier weer wat rond te hangen. Heel heftig wat jullie hebben meegemaakt! 
-
nikèdog2000
- 5-sterren

hee gon welkom terug
gelukkig gaat het nu beter
gelukkig gaat het nu beter
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Ja gelukkig wel....Het is wel een wonder dat hij zo voorspoedig aan het herstellen is, gezien de schade in zijn hersens. Het voordeel is dat hij jong is en gezond.eelke schreef:Zo, heftig! Gaat het weer helemaal goed komen met je zoon?
We moeten heel erg wennen aan het feit dat hij zo snel hersteld
Jemig wat een heftige tijd hebben jullie gehad! Vreselijk!! Maar welkom terug en zo fijn om te lezen dat jouw zoon zo voorspoedig hersteld!