harde stukjes in lever
Moderator: Lizzy
harde stukjes in lever
Ik had laatst lever met harde stukjes erin. Lijkt wel steen
Wie weet wat dit is?
Re: harde stukjes in lever
Galsteen? Kan namelijk ook in de lever zitten.
Zou kunnen. Ik vraag me even af of t beest achter de lever ook ziek is geweest en of dit ook kwaad kan.
Geen idee, maar als de lever er zelf verder qua structuur goed uit ziet dan zou ik die harde stukjes er ruim uitsnijden en de rest voeren. Denk ik.
Niemand verder ervaring mee ?
Ik heb het zelf nooit eerder gezien. Heb je er geen foto van?
Als het geen steentjes zijn en het oppervlak van de lever is verder glad dan zou ik het zo niet weten. Tenzij het kankercellen zijn… (uitzaaiingen van elders). Zijn vaak wit/geel van kleur en hebben een bobbelige structuur. Heb je er geen foto van?
Als het geen steentjes zijn en het oppervlak van de lever is verder glad dan zou ik het zo niet weten. Tenzij het kankercellen zijn… (uitzaaiingen van elders). Zijn vaak wit/geel van kleur en hebben een bobbelige structuur. Heb je er geen foto van?
Lijken die ook hard als steen??MillyMol schreef:Ik heb het zelf nooit eerder gezien. Heb je er geen foto van?
Dat durf ik niet te zeggen, want ik heb wel vaak metastasen gezien tijdens operaties, maar nooit gevoeld.
Ik heb het meeste eruit gesneden. Zal eens kijken, wanneer ik nog een stukje vind maak ik er een foto van. Ik had verwacht dat jullie dit zonder plaatje wel zouden herkennnen.MillyMol schreef:Ik heb het zelf nooit eerder gezien. Heb je er geen foto van?
Blijkt dus niet zo te zijn gezien de reacties