De katten slapen er ook, hebben nog steeds een heel mooie ruimte over voor de nacht en gaan niet op de matrassen. Het is mooi geworden. Ik ben echt happy
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
De nieuwe logeerkamer is klaar. Lambrisering in de lak, de muren geschilderd, oude vloer eruit, ondervloer gelegd, laminaat gelegd, plinten gemaakt, bedden er in...
De katten slapen er ook, hebben nog steeds een heel mooie ruimte over voor de nacht en gaan niet op de matrassen. Het is mooi geworden. Ik ben echt happy
Luxeprobleem. Net gehoord dat ik na 2 jaar eindelijk een contract voor onbepaalde tijd krijg
En dinsdag een sollicitatiegesprek. Jemig.
Ik heb maar meteen salarisverhoging gevraagd, nu ik toch in de winning mood ben
Ik zou ook gelijk even met de staatsloterij oid meedoen
Maar heel erg enorm gefeliciteerd met je vaste contract!
(Ik neem aan dat dat gezanik van een tijd geleden over je presteren niet meer aan de orde is?)
Maar heel erg enorm gefeliciteerd met je vaste contract!
(Ik neem aan dat dat gezanik van een tijd geleden over je presteren niet meer aan de orde is?)
Mijn diploma met de post ontvangen, samen met een heel officieel cum laude document van de minister. Poeh poeh, nou voel ik me opeens heul errug belangrijk
Geen zorgen, het is alweer over
Geen zorgen, het is alweer over
- Angelique
- 5-sterren

Kim_S schreef:Luxeprobleem. Net gehoord dat ik na 2 jaar eindelijk een contract voor onbepaalde tijd krijg![]()
Owww, wat leuk! Ik ga met Koek mee, koop een staatslot (en wacht met die loonsverhogingvraag tot na de trekking
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik zou beide banen nemen. Lekker dubbele vakantie.Kim_S schreef:Luxeprobleem. Net gehoord dat ik na 2 jaar eindelijk een contract voor onbepaalde tijd krijg![]()
Maar zonder gekheid: super joh, zowel dat vaste contract als het gesprek dinsdag. Ik ga de huurprijs alvast verhogen naar twee kratjes Roodkapje!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

@kim, dat is toch alleen maar mooi! Is ook een hele luxe positie om uit te solliciteren overigens. Dus alleen maar mooi voor dinsdag!
@kaela gefeliciteerd! Cum laude is toch ook best bijzonder! Mag je je echt wel speciaal voelen hoor!
@kaela gefeliciteerd! Cum laude is toch ook best bijzonder! Mag je je echt wel speciaal voelen hoor!
- Angelique
- 5-sterren

Nieuwe auto gekocht 
Wordt Sory te klein?Angelique schreef:Nieuwe auto gekocht
Ik heb 2 jaar lang echt moeten knokken voor deze vaste baan. En inderdaad zoals Koek zegt, ook nog gezever gehad dat ik niet goed genoeg functioneerde, terwijl het eigenlijk heel goed ging op dat moment. Maar toch ben ik echt heel blij!
Voor dinsdag heb ik in ieder geval geen stress nu, who cares!
Anne, ik neem met alle liefde 2 dozen roodkapjes mee, maarreh, je ging er toch zelf wonen dit jaar? Zo niet, stuur me dan even de planning wanneer we erin kunnen, dan boeken we meteen even
Gefeliciteerd met je cum laude certificaat Karin!!!
O, en Staatsloten staan op het boodschappenlijstje voor morgen 
Feli voor Karin! Cum laude is echt heel goed, daar mag je best even van naast je schoenen lopen 
- Angelique
- 5-sterren

Nee, te oudKim_S schreef:Wordt Sory te klein?
!
Nieuwe koets

Knappe koets weerAngelique schreef:Nee, te oud![]()
Nieuwe koets
- Charlie Angel
- Moderator
Mooie auto Lique, cool!!!
Gefeliciteerd ermee en veel veilige kilometers gewenst!
Wat super Kim! Maar weet je, je verdient het ook dik! Gefeliciteerd met je vaste betrekking en toch veel succes ook dinsdag. Je weet het maar nooit!
Gefeliciteerd ermee en veel veilige kilometers gewenst!
Wat super Kim! Maar weet je, je verdient het ook dik! Gefeliciteerd met je vaste betrekking en toch veel succes ook dinsdag. Je weet het maar nooit!
Kim_S schreef:Luxeprobleem. Net gehoord dat ik na 2 jaar eindelijk een contract voor onbepaalde tijd krijg![]()
Ja!!!!!