Re: Wat heb je enzovoort....deel 666
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Zo. Logeetje is na 5 weken weer naar huis. Flow heeft haar koninkrijk weer terug en helemaal voor zichzelf. 
In de binnenspeeltuin met 8 kinderen.
The horror

The horror
SterkteKim_S schreef:In de binnenspeeltuin met 8 kinderen.
The horror![]()
![]()
![]()
-
Martine-Tom
In mijn eentje, op de bank, hondje naast me, bakje chips erbij....Kim_S schreef:In de binnenspeeltuin met 8 kinderen.
The horror![]()
![]()
![]()
Ruilen?
Ik kom eraanMartine-Tom schreef:In mijn eentje, op de bank, hondje naast me, bakje chips erbij....
Ruilen?
- -Annemarie-
- 5-sterren

Oh, gruwels. Ik leef met je mee.Kim_S schreef:In de binnenspeeltuin met 8 kinderen.
The horror![]()
![]()
![]()
Wij gaan straks buiten borrelen met de buurt, bij de kerstboom. Hapje, drankje, vuurkorf, even bijkletsen.
Kim_S schreef:In de binnenspeeltuin met 8 kinderen.
The horror![]()
![]()
![]()
hahahahahaha
Nou lach ik ook weer, we zijn weer thuis en we zijn er weer voor een jaar vanafkoekje schreef:hahahahahaha
O, en we hebben ze allemaal weer levend thuis afgezetKim_S schreef:Nou lach ik ook weer, we zijn weer thuis en we zijn er weer voor een jaar vanaf
Ik heb een ontsteking in mijn oog. Bah. Doet pijn !! Net alsof er een stukje glas in zit.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Samen met manlief aan de klus voor de eerste bench geweest. Het frame staat! Uiteraard veeeeeel groter dan mijn bedoeling was (iets met binnen en buiten maten) maar binnenkort zijn we van die lelijke draadbenches af. Lola krijg een super de luxe, steigerhouten bench waarvan de binnen maten 90x80x 60 zijn.....
Zit bij da en er wordt met zakken brokken gesjouwd. Assistente zegt tegen Arie die in de weg ligt daar gaan de brokjes. Ik hoor Arie zeggen wat zijn dat? Ze gaat ook niet aan de kant dus ze doen hink stap sprong
Goed zo Arie! zegt Oscar. Van mijn pepernoten afblijven jijkira schreef:Zit bij da en er wordt met zakken brokken gesjouwd. Assistente zegt tegen Arie die in de weg ligt daar gaan de brokjes. Ik hoor Arie zeggen wat zijn dat? Ze gaat ook niet aan de kant dus ze doen hink stap sprong
En snel weer op 4 poten lopen
vandaag de dierenwinkel ingestapt voor brokjes na 8 of 9 jaar ... (het enigste wat noa nog eet )
en dan schrik je je te pletter , als je er al een tijd niet naar hebt gekeken , van de hoeveelheid soorten en prijzen
en dan schrik je je te pletter , als je er al een tijd niet naar hebt gekeken , van de hoeveelheid soorten en prijzen
Arie heeft na veel aandringen dat vis koekje van de dokter aangenomen na paar keer uitspugen. Daarna is de dokter even gewassen door drie poot.Kaela schreef:Goed zo Arie! zegt Oscar. Van mijn pepernoten afblijven jij![]()
En snel weer op 4 poten lopen