Atopie / voedsel allergie .
Moderator: Lizzy
Re: Atopie / voedsel allergie .
Hij krijgt alleen zijn vlees , durf niks anders te geven , ben zelf,s bang om hem groene leem te geven .
OK. Maar dit is in feite dan heel goed nieuws, toch?!Cathy schreef: Hij krijgt alleen zijn vlees , durf niks anders te geven , ben zelf,s bang om hem groene leem te geven .
Dat is zeker goed nieuwsLizzy schreef: OK. Maar dit is in feite dan heel goed nieuws, toch?!
Yuma net gewassen met betadine shampoo , hij heeft een hotspot bij zijn elleboog .
Hij heeft 2 dagen geit gehad , dat krijgt hij nu niet meer .
Nee inderdaad, geen geit meer!Cathy schreef: Yuma net gewassen met betadine shampoo , hij heeft een hotspot bij zijn elleboog .
Goed droog houden die plek.
Ik hoop dat de hotspot snel verdwijnt. Jeetje, wat een gedoe he 
Hoe gaat het nu? En met de honden die Bernagie-olie krijgen?
Heel oud topic, maar rete intressant nu ik ook efaskin heb gekregen.
Hoe gaat het met de mensen die dit gebruiken ? En hoe gaat het met de Bernagie folie? Een stuk goedkoper alternatief.
Hoe gaat het met de mensen die dit gebruiken ? En hoe gaat het met de Bernagie folie? Een stuk goedkoper alternatief.
Ik ben inmiddels al geruime tijd helemaal gestopt met die supplementen. Omdat ik het idee had dat het er niet beter of slechter van werd. Het deed volgens mij niets zeg maar. Het enige wat hij nog dagelijks krijgt is een beetje curcuma met wat kokosolie (en een half theelepeltje luvos heilaarde vanwege de mineralen) door zijn groentenprutje .briitje schreef:Heel oud topic, maar rete intressant nu ik ook efaskin heb gekregen.
Wij zijn met Harrie inmiddels al ruim een jaar onder behandeling bij Margreet Vroom vanwege zijn atopie. Hij lijkt langzaam op de immuuntherapie te reageren. Sinds kort ben ik helemaal gestopt met de apoquel (waar hij sowieso maar 1/3 dosis van kreeg, van wat hij volgens zijn gewicht zou mogen krijgen). Dus op dit moment gaat het langzaam aan wat beter. Hopelijk blijft dat zo.